Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kose:

Kjedelig :sur: men det er bare en ting å gjøre, prøve på nytt igjen :Nikke: For en gang er det vår tur. Håper på at du får noe mer eksakt svar fra sykehuset også :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei jenter!!

Måtte nesten ta meg en pause i lesinga når jeg nå så hvor mange som hadde skrevet te meg!

Jah, TR kunne jeg personlig kverket! GAH! Den har bare me å holde seg unna nå.. Jeg er så lei å se den mnd etter mnd! :sur: Kan det ikke for en gangs skyld bli vår tur snart liksom?

Føler alle rundt meg er gravide eller har baby.. Føler ingen glede for andre som kommer å sider de er gravide.. Eller når jeg får mld om at de nettopp fikk en jente/gutt.. Jeg vil åååååå!!!!

Vel, jeg måtte smøre på meg et smil i dag for å gå på skolen.. Innerst er jeg på gråten, men ikke noe jeg kan gjøre me det.. En gang blir det mest sannsynlig vår tur.. Det er bare ikke ment for at det ska skje nå tydeligvis.. :sjenert:

Har heller ikke hørt noe fra sykehuset ennå. Jeg håper de snart kan sende meg et brev om at vi kan begynne utredninga! TTT (ting tar tid) med dette sykehuset!!!!

Nå ligger jeg i senga og leser.. Har varmeputa på magen og prøver å lese siste rest nå før jeg gir meg.. Ska gå over mine notater en gang til.. Også sier jeg stopp for i kveld.. Får heller lese litt påvei til Arendal i morra.. 1 times biltur. Godt jeg ikke kjører.. Da kan jeg lese! :fnise:

Neh, får fortsette sånn at klokka ikke blir for møe!

Ha en toppers kveld jenter! SÅ glad for å få deres støtte!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg være ærlig hadde ikke jeg heller klart å føle glede med noen som er gravide, har barn, eller kommer og sier de er gravide heller, etter å ha prøvd så lenge som du har gjort. :sjenert: Hadde kanskje smilt et skjevt smil, men inni meg hadde jeg vel tatt strupetak på dem. :flau:

Jeg kan jo være litt sånn da, sjalu og misunnelig, så jeg beundrer virkelig de som klarer å holde maska!!

Sånn.. For ikke å kaste stein på glasshuset jeg sitter i, så lister jeg meg stille ut til du har en bedre dag.. Jeg føler iallefall med deg. Blir så engasjert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så dumt at TR kom hos deg også. Vi som skulle være gravide nå begge to.... :snurt:

Jeg klarer heller ikke glede meg på gravides vegne. Svigerinna mi har termin i morgen, og jeg er så misunnelig på henne. Tenk hun er ferdig med 9 måneder svangerskap, og skal øyeblikk få holde barnet sitt i armene sine. Tenk så heldig hun er. Gravid på første forsøk ble hun også. Fy, så urettferdig! :kjefte:

Håper det går bra på eksamen i morgen. Jeg hadde min siste eksamen i dag, og den gikk veldig bra. Så nå har jeg tatt juleferie med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Mange :klemmer: tebage t deg!! :)

Skal jeg være ærlig hadde ikke jeg heller klart å føle glede med noen som er gravide, har barn, eller kommer og sier de er gravide heller, etter å ha prøvd så lenge som du har gjort. :sjenert: Hadde kanskje smilt et skjevt smil, men inni meg hadde jeg vel tatt strupetak på dem. :flau:

Jeg kan jo være litt sånn da, sjalu og misunnelig, så jeg beundrer virkelig de som klarer å holde maska!!

Sånn.. For ikke å kaste stein på glasshuset jeg sitter i, så lister jeg meg stille ut til du har en bedre dag.. Jeg føler iallefall med deg. Blir så engasjert.. :)

Jaaaaa... Sånn føler jeg det au.. Eller hvos jeg hører venninner og bekjente blir gravide har jeg au lyst til å finne frem spade og grave meg ned.... :grine:

Og at enkelte folk ikke fatter det heller? Det er nesten det værste... At enkelte tar det som en nesten selvfølge at å ha sex 1 gang kan føre te graviditet.. Jaaa.. Det går, men ikke me alle... Hmf!

Godt du er engasjert.. Jeg er au d.. Den bedre dagen kommer nok i morra når jeg forlater eksamenslokalet! :jepp:

Huff, så dumt at TR kom hos deg også. Vi som skulle være gravide nå begge to.... :snurt:

Jeg klarer heller ikke glede meg på gravides vegne. Svigerinna mi har termin i morgen, og jeg er så misunnelig på henne. Tenk hun er ferdig med 9 måneder svangerskap, og skal øyeblikk få holde barnet sitt i armene sine. Tenk så heldig hun er. Gravid på første forsøk ble hun også. Fy, så urettferdig! :kjefte:

Håper det går bra på eksamen i morgen. Jeg hadde min siste eksamen i dag, og den gikk veldig bra. Så nå har jeg tatt juleferie med god samvittighet.

Hehehe, jaaa.. Vi sku vært det nå både jeg og du! Hatt en fantastisk jul me spire i magen og greier! men nejda.. Huff.. Vi får krysse våre fingre på at det blir spire i januar! Nytt år, nye muligheter :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange :klemmer: tebage t deg!! :)

Jaaaaa... Sånn føler jeg det au.. Eller hvos jeg hører venninner og bekjente blir gravide har jeg au lyst til å finne frem spade og grave meg ned.... :grine:

Og at enkelte folk ikke fatter det heller? Det er nesten det værste... At enkelte tar det som en nesten selvfølge at å ha sex 1 gang kan føre te graviditet.. Jaaa.. Det går, men ikke me alle... Hmf!

Godt du er engasjert.. Jeg er au d.. Den bedre dagen kommer nok i morra når jeg forlater eksamenslokalet! :jepp:

Hehehe, jaaa.. Vi sku vært det nå både jeg og du! Hatt en fantastisk jul me spire i magen og greier! men nejda.. Huff.. Vi får krysse våre fingre på at det blir spire i januar! Nytt år, nye muligheter :strix:

Ja, vi går for januar! Da SKAL spiren sitte! Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi går for januar! Da SKAL spiren sitte! Ok?

JAAA!! Den har bare me å gjøre det..!!!! Ellers blir det bank på TR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA!! Den har bare me å gjøre det..!!!! Ellers blir det bank på TR!!

Hehe, vi er mange her som står klare til å ta den tanta di.!

Ellers vil jeg bare gi deg mange millioner :klemmer: og minne deg på at jeg snart kommer på besøk med sjampis og sjokolade og så skal vi ta oss en SKIKKELIG FARLIG OG SINT prat med den teite tanta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da var juleferien startet.. DIGG!

I går var jeg hos min mormor i Stavern... Koselig! Siden hu ikke kommer til oss i jula måtte jeg opp å levere julegavene til henne. :fnise: Og hu er nesten lik meg når det gjelder julegaver, ska klemme og åpne de.. Klarer ikke vente til jul liksom! Men kos å se at hu ble glad for det vi kom me :jepp:

Nå er TR på reise igjen og jeg håper jeg ikke ser TR på LEEEEEEENGE!!!!

Nye muligeter nå... :jepp:

I dag ska jeg pynte te jul i stua! :danse: elsker jula jeg! Synes det er SÅ morro me jul! Det er så koselig au :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J*VLA TR :frustrert::frustrert: :slåss: :kjempesinna::sinna::nei::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Men til saken: I mårrah skal vi få tre, så da skal jeg pynte litt jeg også :gullengel: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeey..

Tenkte jeg måtte skrive litt her siden det var lenge siden jeg hadde skrevet no sånn seriøst her siden TR kom.. Hehe..

Nå er det snaaaaart jul! Gleder meg masse.. Nå er alle julegavene i boks også! Enda bedre :fnise:

Ska jo jobbe dagen på julaften, men det kan ofte være koselig det au.. Ska jobbe i boligen da, så alle ska jo vekk i jula. Sånn at det blir nok rolig på dagen kan jeg tru. Oxo er det opp te mamma etterpå å ede ribbe, riskrem og digg!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...