Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

:trist:

:kjempesinna::murvegg:

ÅÅåh, sku jo bruke denne Donna-testen min i dag morres før jeg gikk i dusjen, trur du ikke lyspæra er gåen???!!!?? Åååh.. Forbaska teit! Hva ska jeg nå gjøre? Gidder svi av x-antall spenn på digital EL test... Eller, kanskje jeg må gjøre det denne ganga?

Huska å tempe i dag morres da... 36.0 grader hos meg jah.. Hehe.. Prøve å huske dette hver dag nå!

Hvis jeg ska starte igjen me EL-test, hvor mange dager ca FØR EL begynner dere?

.....Jeg har EL mens jeg mest sannsynlig er på fjellet i helga!! ÅÅåh..

Den Donnaen min er skikkelig dårlig. Den første jeg hadde gikk lyspæra på etter bare 14 dager. Jeg klaga, og fikk tilsendt en ny, gratis. Den funka i tre uker. Nå funker den bare en sjelden gang, hvis jeg trykker inn knappen under mange ganger, og skikkelig hardt. Vet ikke om jeg gidder å klage en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Donnaen min er skikkelig dårlig. Den første jeg hadde gikk lyspæra på etter bare 14 dager. Jeg klaga, og fikk tilsendt en ny, gratis. Den funka i tre uker. Nå funker den bare en sjelden gang, hvis jeg trykker inn knappen under mange ganger, og skikkelig hardt. Vet ikke om jeg gidder å klage en gang til...

Såpass jah, da er det bare ikke min asså.. En smule skuffende da å kjøpe noe som en sku tru kunne holde lenge.... Jeg kjøpte min rett før jul.. Og den har funket helt fint, inntill nå.... Åååh.. Blæh! Men.. Det får så være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ha litt ekstra :sengekos: siden vi ikke ska være hjemme i helga, men på hytta. Vakt i Sirdalen. Hehe. Kan vel ikke helt begynne der me :sengekos: Ufattelig lytt og vi sover flere sammen på rom.. :ler:

hadde ikke stoppet meg i allefall! :sjarmor: Må man, så må man! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Tja, me folk på samme rom??? :lur: Neh, det er dusj der, det kan funke :nigo: :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Tja, me folk på samme rom??? :lur: Neh, det er dusj der, det kan funke :nigo: :nigo:

Kan alltids prøve seg ute i snøen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan alltids prøve seg ute i snøen :fnise:

Haha, jeg vet nå ikke helt jeg.. Trur aldri han hadde fått an opp da!!! :skratte: Innovertiss kanskje!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snøsex høres ut som noe for spesielt interesserte... Tror det hadde blitt litt for ubehagelig for min smak :ler:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøsex høres ut som noe for spesielt interesserte... Tror det hadde blitt litt for ubehagelig for min smak :ler:

God helg!

Til informasjon: Snøsex ER ubehagelig. :sjenert: Og jeg er ikke spesielt interessert, det er kanskje derfor? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde bakket ut med folk i samme rommet :sjenert:

Snøsex kan bli fryyyyyktelig kald, tror jeg hadde satset på dusjen ;) Edit: pass på at vannet ikke er for varmt slik at svømmerne blir for doven

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

:skratte:

Til informasjon: Snøsex ER ubehagelig. :sjenert: Og jeg er ikke spesielt interessert, det er kanskje derfor? :roll:

Hoho, erfaring?? :lur:

Hehe... snøsex er bra for HAN, men ikke for OSS! Snakker av erfaring...! :fnise:

:ler:

Tror jeg hadde bakket ut med folk i samme rommet :sjenert:

Snøsex kan bli fryyyyyktelig kald, tror jeg hadde satset på dusjen ;) Edit: pass på at vannet ikke er for varmt slik at svømmerne blir for doven

Hehe, vet.. :)

--------------------------------------------------------------

Hmm, ble ingen :sengekos: i helga neh... Har heller ikke hatt tegn te EL.. Pleier å kjenne det i magen. Jeg har vondt i magen nå, men om det er grunnet all aking i helga eller om det er EL aner jeg ikke..

Det jeg nesten er 100% sikker på er at jeg tviler sterkt på at det gikk denne mnd.. Iallefall me så lite :sengekos: ... Kanskje vi har flaks???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

va skjer a??? Neh, det kan jeg vel spørre meg selv.. Ser det er lengesiden jeg har skrevet her. Så nå var det pinadø på tie! :jepp:

Her har det vel ikke skjedd sånn alverdens ting. Er jo i praksis på sykehjem. Der går den meste av min tid. Så har ikke så møe tid til å tenke på EL-TR-IKM.... Så har faktisk falt litt ut.. Haha.. Så studerte jeg tickerten min nå og ser at jeg har jo IKM te helga alt! Tiden flyr!!! :sjokkert:

Vel, jeg har ingen tegn på noenting jeg... Ingen ømme pupper, ingen murringer, ingenting. Håpe at det er et ganske så bra tegn. :jepp: TR har bare me å holde seg unna :rope: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Så deilig å glemme bort hele greia for brått å se at man er rett ved IKM da :hoppe:

Noen testeplaner da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Så deilig å glemme bort hele greia for brått å se at man er rett ved IKM da :hoppe:

Noen testeplaner da? :)

Egentlig helt fantastisk å ha "glemt" IKM og alt derre rundt testinga.... Hihi... Tiden har jo liksom flydd.... :jepp:

Testing...... Mja, jeg venter til mandag. Er den ikke komme t da blir det test :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, så flink du er :gjeiper:

Det er jo helt klart det beste om man klarer det :jepp:

Lykke til hvertfall! Skal følge med på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, så flink du er :gjeiper:

Det er jo helt klart det beste om man klarer det :jepp:

Lykke til hvertfall! Skal følge med på deg :klem:

Mmm, men det ekke alltid jeg har klart det neh... Er vel kanskje første gang dette???

Følger me hos deg au.. Spennende!!! :ler::strix::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig å ha "glemt" hele prøvinga da :jepp:

Kanskje det var det som skulle til?

Krysser fingrene!

Tja, det vil disse 3-5 dagene før testing vise :jepp: (tester meg på mandag, ikm er på lørdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! .........

Men........ Når jeg var på toalette nettopp var det lyselyselyse rødt/rosa på papiret :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...