pleiepike Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jadda!! Jeg besto prøveoppkjøringa i dag!!! Så nå er det bare oppkjøringa igjen! I dag lagde jeg sånn snurrepizza t middag... Utrolig godt.. Tipper de er møe bedre enn de grandiosa har komme me, og ikke minst MØE billigere.. Hehehehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. oktober 2008 #462 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så skulle jeg til og gratulere med førerkortet, men neida, leste en gang til å så det sto prøveoppkjøring. Men nå er det vel ikke lenge igjen da, så masse lykke til en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så skulle jeg til og gratulere med førerkortet, men neida, leste en gang til å så det sto prøveoppkjøring. Men nå er det vel ikke lenge igjen da, så masse lykke til en av de nærmeste dagene Mange takk! Blir en befrielse å få det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2008 #464 Del Skrevet 14. oktober 2008 Supert jeg strøk prøve oppkjøringa med glans etter to minutter men stod på oppkjøringen heldigvis.. Lykke til på oppkjøringen, når den kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #465 Del Skrevet 15. oktober 2008 Supert jeg strøk prøve oppkjøringa med glans etter to minutter men stod på oppkjøringen heldigvis.. Lykke til på oppkjøringen, når den kommer.. Hehehee.. Ja, de fleste pleier å gjøre det sa han jeg kjørte me i går... Men det ekke det som er det viktigste, det er når oppkjøringa er at det er viktig --------------------------------------------------------------------------------------------------- Hmmmm.. Jeg har hfått sånne rare murringer nede i venstre side av min mage.... Sånt som nesten gjør meg kvalm... Har tenkt at siden det er venstre side at jeg kanskje er litt træg i magen, men alt fungerer jo... Hva kan det da være?? BTW: under 1 uke te IKM og jeg har ingen tegn nå.... Kanskje den murringa er et tegn? Et jeg isåfall aldri har hatt før... Kroppen min er et svært mysterium t tider! Nee, nå ska jeg ned og hjelpe en kamerat på jobben hannes me å rydde litt.... ÅÅååh, i dag liker jeg ikke regnet... Hadde håpet på sol sånn at jeg kunne vaske klær! For MÅ vaske før jeg drar på fredag...... Reiser til Bolten, i lysefjorden.. Blir knall! Gleder meg masse, det er jo bare SÅ fint der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 16. oktober 2008 #466 Del Skrevet 16. oktober 2008 --------------------------------------------------------------------------------------------------- Hmmmm.. Jeg har hfått sånne rare murringer nede i venstre side av min mage.... Sånt som nesten gjør meg kvalm... Har tenkt at siden det er venstre side at jeg kanskje er litt træg i magen, men alt fungerer jo... Hva kan det da være?? BTW: under 1 uke te IKM og jeg har ingen tegn nå.... Kanskje den murringa er et tegn? Et jeg isåfall aldri har hatt før... Kroppen min er et svært mysterium t tider! Sånne murringer hadde jeg også i forrige uke! Men hos meg er det enda en og en halv uke til IKM... Skal vi ikke bare tro at det er et godt tegn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sånne murringer hadde jeg også i forrige uke! Men hos meg er det enda en og en halv uke til IKM... Skal vi ikke bare tro at det er et godt tegn da? Jaaaa! Det gjør vi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 16. oktober 2008 #468 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg krysser alt som krysses kan og håper at murringene er et godt tegn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #469 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jaaaa.. Jeg håper og håper.... Men tar det ikke på forskudd..... I morra reiser jeg!!! Weeee... Ska te Bolden, lysefjorde... Blir bra d! Gleder meg masse... Ska me Norsk Folkehjelp... Sånn aktivitetskonferanse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. oktober 2008 #470 Del Skrevet 17. oktober 2008 God helg, og god tur! for bestått prøveoppkjøring. Då går nok oppkjøringa lekande lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #471 Del Skrevet 18. oktober 2008 God helg, og god tur! for bestått prøveoppkjøring. Då går nok oppkjøringa lekande lett. Hihi, mange takk! Befinner meg nå i Lysebotn og det REGNER!!! Jeg vil ha sol når vi i dag ska opp t Kjærag! Vel, ikke noe å gjøre me det da! Litt vitti, det er tråløst nett her, men mobildekning? Nei, det er det veldig lite av... Men for all del, overlever me internett au :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ble ikke Kjærag... Men vi havnet langt inne på fjellet uansett!!! Hehehehehe.... Det var en fiiin opplevelse, men det var VÅTT!!! No sinnsykt au! Og litt sludd... Det finnes ikke dårlige klær, bare dårlig vær! Genial uttrykk.. Jeg var tørr helt til hjemveien, da det var ca 500 m igjen... Da var det en litt stor gjørmepytt Wiii.. Ingen mensen ennå!!! Og det pleier jo å komme litt tidligere enn det det som er "planen"... MEN en vet aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. oktober 2008 #473 Del Skrevet 19. oktober 2008 Wiii.. Ingen mensen ennå!!! Og det pleier jo å komme litt tidligere enn det det som er "planen"... MEN en vet aldri... Nå skal mensen halda seg vekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. oktober 2008 #474 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå er jeg skikkelig spent her altså.. :jepp: :strix: HEIA PLEIEPIKE!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #475 Del Skrevet 19. oktober 2008 hEHEHEHE... Ingen symtomer på noen ting faktisk.. Ingen murringer, ingen spesielt ømme pupper, ingen stikninger i ryggen... Kun småkvalm... Så... Jeg har mine håp! Men tar ingenting på forskudd! 2 dager igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #476 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå skal mensen halda seg vekke! Nå er jeg skikkelig spent her altså.. :jepp: :strix: HEIA PLEIEPIKE!! :strix: BTW, tnx!!! Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har gjort det igjen... Kunne bare IKKE dy meg.. Fristelsen ble for stor!! Julebrusa er i mitt blod!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 20. oktober 2008 #478 Del Skrevet 20. oktober 2008 Her var det spennende :popcorn: TR har å holde seg vekke Og den julebrusen skal jeg holde unna litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #479 Del Skrevet 20. oktober 2008 Her var det spennende :popcorn: TR har å holde seg vekke Og den julebrusen skal jeg holde unna litt til Jaaa! TR MÅ holde seg unna denne mnd og bli vekke i ca 1 pr Huff.. her er det ekte høst nå.. Ska ud, men det frister lite... Sprutregner, blåser og er skikkelig guffent! Men men.... Må betale oppkjøringa! Gudd jeg gruer meg nå kjenner jeg! Nærmer seg no sinnsykt!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #480 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) TR kom i dag... Eller, den kom i natt da... Men det ekke noe å gjøre me det.. Får heller prøve igjen neste mnd! :danse: :danse: :danse: JEG HAR FÅTT LAPPEN!!!! hadde oppkjøring i dag, og det gikk så det suste!!!!! Endret 21. oktober 2008 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå