Gir Skrevet 8. april 2009 #901 Del Skrevet 8. april 2009 Nå har jeg tyv-lest dagboken din lenge, og må nesten bare legge inn en "LYKKE TIL"! Måtte store mager, ømme bryster og spennende måneder følge denne påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Today Skrevet 8. april 2009 #902 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Spennende, spennende!! Du må oppdatere med èn gang du kommer på nett igjen. Har tyvtittet i dagboken din, og legger igjen en liten signatur slik at jeg kan følge med videre. Håper det blir bebis i magen snart! God påske Endret 8. april 2009 av Today Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. april 2009 #903 Del Skrevet 11. april 2009 Venter på at pleiepiken skal komme hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. april 2009 Forfatter #904 Del Skrevet 11. april 2009 Så fort jeg hørte det var internett nede på campen var jeg rett ned for å oppdatere dere jenter! Desverre komm TR for 3 dager siden!!!!!!! Og jeg har i dag begynt på PERGO.. Får håpe dette setter susen på ting... :-) Jeg var nokså skuffet da det kom, men det ekke så møe å gjøre me det Ellers, jeg storkoser meg her oppe.. KOmmer med en lenger oppdatering etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. april 2009 #905 Del Skrevet 11. april 2009 Så synd Men da satser vi på at pergo gjør susen for dere Fortsatt god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 11. april 2009 #906 Del Skrevet 11. april 2009 Krysser fingrene for pergo-spire!! Ønsker deg en fortsatt god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Today Skrevet 12. april 2009 #907 Del Skrevet 12. april 2009 Yeeei Da blir det sikkert fart i sakene! Kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2009 #908 Del Skrevet 12. april 2009 for PERGO JEg er med og heier deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnah Skrevet 13. april 2009 #909 Del Skrevet 13. april 2009 hurra! så flott at dere er igang med pergo dette blir spennende!! for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 13. april 2009 #910 Del Skrevet 13. april 2009 Godt å høre du koser deg i påska Klaffer nok på 1 forsøk med pergo skal du se , så har tanta bare med å holde seg unna Blir med på veien fremover og venter på det store ordet ikke gi opp;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. april 2009 Forfatter #911 Del Skrevet 13. april 2009 Så synd Men da satser vi på at pergo gjør susen for dere Fortsatt god påske Jah, det håper jeg å Krysser fingrene for pergo-spire!! Ønsker deg en fortsatt god påske! tebage!!! Yeeei Da blir det sikkert fart i sakene! Kjempespennende! Heheheheh.. Håper på det! for PERGO JEg er med og heier deg videre Hihi hurra! så flott at dere er igang med pergo dette blir spennende!! for dere! Ja er veldig glad for å ha begynt me det.. Håper det setter fart i sakene! Godt å høre du koser deg i påska Klaffer nok på 1 forsøk med pergo skal du se , så har tanta bare med å holde seg unna Blir med på veien fremover og venter på det store ordet ikke gi opp;) Hehe, satser på det! Kos å høre du blir me på ferden.. Er SÅ godt å ha noen som vet hva jeg snakker om..... Jeg gir ikke opp! Selvom det har vært utrolig tøft. På sine måter liskom. ------------------------------- Dere er SÅ gode å ha jenter!!! Love u all!!! Nå er det natta på pleiepike som er endelig hjemme igjen fra fjellet.. En litt bedre og utfyllende raport fra min påske kommer i løpet av de nærmeste dagene! Ska legge ut litt bilder og sånt au på bloggen. Men sider ifra når jeg har gjort det :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 14. april 2009 #912 Del Skrevet 14. april 2009 Ja kan tenke meg du har vært igjennom en del vasnkelige følelser ja Men så får vi håpe lykken blir 1000 ganger så sterk når det endelig klaffer Jeg klager allerede nå og er bare i pp2, synes nok litt for synd på meg selv ja, får bare forberede meg på at det kommer til å ta et år så kanskje ikke det blir så ille, men tror liksom ikke det hjelper heller. For skuffelsen kommer jo til å være der hver mnd uansett Godt å se dere ikke har gitt opp iallfall og gjør allt dere kan Denne mnd SKAL det klaffe for deg ( skal be litt for deg og ) ikke hyperkristen men tror på gud bare sånn tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. april 2009 Forfatter #913 Del Skrevet 14. april 2009 Ja kan tenke meg du har vært igjennom en del vasnkelige følelser ja Men så får vi håpe lykken blir 1000 ganger så sterk når det endelig klaffer Jeg klager allerede nå og er bare i pp2, synes nok litt for synd på meg selv ja, får bare forberede meg på at det kommer til å ta et år så kanskje ikke det blir så ille, men tror liksom ikke det hjelper heller. For skuffelsen kommer jo til å være der hver mnd uansett Godt å se dere ikke har gitt opp iallfall og gjør allt dere kan Denne mnd SKAL det klaffe for deg ( skal be litt for deg og ) ikke hyperkristen men tror på gud bare sånn tips Jah, jeg har det. Men jeg prøver meg så godt jeg kan av å komme meg gjennom hver mnd... Hvert nederlag... Heldigvis har jeg en fantastisk kjæreste :rødme: Det betyr iallefall veldig møe. Da vi begynte prøvinga trudde vi jo den satt ganske fort og tenkte at det kanskje ville kun ta et par mnd el no i den duren, men det gjorde det da ikke. Desverre. Satser på at det går fortere for dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. april 2009 #914 Del Skrevet 14. april 2009 Æsj, så kjipt at tanta kom! Krysser fingrene for at pergo gjør susen! Blir spennende! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. april 2009 Forfatter #915 Del Skrevet 14. april 2009 Æsj, så kjipt at tanta kom! Krysser fingrene for at pergo gjør susen! Blir spennende! Ha en fin dag! Jah, det var utrolig kjedelig.. Hadde et lite håp der asså... Men.... Jah, det blir utrolig spennende.... Vi får nå se hva som skjer fremover!! Ha en toppers dag du å videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. april 2009 Forfatter #916 Del Skrevet 14. april 2009 DA har jeg bestilt time hos GYN te mandag,.. Da er det 12 dager etter første blødning.... Håper det har blitt endel egg.. Har bare 1 dag igjen på kuren, asså i morra.. Men kanke si jeg har fått noen bivirkninger av det! Bank i bordet! Nå kaller snart praksis.. Har 3 dager igjen. Tenkt jeg sku kjøpe en blomst å gi avdelingen og min veileder/kontaktsykepleier i praksis for god opplæring og en fantastisk praksisplass! Har kost meg masse der. Selvom jeg ikke har fått en super opplæring der siden jeg kan det mest grunnleggende, har jeg kost meg masse. Blir kjedelig å slutte der, men jeg har faktisk sagt at jeg tar gjerne ekstravakter. Så kanskje det blir litt vakter der på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 14. april 2009 #917 Del Skrevet 14. april 2009 de liker nok deg like godt som du liker de så du får nok mere jobb Er arb ledig jeg Det blir man skikkeli lei av altså Men litt greit med tanke på prøving. Er kokk egentlig men kan ikke jobbe som det og være gravid, allt fro mye stress .. Litt kjipt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 14. april 2009 #918 Del Skrevet 14. april 2009 Lykke til med Pergo-PP!!! Og så deilig uten bivirkninger, da! Jeg hadde litt, synes å huske at jeg hadde vondt i magen og hodet. Første natten sov jeg omtrent ikke fordi det var så vondt. Men det var verdt det, da!!! Hadde første kuren i påsken i fjor faktisk! Og nå sitter jeg jo her med den nydelige jenta! Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. april 2009 #919 Del Skrevet 14. april 2009 Spennende å se hvordan egga dine har oppført seg da *krysser fingrene for at det klaffer denne gangen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 14. april 2009 #920 Del Skrevet 14. april 2009 du er så heldig som får UL *sjalu* Fikk bare en dum blodprøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå