Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, enda en :forkjola: Det er kjedelig. Håper det går fort over denne gangen, ønsker deg god bedring, lykke til i oppkjøring når det blir og i neste pp når din kjære er på plass igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbaska :forkjola: Og jeg har bare blitt verre over natta.. Hosten er verre, feber, tett og rennende nese og alt er bare blæh!

Stakkars gubbe som må holde ut me meg..... Men nå er jeg dritt lei av å være syk.. Hakke vært skikkelig frisk siden før jeg dro te England i sommer faktisk... Og det er ingenting som hjelper heller... Nå måtte jeg kjøpe nesespray, noe jeg hater å bruke, men jeg får prøve.. Det hjelper i perioder, men ikke hele tiden....

Send meg noen friske basselusker folkens! Jeg trenger det sårt!

I morra ska jeg ha langkjøring :sjokk: Håper det går bra da..... :fnise: Masse paracet. hostesaft og halsetbl, så ska vel det duge?? Paracet inneholder ikke rød trekant, det gjør vel heller ikke hostesaften heller(????)... :skratte:

Jaja, EL nærmer seg.. Gjett om han ska få kjørt seg før han reiser te fredag :sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klem: og lykke til med langkjøring.

Skulle gjerne sendt deg noen baskelusker som er bra for immunsystemet ditt, men trenger nok dem jkeg har selv.. Dagen i dag startet med vond hals og feber :sukk: Feberen har vel bare gått oppover, men halsvodten er bedre.. Jeg koker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klem: og lykke til med langkjøring.

Skulle gjerne sendt deg noen baskelusker som er bra for immunsystemet ditt, men trenger nok dem jkeg har selv.. Dagen i dag startet med vond hals og feber :sukk: Feberen har vel bare gått oppover, men halsvodten er bedre.. Jeg koker...

HUff. føler jeg au har en feber som er over ønsket iallefall! Og jeg ekke hjemme... Klart å dradd meg selv ned til byen, på kontoret til folkehjelpa..... Men blir ikke lenge før jeg stikker hjem ass... Tror jeg... Hehehee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf! Fikk brev i fra gyn på sykehuset om at de hadde motatt brevet og tatt en medisinsk vurdering ut fra papirmølja de har mottatt og de finner ingen grunn til at jeg ska bli 1. pri på lista.... Også stod det; ventetid er på ca... Det stod jo ikke hvor lenge jeg måtte vente.. Men er det ikke sånn at det er 1 års ventetid på å få behandling? Har jeg ikke krav på behandling i løpet av 1 år?? Gaaah.. Helsenorge er no piss!! Og jeg som jobber i det.... Huff huff :skratte:

Men har jo ingen hast da.. Blir bare så irritert på hvordan det fungerer.... Dessuten.. I første omgang er det jo bare en lien samtale, kartlegging og en sædprøve jo........

Jaja...

ohh. EL snart :sengekos: :sengekos: Må bare få han hjem først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm :klø: Det skal jo ikke være så lenge som et år skal det det da??? Det synes jeg var lenge :sjenert: De kunne ha skrevet inne et tidsperspektiv slik at du har noe å forholde deg til!

:klem: Hadde ringt inn for å høre hva som skulle ha stått der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm :klø: Det skal jo ikke være så lenge som et år skal det det da??? Det synes jeg var lenge :sjenert: De kunne ha skrevet inne et tidsperspektiv slik at du har noe å forholde deg til!

:klem: Hadde ringt inn for å høre hva som skulle ha stått der jeg.

Jaaa.. Vet.. Trudde ikke det tok så lang tid jeg.. Ble rett og slett veldig skuffa da jeg fikk det brevet liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa.. Vet.. Trudde ikke det tok så lang tid jeg.. Ble rett og slett veldig skuffa da jeg fikk det brevet liksom...

Jeg hadde ringt og spurt. Det skal i alle fall ikke ta et år, da hadde jeg i så fall spurt om å bli henvist til et annet sykehus. Eller tatt det privat. Et år er aaaaalt for lenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerene for deg! :klemmer:

Håper at prosessen ikke tar så lang tid som du har fått opplyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt og spurt. Det skal i alle fall ikke ta et år, da hadde jeg i så fall spurt om å bli henvist til et annet sykehus. Eller tatt det privat. Et år er aaaaalt for lenge!!!

Jah.. Du kan så si!!!

Håper dåke får time før om eit år. lenge skal det vel ikkje vera nødvendig å venta?

:klem:

Hade håpet på at det gikk fortere jah!

Krysser fingrer og tær for at det ikke skal ta så lang tid :)

Lykke til videre, vi følger med :klemmer:

Mange takk!

Krysser fingerene for deg! :klemmer:

Håper at prosessen ikke tar så lang tid som du har fått opplyst.

Jah, vet... Satser på det beste :)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Står jeg har EL i dag, men jeg trur jeg hadde det her om dagen siden jeg hadde sånne smerter i magen og litt sånn mensenfølelse... Og dessuten har mensen komme tidligere enn planlagt de fleste ganger nå, så kanskje EL er tidligere enn "planlagt"? Vi får nå se :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiiikk.. Da var prøveoppkjøringa booket, te tirsdag.. Det ska gå så det suser det :)

Hu sier at jeg kjører som bare det! I dag hadde vi jo en hel time te overs etter å ha gjort det vi sku, hadde 4 timers kjøring i dag liksom... Hehehe! Hu sier: du kjører jo som hakka møkk! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over.. Egentlig litt glad for det, har hatt jobbhelg. Og det kjennes på kroppen.. Særlig da jeg stod opp i dag morres... Glad det bare var en kort vakt jeg hadde...

Var på kino i går kveld au, så Fritt Vilt 2... Slakterfilm så det synger etter!!!! :fnise: Måtte snu meg noen ganger for at det ble for foldsomt.. Noen her som har sett den?

Nå blir jeg snart henta av gubben.. Ska ned og feire pappas 50 års dag ute. En rolig kveld me nærmeste familie og masse god mat :briller: Ska bli kånge, jeg er sulten nå! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Fritt Vilt, og vet ikke om det frister å se den :P Har sett 1ern men ja... Hehe, får se :)

Kos det i 50 års dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Fritt Vilt, og vet ikke om det frister å se den :P Har sett 1ern men ja... Hehe, får se :)

Kos det i 50 års dag :klemmer:

Hehehe.. Var selv skptisk t den.... Men tok meg sammen og tenkte, har jeg sett 1eren, må jeg nesten se den andre au! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...