Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg igjen! Jeg tok med sambo på første time, fordi det er mest snakk om hva som kan gjøres osv. I tillegg ble vi "vel bestukket", han tok blodprøver i massevis av begge to. Veldig god følelse å komme seg videre, det er tross alt bedre å vite om noe er feil enn å tro at alt er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så bra du har fått time :) Ta med mannen ja, har får nok en enkel undersøkelse bare, men greit at han er med :)

Jah, tenkte jeg sku gjøre det :)

første gangen vi var inne hos noen andre enn fastlege prata vi om div. muligheter vi hadde osv. + gyn. undersøkelse og ultralyd. mannen bare "var med" han hehe. (han hadde jo forsåvidt levert sædprøve, men det hadde han gjort på forhånd)

godt å komme seg litt "videre" ja! :D

Ja, okei.. Han har ikke levert noen sædprøve.... Det er kanskje noe av det han vil ta opp kanskje? Om at han må levere det bl.a og kanskje vi får rekvisisjon til å ta blodprøver? Ekke så lenge siden jeg var der og tok gyn. undersøkelse... Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått time nå ;) da får vi håpe det blir ordnings snart ;)

Jah! Ikke sant.. Greit å vite at vi endelig kommer videre på ting.. :jepp:

:tommelopp: for time, forhåpentligvis får du ikke bruk for den ;)

Hihi, det er mitt håp au :nigo:

Hei på deg igjen! Jeg tok med sambo på første time, fordi det er mest snakk om hva som kan gjøres osv. I tillegg ble vi "vel bestukket", han tok blodprøver i massevis av begge to. Veldig god følelse å komme seg videre, det er tross alt bedre å vite om noe er feil enn å tro at alt er fint!

Mmm.. Ikke sant. Jeg håper det ikke er noe egentlig.. Men at det rett og slett ikke er "vår tid" ennå i følge våre kropper. Hehe..

----------------------------------

Ellers har jeg vært i Oslo i går med ei venninne. Måtte en tur på riksen.. Også seff var vi på shopping :shoppe:

Nå er vi "barnevakt" for en kompis sin hund.. Kjempesøt! Så vi har vært ute på lang tur nå.. Og nå sover han!

IKM straks.. Ingen TR ennå.. Bare sånn hvitt udflod lignende greier... Hmmm.. Håper det ikke er TR påvei nej! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: :grine: :grine::kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

I dag kom TR!!! :kjefte:

Snufs....

Var det dét som var planen da?? :klø:

:sur:

Jammen bra dere har fått time hos legen da iallefall! Du har fortsatt ett lite forsøk igjen før legetimen vet du! :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: :grine: :grine::kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

I dag kom TR!!! :kjefte:

Snufs....

:kjefte::sur::kjefte::sinna:

Det var jo ikke det som var meningen

:heks::pisk:

sender over litt :sjokolade: Edit: ( trenger ikke den selv lenger da tanta har dratt for denne gang :sjenert: )

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh dere jenter!!! Dere er så herlige :nigo:

Var det dét som var planen da?? :klø:

:sur:

Jammen bra dere har fått time hos legen da iallefall! Du har fortsatt ett lite forsøk igjen før legetimen vet du! :jepp:

Nej, det var ikke det som sku skje neh...

:kjefte::sur::kjefte::sinna:

Det var jo ikke det som var meningen

:heks::pisk:

sender over litt :sjokolade: Edit: ( trenger ikke den selv lenger da tanta har dratt for denne gang :sjenert: )

ÅÅåh, sjokolade er knall!! :strix:

Huff da :kose:

:troest:

Jah....

Hun er fæl den der tanta di altså!

Men er godt dere har fått time hos gynekolog da :)

Jaaa, det er sant..

Uff så kjedelig :(

Ja, det ekke morro... Men ny mnd, nye muligheter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp: Nye muligheter :hoppe:

Vi kan jo ikke se mørkt på det :riste:

Snart må det da bil vår tur også :Nikke:

Jaaa, en dag må det jo det... Denne gang sitter det nok for både du og jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, en dag må det jo det... Denne gang sitter det nok for både du og jeg :jepp:

Det skal den :jepp: Det skal nok ikke stå på innsatsen i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så kjedelig at det ikke ble klaff denne gangen heller. Men sånne legetimer pleier ofte å være unødvendige da... *krysser fingrene for at du ikke trenger den*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så kjedelig at det ikke ble klaff denne gangen heller. Men sånne legetimer pleier ofte å være unødvendige da... *krysser fingrene for at du ikke trenger den*

Jah, det gjør jeg å.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg mister SÅ møe blod.. Andre som blør no sykt når de har mens? Jeg blør og blør.. Eter jernpiller... Men.. Sitter nesten bare å sjelver av blodmangel....... Huff.. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...