pusilus Skrevet 4. april 2009 #881 Del Skrevet 4. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 4. april 2009 #882 Del Skrevet 4. april 2009 hei! takk for besøket i dagboka mi! Her kommer jeg rett til spenningens øyeblikk, skjønner jeg! Har sniklest i dagboka di før, og jeg håper virkelig det klaffer for deg nå! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. april 2009 Forfatter #883 Del Skrevet 4. april 2009 hei! takk for besøket i dagboka mi! Her kommer jeg rett til spenningens øyeblikk, skjønner jeg! Har sniklest i dagboka di før, og jeg håper virkelig det klaffer for deg nå! Lykke til Hehehe.. Jah, det er jo igrunn det... Håper virkelig det skjer noe nå asså.. At jeg kan teste meg positiv te tirsdag og at jeg har en FANTASTISK påske uten å måtte ha TR på hytta.. Hehe... Og ikke minst begynte på PERGO... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. april 2009 Forfatter #884 Del Skrevet 5. april 2009 PALMESØNDAG Tenk at det er påske! Hehehe.. Tiden flyr alt for fort spør du meg... Heller ingenting i dag...... Hater at kroppen setter meg på nervepinner på denne måten.. Ingen tegn te TR, ingen tegn på noe! Ååårh.. Hehe Ska på jobb etterpå.. Så da får det meg til å tenke på annet.. Oxo er det konsert i kveld me Vassendgutan! Gleder meg masse te det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. april 2009 #885 Del Skrevet 5. april 2009 Spennende dager for deg da :gjeiper: Håper virkelig du slipper pergo! Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. april 2009 Forfatter #886 Del Skrevet 5. april 2009 Jah, det hadde jeg au håpet på! Så vi får nå se hva som skjer disse dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. april 2009 Forfatter #887 Del Skrevet 5. april 2009 Ingenting ennå.. Gudd jeg er spent nå.. Kjenner det rett og slett kribler i magen... Spesielt nå rjeg ikke kjenner noen type tegn i det hele tatt. Og jeg har jo rett og slett ikke hatt tid til å kjenne etter heller..... PLEIEPIKE HAR PÅSKEFERIE!! :bolledeig: :nigo: :strix: :nigo: :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. april 2009 #888 Del Skrevet 5. april 2009 Så spennende da, Pleiepike! Lykke te! Og goooooooood påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. april 2009 #889 Del Skrevet 6. april 2009 Her var det spennende! Krysser fingrene, nå er det din tur! Ønsker deg en fin påskeferie. Håper det blir en påske med gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2009 #890 Del Skrevet 6. april 2009 God påske, og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 6. april 2009 #891 Del Skrevet 6. april 2009 Spennende! Jeg har sniklest litt her av og til. Heier på dere nå altså og krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 6. april 2009 Forfatter #892 Del Skrevet 6. april 2009 Så spennende da, Pleiepike! Lykke te! Og goooooooood påske! Mange takk.... God påske te deg au! Her var det spennende! Krysser fingrene, nå er det din tur! Ønsker deg en fin påskeferie. Håper det blir en påske med gode nyheter! Hehe, jah, det er min tur!!!! Håper au det blir en påske me gode nyheter.... Som jeg ska holde for meg selv ovenfor andre liksom.. Hihi.. God påske ! God påske, og lykke til! Takk takk.. God påske te deg au! Spennende! Jeg har sniklest litt her av og til. Heier på dere nå altså og krysser fingrene! Hehe, du har det jah! Jah, godt det er en heiagjeng der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 6. april 2009 Forfatter #893 Del Skrevet 6. april 2009 Vet ikke om jeg rekker innom her i morra før jeg reiser, derfor er jeg nå innom her nå for en kort status herfra... INGEN TR... Hehehe... Blir vel å kjøpe en CB test i morra om ingenting er komme da.. Så teste meg på hytta på onsdag.. Gudd, hvis den er positiv på hytta kommer jeg te å gå amokk trur jeg.. Hihi.. Og det som ikke ska fortelles te noen! IIiikk.. Åssen ska det gå? Haha.. Jeg er ikke helt den som holder kjeft heller liksom... Ska nok gå! ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD PÅSKE! HÅPER DERE ALLE KOSER DERE MASSE! :kaklehone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. april 2009 #894 Del Skrevet 6. april 2009 God tur! Blir spennede å høre når du kommer hjem igjen.... Krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. april 2009 #895 Del Skrevet 6. april 2009 Spennende Håper du får en herlig tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. april 2009 Forfatter #896 Del Skrevet 7. april 2009 Måtte bare innom før jeg stikker av her Klarte ikke la vær Ingen TR ennå!!! Vi får nå se.. Ingen tegn heller....? Klemmer og står i på puppene, men kjenner ikke noe. Så.. Jaja.. Vi får nå se om det blir en god påske eller om jeg må belage meg me TR på hytta Hejdå jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. april 2009 #897 Del Skrevet 7. april 2009 Innom og sier hei Her var det veldig spennende!! Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 7. april 2009 #898 Del Skrevet 7. april 2009 Har bare et ord : SPENNENDE jeg følger med jeg Du må skaffe deg mobilt bredbånd hehe så kan du ha pc en med over ALLT :)eller kanskje bare meg som er så avhengig krysser fingrene for at du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 7. april 2009 #899 Del Skrevet 7. april 2009 Spennende!! Krysser fingrene hardt, hardt for deg! God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. april 2009 #900 Del Skrevet 8. april 2009 Å gu´ asså *håper at det er en liten en i magen til pleiepiken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå