Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Heier på deg :D

Hihi.. Takk :fnise:

Det blir spennende, alt som er utenom normalen er vel et godt tegn :) Lykke til med lesing fram mot eksamen! :)

Jaaa, det er det.. Ingen TR å se her ennå!! Gooodt tegn.. Ingen tegn på noe heller... HIhi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom dagboken din og da måtte jeg jo hilse pent :nissevink:

Ser du har vært på prøvingen en stund, krysser fingrene for dere! Kan tenke meg du blir utålmodig! Jeg sluttet med pilla i oktober og er utålmodig allerede :ler:

håper du får en kjempe fin helg! Så skal jeg titte innom igjen for å se hvordan det går denne gangen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN TR ennå!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Og TR pleier nesten ALLTID å være før tiden.. Så nå har jeg faktisk et lite håp om at det har gått!!! Er noe trøtt og sånn småkvalm.. Men om det er grunnet at jeg er blitt forkjøla eller om det skyldes annet vet jeg ikke.. tenkte jeg sku ned te byen i morra og kjøpe test hvis det ikke er kommet innen da..

Håper virkelig ikke det kommer..

BTW: er ennå svimmel som jeg var tidligere i uka...... Kankje et godt tegn??? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN TR ennå!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Og TR pleier nesten ALLTID å være før tiden.. Så nå har jeg faktisk et lite håp om at det har gått!!! Er noe trøtt og sånn småkvalm.. Men om det er grunnet at jeg er blitt forkjøla eller om det skyldes annet vet jeg ikke.. tenkte jeg sku ned te byen i morra og kjøpe test hvis det ikke er kommet innen da..

Håper virkelig ikke det kommer..

BTW: er ennå svimmel som jeg var tidligere i uka...... Kankje et godt tegn??? :strix:

Jeg tenker litt sånn jeg også.. At du har jo alltid fått TR flere dager før du skulle, så nå jeg ikke har sett noen oppdatering her inne nå, så må jeg :hoppe: litt...

Kanskje du har en kortere syklus egentlig, og er forbi IKM?? :sjenert:

Må innrømme at det stakk litt da jeg så du hadde oppdatert her nå, at nå kommer den: "TR har kommet! :( "- meldingen.. Men her er det jo bare positive ting å hente. :strix:

Jeg synes du skal løpe ned og kjøpe deg en test imorgen jeg. Kjøp en dobbel en! Så tar du en da, og evt en tidlig dagen etter. For hvis du er over IKM så er det jo samme når på dagen du tar den. :jepp:

Svimmel, trøtt, småkvalm, det med utfloden, litt uggen.. Tilfeldigheter? Kanskje, men tegn - absolutt muligheter for det ja. :lur:

Håååper virkelig at noe er på gang hos pleiepiken. :strix:

Spent jeg?? Neeei... :sjenert:

:slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt sånn jeg også.. At du har jo alltid fått TR flere dager før du skulle, så nå jeg ikke har sett noen oppdatering her inne nå, så må jeg :hoppe: litt...

Kanskje du har en kortere syklus egentlig, og er forbi IKM?? :sjenert:

Må innrømme at det stakk litt da jeg så du hadde oppdatert her nå, at nå kommer den: "TR har kommet! :( "- meldingen.. Men her er det jo bare positive ting å hente. :strix:

Jeg synes du skal løpe ned og kjøpe deg en test imorgen jeg. Kjøp en dobbel en! Så tar du en da, og evt en tidlig dagen etter. For hvis du er over IKM så er det jo samme når på dagen du tar den. :jepp:

Svimmel, trøtt, småkvalm, det med utfloden, litt uggen.. Tilfeldigheter? Kanskje, men tegn - absolutt muligheter for det ja. :lur:

Håååper virkelig at noe er på gang hos pleiepiken. :strix:

Spent jeg?? Neeei... :sjenert:

:slår:

Hehehe.. Nej, ingenting ennå! Er liksom SÅ spent egentlig når jeg er på do nå.. Om det er noe rødt på papiret eller ikke.. Men ingenting te nå :danse:

Jah, vet ikke heeeelt på den syklusen min.. Aldri helt fattet meg på den... Men Har alltid vært sånn ca da, men nå får vi da se.. I løpet av denne hele prøveprosessen har det skjedd 1-2 ganger jeg har gått over tiden. Så jeg har mine håp.

La merke til enging her om dagen; hadde sånn stikting i puppene. Sånn som startet et sted og spredde seg utover.. Strålte litt.. RART! :fnise:

Neh, ska på skolen i morra først oxo er det rett på apoteket etter det! Så får vi nå se hva den viser :biggrin:

Hihi.. Godt det ikke bare er meg som er spent. Hadde vært VÆRDENS beste julegave om så! :nigo:

Nå er det bare sitte ned og vente!

:popcorn: :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer nesten et innlegg om to blå når jeg kommer fra jobb imorgen og logger på her altså. :lur:

Merker jeg blir ekstra spent når jeg følger de som har prøvd en stund. :jepp: Det hadde vel vært den beste julegaven du har fått på leeenge..? :strix:

Masse lykke til!!! Jeg bringer fysisk vold til hun tanta om hun plutselig kommer altså. :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer nesten et innlegg om to blå når jeg kommer fra jobb imorgen og logger på her altså. :lur:

Merker jeg blir ekstra spent når jeg følger de som har prøvd en stund. :jepp: Det hadde vel vært den beste julegaven du har fått på leeenge..? :strix:

Masse lykke til!!! Jeg bringer fysisk vold til hun tanta om hun plutselig kommer altså. :slår:

Hahahaha!!! Jah, det gjør jeg au om den dukker opp nå!!! Nå vil jeg ha værdens beste julegave!!!! :nigo: Og ingenting kan slå en sånn julegave, trur jeg...

Hehehehe.. Ja, ikke sant... Det håper jeg au jeg kan skrive her i morra :nigo: Vi får nå se hva som skjer utover kvelden og i morra.. Håper bare ikke det går utover lesinga te eksamen :fnise:

BTW: Eggløsningstest, kan de vise positivt hvis man er gravid??? Saumfarte badet for graviditetstest, men fant en EL test i stedet.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en EL test kan brukes som graviditetstest hvis du er helt sikker på at du har hatt EL. Tenker siden den vil gi utslag på både EL og graviditet. Skal du prøve den i morgen tidlig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en EL test kan brukes som graviditetstest hvis du er helt sikker på at du har hatt EL. Tenker siden den vil gi utslag på både EL og graviditet. Skal du prøve den i morgen tidlig eller?

100% sikker er jo jeg ikke da.. Hadde ingen test rundt da.. Eller, kjøpte jo den Donna-testen og den viste at jeg hadde eller sku ha EL innen de nærmeste dagene.. Så liksom det er det jeg kommer nærmest sikker EL.. :fnise:

Hmm, må vel kanskje prøve den i morra? :jepp:

Håper det er bebis på vei nå! :jepp:

Jaaaaa.. Jeg å!!!

*krysser fingrene*

:hoppe:

:ler:

Nå har jeg begynt å få vondt i hoftekam-partiet... og bakover i korsryggen!!!!!! *tenke positivt, ingen TR påvei, tenke positivt, ingen TR påvei*

Vi får nå se hva natten bringer med... Satser på at en spire nå klorer seg fast i min mage og planlegger å bli! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender hell og lykke, og jeg er spent på testresultatet.

Hadde vært så utrolig velunt og fortjent nå!

Krysse krysse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!! :sur: :sur:

I natt kom TR! Åååååååhhh.. Jeg er lei av å vente! :grine:

Neh, nå får jeg samle sammen meg selv oxo satse på neste PP! EL er nesten på min bursdag :fnise: :rødme:

Nå ska jeg på skolen og lese til eksamen... I morra er den store dagen.. Får håpe det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så dumt!!!

Godt at du ser fremover, og da kan du jo glede deg til bursdagstider!

Riktig lykke til med eksamen, håper du klarer å holde konsentrasjonen og fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit

Så utrolig kjipt med TR!! men så utrolig imponert! så flink du er til å se fremover! :) jeg blir sånn at jeg suttrer leenge når TR kommer, i allefall når jeg vet når hun er ventet.. :gjeiper:

ellers? alt bra med deg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...