Viktoria85 Skrevet 10. februar 2009 #741 Del Skrevet 10. februar 2009 Huff, så dumt både at TR kom, og at venninna di ble gravid før deg. Vi er nå inne i 3PP, men har jo prøvd i 5 mnd. Håper at det klaffer snart for oss begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #742 Del Skrevet 10. februar 2009 Huff, så dumt både at TR kom, og at venninna di ble gravid før deg. Vi er nå inne i 3PP, men har jo prøvd i 5 mnd. Håper at det klaffer snart for oss begge... Ja, ikke sant.. Vi får krysse fingrene så godt vi bare kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. februar 2009 #743 Del Skrevet 11. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #744 Del Skrevet 11. februar 2009 tebage te deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #745 Del Skrevet 11. februar 2009 Da var temp-måler kjøpt.. Så nå ska jeg begynne å teste meg på det.. Se om jeg får litt bedre utslag på det kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #746 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå er endelig TR over for denne gang. Håper det var siste gang jeg så den på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. februar 2009 #747 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå bør holde seg unna Pleiepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #748 Del Skrevet 13. februar 2009 Nå bør holde seg unna Pleiepiken Enig!! hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 14. februar 2009 #749 Del Skrevet 14. februar 2009 Nå bør holde seg unna Pleiepiken Jaaaa, heeelt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 15. februar 2009 #750 Del Skrevet 15. februar 2009 Må applaudere deg for innstillinga di til gravid bestevenninne altså! Det VET jeg at jeg ikke hadde taklet i det hele tatt akkurat nå! Folk spytter jo ut unger rundtomkring her absolutt hele tida, virker det som.. haff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2009 #751 Del Skrevet 15. februar 2009 Lykke til med temping og ny PP. Håpar dette er lykke-PP-en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #752 Del Skrevet 16. februar 2009 Må applaudere deg for innstillinga di til gravid bestevenninne altså! Det VET jeg at jeg ikke hadde taklet i det hele tatt akkurat nå! Folk spytter jo ut unger rundtomkring her absolutt hele tida, virker det som.. haff. Jaaa.. Føler au det. Hmmm.. Jeg kan jo ikke akkurat grave meg ned eller unngå henne heller liksom.... Men nå har jeg faktisk ikke snakket med henne siden hu fortalte meg det da.. Må ha tid på å få fordøyd det... Men jah, det er utrolig kjedelig. Spesielt når de ikke var prøvere en gang! Lykke til med temping og ny PP. Håpar dette er lykke-PP-en! Mange takk Tempinga ska jeg være helt ærlig at jeg faktisk har glemt Er så trøtt og gretten om morgenen at det går rett i glemmeboka... Men ska prøve!! Ellers så beg jeg med Donna-testen min i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #753 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) ÅÅåh, sku jo bruke denne Donna-testen min i dag morres før jeg gikk i dusjen, trur du ikke lyspæra er gåen???!!!?? Åååh.. Forbaska teit! Hva ska jeg nå gjøre? Gidder svi av x-antall spenn på digital EL test... Eller, kanskje jeg må gjøre det denne ganga? Huska å tempe i dag morres da... 36.0 grader hos meg jah.. Hehe.. Prøve å huske dette hver dag nå! Hvis jeg ska starte igjen me EL-test, hvor mange dager ca FØR EL begynner dere? .....Jeg har EL mens jeg mest sannsynlig er på fjellet i helga!! ÅÅåh.. Endret 17. februar 2009 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. februar 2009 #754 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva er donna test?! Eg tester med EL tester når jeg begynner å få EL slim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #755 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva er donna test?! Eg tester med EL tester når jeg begynner å få EL slim Jeg prøvde å finne link inne på billite-tester.no.. Men fant den ikke... Det er en test hvor man leser ut fra spytte hvordan EL ligger ann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #756 Del Skrevet 19. februar 2009 ..... Tempen stiger.... EL??? :sengekos: Ellers er det grunnet jeg er syk.. Hmmm.. EL ska jo være nå snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 19. februar 2009 #757 Del Skrevet 19. februar 2009 krysser fingrer og bein! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #758 Del Skrevet 19. februar 2009 krysser fingrer og bein! :duskedame: Mange takk! Nå har den bare me å sitte asså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. februar 2009 #759 Del Skrevet 19. februar 2009 Håper det går rette veien for deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #760 Del Skrevet 19. februar 2009 Håper og håper! Slimløsende bøtter jeg ned på!! :sengekos: Får vel ha litt ekstra siden vi ikke ska være hjemme i helga, men på hytta. Vakt i Sirdalen. Hehe. Kan vel ikke helt begynne der me Ufattelig lytt og vi sover flere sammen på rom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå