pleiepike Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #621 Del Skrevet 23. desember 2008 GOOOOD JUL :tree: Nå vet jeg ikke hvor mye jeg blir her i jula siden jeg jobber i morra, og det er julaften.. Og litt sånt.. Derfor må jeg nesten innom nå som jeg har tid og ønske alle her inne en riktig gooood jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 23. desember 2008 #622 Del Skrevet 23. desember 2008 God jul til deg oog <3 Håper dere får en fin feiring! Hilse familien fra meg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. desember 2008 #623 Del Skrevet 23. desember 2008 God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #624 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg kopierer rett og slett direkte fra min blogg jeg Julaften er over og julemiddagene er over. Nå er det nyttårsaften som gjennstår også er det rett på skolen igjen! Moah.. Vet ikke om jeg ska glede meg eller om jeg ska grue meg til å begynne på skolen. Blir nok egentlig ganske deilig kan jeg tru. Blir fulltidsstudent au nå, sånn at mesteparten av min tid kommer til å gå til lesing og atter med lesing.. Hvis jeg får JA på søknaden om å begynne på Ambulansekurset, blir det jo ENDA mer å lese på. Men det gjør ikke noe.. Det er noe jeg synes er spennende.. Og så lenge det er noe jeg bryr meg om, ska jeg nok klare det! Det håper jeg iallefall! Jeg står nå på.. Hehehee... Ser frem til å begynne på 2. året på sykepleien. Når vi virkelig skal begynne på selve sykdomslæren. Nå holder vi på med anatomi-piss! Ikke morro!!! Men det må vel te det au... I går hadde jeg en fantastisk dag.... Jeg jobbet på dagen i boligen der det faktisk var ganske møe å gjøre. Dag hentet meg på jobb med leiebil!! Og JA! Vi hadde fått drømmebilen vår i leiebil!!! Toyota LandCruiser! Den er jo bare helt rå... Vil ha vil ha vil ha! Hehehe.Vi kjørte ned på YX og hadde pølse(på julaften ja!!!!) og kjørte hjem. Der dusja jeg og stelte meg. Hadde på meg en rosa kjole, strømper og høyhelte sko. Hadde på meg et fint langt smykke i sølv oxo! Bare for å piffe opp resten RIBBE var det til middag! Mmmmm.. Det er fast hvert år! Ingen jul uten.. Det, julepølser, medisterkaker, poteter og brun saus. Det er jo bare SÅ godt. Ekke SÅ glad i ribbe, men i år var den fantastisk! JEg bare nøt den! Svoren var også helt topp! Kunne ikke vært bedre :-D MEN... Vi hadde glemt rød saus!!!! :-O Til riskrem.. Dag og Anita var halve Kr.Sand rundt for å finne det, men det var utsolgt over alt.. IKKE bra! Riskrem UTEN rød saus er absolutt ikke bra! Så det ble riskrem med jordbærsyltetøy.. Jaja.. Det dugde det au da.. Men det var ikke det samme! Men det får så være, det duger det au. Det var iallefall godt! Jeg var så mett etter maten at jeg trur jeg kunne trilt ut derfra. Hihi.. PAKKETID!!! Så var klokka 20:00.. Nå var det pakketid. Anita skulle lese opp gavene siden Kim har skada foten og ikke kunne sitte på gulvet(klagde han over iallefall). Så det ble det neste man i rekka siden jeg gjorde det i fjord. Også begynte det.. En etter en gave ble lest opp og pakket ut. det var faktisk endel gaver under juletreet.. Dette fikk jeg: -Gavekort - Penger -Parfymer -Smykker av min kjære <3 -Dusjbørste -Bok om akvariefisk -Lysestaker i stettglassform samt runde lys -Karaffel og 6 glass -Lommebok/håndveske Osv... Hehehe... Jula var veldig koselig. Mye latter og Anita var for en gangs skyld fornøyd med julegavene hu fikk. Det er ikke ofte hun er det asså. Kanskje hu endelig kan lære å være litt mer takknemmelig for alt? Jeg håper det! Håper 2009 vil gjøre det lettere for henne og ikke minst for oss pårørende. Ellers var det god snakk og latter :-) E Alt i alt en fantastisk dag!!! En av de beste på et par år... Også fikk jeg tilbragt den med min kjære også!! <3 I dag har vi vært i Lyngdal hos svigerfar på 1. juledag middag. Der var det Pinnekjøtt til middag.. Nam nam det au! :-D Ellers sitter vi her hjemme og ser TV og koser oss med riskrem, snop og kake!! Jul = mat!!! Neh, GOD JUL FOLKENS!! Og nyt dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 25. desember 2008 #625 Del Skrevet 25. desember 2008 Godt å høre at dere koste dere :D Skulle gjerne satt tennene i den julematen deres, mamma kuttet jo ut en del av vår tradisjonelle mat nå i år =/ Ikke så lenge til vi sees nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #626 Del Skrevet 25. desember 2008 Godt å høre at dere koste dere :D Skulle gjerne satt tennene i den julematen deres, mamma kuttet jo ut en del av vår tradisjonelle mat nå i år =/ Ikke så lenge til vi sees nå :D Hehehehe... Ja, gleder meg! Sjampis og bønder!! Og ikke minst KOMPER!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 25. desember 2008 #627 Del Skrevet 25. desember 2008 Jaa! Jeg savner komper noe sinnsykt! Og CB julebrus, det har du bare å spare til jeg kommer, har ikke funnet det noe sted her =/ Sjampis, six-pence luer og Wii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #628 Del Skrevet 25. desember 2008 Jaa! Jeg savner komper noe sinnsykt! Og CB julebrus, det har du bare å spare til jeg kommer, har ikke funnet det noe sted her =/ Sjampis, six-pence luer og Wii Ska kjøpe inn noen CB-julebrus t deg sånn at du har noen her når du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 25. desember 2008 #629 Del Skrevet 25. desember 2008 Ska kjøpe inn noen CB-julebrus t deg sånn at du har noen her når du kommer Can't wait ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #630 Del Skrevet 25. desember 2008 Hehehehehehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #631 Del Skrevet 27. desember 2008 :sengekos: Donnatesten viser en stoooor økning av krystallgreier!!! Iha!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. desember 2008 #632 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Da er det bare å finne sengen Endret 27. desember 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #633 Del Skrevet 27. desember 2008 Da er det bare å finne sengen ååååja, nettopp vært der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. desember 2008 #634 Del Skrevet 28. desember 2008 Det var bra For nå synes jeg dere virkelig fortjener en liten baby altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #635 Del Skrevet 28. desember 2008 Det var bra For nå synes jeg dere virkelig fortjener en liten baby altså Jaaa.. Har SÅ lyst på!!! Håper 2009 bringer meg en spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #636 Del Skrevet 28. desember 2008 Weee.. Testen er ennå positiv på en måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. desember 2008 #637 Del Skrevet 29. desember 2008 Her holder dere senga ser jeg :skratte: You Go Girl :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #638 Del Skrevet 29. desember 2008 Her holder dere senga ser jeg :skratte: You Go Girl :duskedame: Hihi!! Seff Ohh. jeg tror jeg denne gangen har et superstrort egg på gang for jeg har SÅ vondt i nederste del av magen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #639 Del Skrevet 30. desember 2008 Hellu! Vet ikke helt om jeg kommer til å være her i morra eller resten av dagen. Derfor er jeg innom her nå en tur! GODT NYTTÅR FOLKENS!!! Har dere planer for dagen da? Jeg ska først på jobb, til mine foreldre og ede middag også ska jeg på nyttårsfest Blir kos det.. I morra fyller jeg au 22 år! Weee... Håper det nye året følger mange nye spirer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. januar 2009 #640 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år! Og litt på etterskudd: Håper dagen ble fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå