Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Godt nytt år!

:klem:

Og litt på etterskudd:

:bursdag:

Håper dagen ble fin.

Godt nyttår te deg au :D Håer du hadde en fantastisk dag.. Det hadde jeg.. Hihi.. Fikk feiret 22 års dagen min samt det nye året :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:flau: :flau: Har vært i svim jeg ser jeg :flau: :flau:

Må gratulere med overstått bursdag og si godt nytt år :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau: :flau: Har vært i svim jeg ser jeg :flau: :flau:

Må gratulere med overstått bursdag og si godt nytt år :klem:

hehehe.. Ikke lett alltid ;)

Mange takk for gratulasjoner :D Godt nyttår te deg au :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Sikkert på høy tid at jeg hilser på! Godt nytt år til deg og så håper jeg vi begge snart kan flytte dagbøkene våres til de gravide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Sikkert på høy tid at jeg hilser på! Godt nytt år til deg og så håper jeg vi begge snart kan flytte dagbøkene våres til de gravide ;)

Titt titt! Jah, håper seriøst vi alle her kan flytte våre dagbøker.. Et realt baby-boom år!! :skratte:

Godt nytt år! Håper det blir bebis i løpet av året! I alle fall at det kommer ei spire på plass :jepp:

Hihihi.. Ja, krysser fingre og tær!!

Hei på deg!Godt nyttår!!! Hvordan går det i Pleiepike-land da? Vært hos legen? :klem:

Her går det så det suser.. Hatt jobbhelg og ska rett på skolen i morra... Så her er det iallefall ikke noen ro å få! :fnise:

Ellers?? Tja, ikke vært hos noen lege neh. Desverre.. Har ikke hørt en dritt fra sykehuset.. Så trur jeg må ta en tur til legen igjen og spør hva som skjer... Føler folk kommer inn med en gang og får tatt blodprøver osv.. Mens her skjer det ikke en dritt!! :hakeslepp: Håper det snart skjer noe da.. Vi får nå se hva som skjer.. Jeg er iallefall klar på å starte en evt utredelse NÅ!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

Tenkte jeg skulle avlegge et lite besøk siden vi har IKM på samme dag osv ;)

Ser dere sliter litt med å få spiren til å sitte :tristbla: Håper virkelig det klaffer for dere fort som bare det!!

Vi er bare i 2. pp, så aner jo ikke noe om hvordan dette kommer til å forløpe seg. Men håper jo da :rødme:

Skal følge med her framover jeg og heie dere i "mål" :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :)

Tenkte jeg skulle avlegge et lite besøk siden vi har IKM på samme dag osv ;)

Ser dere sliter litt med å få spiren til å sitte :tristbla: Håper virkelig det klaffer for dere fort som bare det!!

Vi er bare i 2. pp, så aner jo ikke noe om hvordan dette kommer til å forløpe seg. Men håper jo da :rødme:

Skal følge med her framover jeg og heie dere i "mål" :jepp:

:klemmer:

Hallaisen der og velkommen :tommelsmil:

Kos at vi har IKM på samme dag da! Kanskje vi begge kan flytte herfra og havne i gravid gjengen!! Håpe håpe..

Jupp, vi har holdt på en stund, men sånn er det bare.. Gir ikke opp!! :)

Er litt på etterskudd, men gratulerer med vel overstått bursdag!

Hehehe, mange takk :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen der og velkommen :tommelsmil:

Kos at vi har IKM på samme dag da! Kanskje vi begge kan flytte herfra og havne i gravid gjengen!! Håpe håpe..

Jupp, vi har holdt på en stund, men sånn er det bare.. Gir ikke opp!! :)

Ja, det hadde vært helt fantastisk :jepp:

Det er bra! Viktig å ha troa så man ikke blir helt ødelagt av dette.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det så det suser.. Hatt jobbhelg og ska rett på skolen i morra... Så her er det iallefall ikke noen ro å få! :fnise:

Ellers?? Tja, ikke vært hos noen lege neh. Desverre.. Har ikke hørt en dritt fra sykehuset.. Så trur jeg må ta en tur til legen igjen og spør hva som skjer... Føler folk kommer inn med en gang og får tatt blodprøver osv.. Mens her skjer det ikke en dritt!! :hakeslepp: Håper det snart skjer noe da.. Vi får nå se hva som skjer.. Jeg er iallefall klar på å starte en evt utredelse NÅ!! :jepp:

Ja, det tok i alle fall ikke lange stunden med oss fra første kontakt med fastlege til blodprøver var tatt hos gyn. Deretter tar det litt tid, men det er jo pga IKM og greier... timing... Bare mas du! Det er en veldig god følelse å ha satt igang utredning! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Er ikke sikker på om jeg har vært her inne før eller ikke, men øsnker dere ihvertfall vledig lykke til med å få spiren til å sitte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det tok i alle fall ikke lange stunden med oss fra første kontakt med fastlege til blodprøver var tatt hos gyn. Deretter tar det litt tid, men det er jo pga IKM og greier... timing... Bare mas du! Det er en veldig god følelse å ha satt igang utredning! :klem:

Oki, vi har ikke en gang fått tatt blodprøver.... Gjet om jeg ska mase.. Jeg hadde en fantastisk følelse da jeg gikk ut av legekontoret og tenkte at jess, nå er vi nok i gang.. Men nejda! :klemmer:

Hei hei :)

Er ikke sikker på om jeg har vært her inne før eller ikke, men øsnker dere ihvertfall vledig lykke til med å få spiren til å sitte :)

Titt titt og velkommen her! Alltid kos å se nye mennesker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL

SUTREINNLEGG

Jaja.. Hvor ska jeg beygnne??? Kan jo begynne me noe som er bra da aller først... Har vært på fjellet i helga.. Kjempekos. På hytta til NF Jæren... Kjempekos. Var da kurs, Grunnkurs Instruksjon. Koste meg jeg :)

Ellers da... Så har jeg fått TR!!!!! :tristbla::kjempesinna: :kjempesinna: Sorry meg asså, men den jævla tanta kan gå å henge seg!! Jeg er drittlei av å se a! Vil ikke ha a på besøk!!!!! Ååårh! Når ska det liskom bli vår tur?? Jah, det har jeg lurt på ganske lenge! Men... Det er vel et spørsmål jeg sånn plutselig kanskje får svar på....

Tja, så har vi denne herre søstra mi da.. Som driver på me div dop osv... Rett før jul stakk jo hu inn te Oslo.. Hu ELSKER jo den byen... Der inne traff hun sånn plutselig en kar som hu da ble sammen med.. Hu har sagt han ikke gikk på stoff osv...

Rett etter jul flytta jo hu sånn plutselig inn te oslo. Sa opp leiligheten her i Kr.Sand. Og vips så var a borte. Og nå sitter da hu i oslo.. I de siste dagene har hu klagd på at hu vil hjem til Krsand osv... Sagt det var kjedelig...

Det vister jo seg at han herre typen er en hardbanket narkoman, går på harde stoffer osv. I helga har de hengt i en tunnel der det er møe narko opplegg... Og hu har da ringt mamma for å be henne hente henne hjem.

Vi tok hu på alvår og skaffet oss bil og var klare til å reise nå i kveld inn te Olso... Men når vi nå ringer henne ber hu oss tra til helvete. Hu ska ikke ha noen hjelp.. Påstår vi bryr oss for mye og at det er hennes liv og at vi ikke ska blande oss oppi hva hu driver på med der inne.. Hva faen tenker jeg da..... Da spør jeg meg selv, vil hu ha hjelp??? Hva er da hensikten me å ringe hjem til oss og be oss hente henne og noen få timer senere påstå at vi bare maser og vi ska la henne være i fre osv.. Hallo??? Åhhh..

Jeg fatter meg ikke på henne.. Satt i bilen påvei ned fra fjellet og var så sint. Visste ikke helt hvor jeg sku gjøre av meg. Ekke bare sint, er frustrert og oppgitt. Her sitter vi og er bekymret for henne... Og det eneste hu vil er å kødde??? Fatter ikke hva VI har gjort mot henne som gjør at hu ska være på den måten mot oss. Vi har gitt henne så mange muligeheter.. Yilbydd hjelp, kjøring osv.. Men nejda!!!

Dette sliter på meg, Dag, mamma, pappa, min bror, mormor... Ja, alle rundt oss.. Mamma sliter nok med seg selv. Og det vet Søs. Neh... Jeg vet ikke lenger jeg..

Det er rett og slett tøft. Kjenner det tapper meg SÅ møe for krefter.

Den værste kommentaren jeg fikk av henne i dag var: Helvete heller ass, det er ikke min feil jeg er narkoman. jeg lever jo ikke så møe lenger

Ett eller annet sånn stod det i den mld jeg fikk av henne.. HÆ???????

:grine: :grine: :frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en utrolig trist og frustrerende situasjon med søsteren din! :tristbla:

Kan vel ikke si så mye fornuftig, for har ikke hatt noen i min nærhet selv med slike problemer, men kan håpe at hun selv skal innse at hun både ønsker og trenger hjelp til å komme seg ut av det.

Er hun yngre eller eldre enn deg? Uff, fikk helt vondt inni meg jeg nå, vil bare gi deg en :klemmer:

Og så synes jeg virkelig det er din tur å få en spire! Krysser fingrene for neste PP!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, for en utrolig trist og frustrerende situasjon med søsteren din! :tristbla:

Kan vel ikke si så mye fornuftig, for har ikke hatt noen i min nærhet selv med slike problemer, men kan håpe at hun selv skal innse at hun både ønsker og trenger hjelp til å komme seg ut av det.

Er hun yngre eller eldre enn deg? Uff, fikk helt vondt inni meg jeg nå, vil bare gi deg en :klemmer:

Og så synes jeg virkelig det er din tur å få en spire! Krysser fingrene for neste PP!!!!! :klem:

Ja, det er veldig frustrerende.... Men.... Desverre veldig lite å gjøre :tristbla:

Hu er 19 år.... Asså yngre.. Oh.. :klemmer: te deg au!!! :) Alltid godt me en klem :)

Jah, spiren må bare sitte snart ass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har du ventet lenge nok. Jeg ventet selv i 15 PP denne gangen og syntes det var aaaaltfor lenge!!! :( Enda det er nok av dem som har ventet mye lenger enn det også... Jeg vet i allefall litt om hvor frustrerende det er når den teite mensen dukker opp måned etter måned! :kjefte:

Og så tragisk med ei så ung jente som allerede er i ferd med å ødelegge livet sitt! Håper virkelig hun kommer seg ut av det før hun ødelegger for mye! Skjønner det må være kjempetrist for dere som er glad i henne. Sikkert ikke mye man kan gjøre nei. Bare vise at man ønsker å være der for henne kanskje.. :tristbla:

Håper du får en god natt uten altfor triste tanker! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har du ventet lenge nok. Jeg ventet selv i 15 PP denne gangen og syntes det var aaaaltfor lenge!!! :( Enda det er nok av dem som har ventet mye lenger enn det også... Jeg vet i allefall litt om hvor frustrerende det er når den teite mensen dukker opp måned etter måned! :kjefte:

Og så tragisk med ei så ung jente som allerede er i ferd med å ødelegge livet sitt! Håper virkelig hun kommer seg ut av det før hun ødelegger for mye! Skjønner det må være kjempetrist for dere som er glad i henne. Sikkert ikke mye man kan gjøre nei. Bare vise at man ønsker å være der for henne kanskje.. :tristbla:

Håper du får en god natt uten altfor triste tanker! :klemmer:

Mmm.. Går selv inn i 15. PP..... Men jeg prøver å ta det me godt mot.. Min kjære sa te meg i går: Jeg gir ikke opp.... Og det er bare SÅ herlig å høre :rødme:

Jaaa.. Hu er veldig ung. Er utrolig glad i henne og det er helt forferdelig å se henne ødelegge seg selv og livet sitt. Vi prøver å vise vi bryr oss om henne og at vi er der, men da får vi tilbake at vi ikke ska bry oss, at du er gammal nok til å ta vare på seg selv osv.... Sånn at.. jah..

Sov faktisk ganske godt i natt jeg :nigo: Men nå var jeg ganske sliten også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...