Gå til innhold

Jeg er en GRIS, en skikkelig gris. Tør du være ærlig å innrømme


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det der var bare litt for ekstremt.

Det var iallefall utenfor det jeg kaller normalt, men så er jeg kanskje litt for paranoid når det kommer til bakterier og renslighet(men heller det, enn omvendt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der var bare litt for ekstremt.

Det var iallefall utenfor det jeg kaller normalt, men så er jeg kanskje litt for paranoid når det kommer til bakterier og renslighet(men heller det, enn omvendt)!

Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke dette var så forferdelig grisete, jeg. Bortsett fra det med å ikke vaske seg på hendene etter toalettbesøk, kjenner jeg meg godt igjen i det meste av det TS skriver. Nå er jeg mann da, tror kanskje vi har et litt mer avslappet forhold til bakterier. Vil tippe at de tingene TS beskriver er helt normalt for ihvertfall halvparten av alle gutter under 30 som bor for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frp-velger
*Jeg piller meg i nesen. Og kliner snørret ned i teppet, eller på sokken min.
Det enkleste er å spise det opp. Du er fortsatt gris, men det blir mindre søl.

*Jeg vasker aldrig hendene etter at jeg har tisset eller bæsjet.
Med mindre man ikke bruker dopapir, er det bare sløsing med vann.

*Jeg kan klø meg nedentil, både utenpå og innenfor kjønnsleppene, uten å vaske fingrene, jeg bare tørker de på buksa eller noe.
Jeg vasker meg da ikke hvis jeg klør meg i hodet. Kløing er kløing.

*Jeg tar handa bak til rompa og vider ut rompeballene når jeg fiser for så å lukte på dem.
Amatør. Du må blokkere lukta med hendene, ikke vide ut rompeballene. Ærlig talt.

*eg kan grave meg i øret, og er det da ørevoks på neggelen, så bare kliner jeg det ett sted.
Se pkt. 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, æsj og æsj!

Bare tanken på å hilse på noen som har vært nedi trusa og klødd seg uten å vaske seg etterpå gir meg grøsninger nedover ryggen.

Det er vel godt en ikke vet alt om hverandre da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-

Du har ikke vurdert å spise snørra i stedet, da? Litt mindre griseri, og virker sikkert positivt på immunforsvaret......YAK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God du har såpass selvinnsikt at du klarer å se at du er en gris da! Da har du jo faktisk alle muligheter til å slutte å være en gris. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er en gris. En skikkelig gris. Men det er det jo ingen som vet.

For i situasjoner der andre "ser" meg, så er jeg slik det forventes.

Men, når jeg er alene.....

Her kommer noen eksempler:

*Jeg piller meg i nesen. Og kliner snørret ned i teppet, eller på sokken min.

*Jeg vasker aldrig hendene etter at jeg har tisset eller bæsjet.

*Jeg kan klø meg nedentil, både utenpå og innenfor kjønnsleppene, uten å vaske fingrene, jeg bare tørker de på buksa eller noe.

*Jeg tar handa bak til rompa og vider ut rompeballene når jeg fiser for så å lukte på dem.

*eg kan grave meg i øret, og er det da ørevoks på neggelen, så bare kliner jeg det ett sted.

*Jeg vasker skjelden hus, bare drar over med støvsugeren, og litt engangs-våtmopp i ny og ne.

*Kjøkkenet mitt ser stort sett heilt jævlig bomba ut. Dersom noen ringer og sier de kommer på besøk, fyker jeg som en hvirvelind og putter, kopper og fat, og rot og søppel inn i alle slags skap og slikt.

Det ser tilsynelatende bra ut for de som kommer, for ingen kommer hit uannmeldt, og gjør de det åpner jeg ikke døren.

Egentlig tror jeg mange gjør slike ting, men ingen tørr innrømme det.

Er du jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en fyr som jobber på et laboratorium der de analyserer ulike prøver. Han har fortalt om flere prøver tatt i folks neser der de finner analbakterier

Usj, det danner seg stygge bilder i hodet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint finne på og grave meg i underlivet om det klør uten å vaske meg etterpå. Ser ikke noe galt med det i grunn.. klør det, så klø igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en fyr som jobber på et laboratorium der de analyserer ulike prøver. Han har fortalt om flere prøver tatt i folks neser der de finner analbakterier

Enkelte har ganske enkelt hue opp i ræva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj :hår: Håper jeg ikke har hilst på, eller værtpå besøk hos deg. Tanken på å sette fast buser på sokkene etter å ha tråkket over teppene hos andre folk høres ikke særlig delikat ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du ikke redd for å smitte deg selv da?

Analbakterier mellom kjønnsleppene fører fort til urinveisinfeksjon. Og hvilke virus tror du ikke at du kan overføre fra nesa til underlivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg veit ikkje om eg kjenner TS, men eg trur vi alle kjenner ei som ho, og eg trur dei aller fleste av oss har fleire av desse grisete sidene enn dei som vil innrømme det. Kan hende er det verste grisane dei som skrik høgast om kor grisete TS er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jeg tar handa bak til rompa og vider ut rompeballene når jeg fiser for så å lukte på dem.

Hvordan greier du det? Du må jo være temmelig myk. :fnise:

Du høres mest lat ut, synes jeg. Jeg skulle likt å høre dem, som i en annen tråd, synes det er helt greit å ligge i sengetøy, som har vært brukt av andre en natt, sier nå.

Det rører meg å se hvor bekymret enkelte er for at de kan ha håndhilst på deg en gang. Selv håper jeg å ha unnsluppet å bli servert smørbrød av deg. Det er mindre bekymringsverdig hvor du krafser og klør, enn AT det klør. - Hvis du slikker deg på fingrene etterpå, hjelper det litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snazaroo

Hahaha, fantastisk morsomt skrevet TS :sjarmor:

Aner ikke om det er sant da, eller delvis sant engang. Men du skuffer meg når du sier alt dette, og er anonym? Innrømmer jo ikke noe da, vel?

Jeg innrømmer at jeg av og til klør meg i ørene og piller meg i nesa. Dog er dette på badet, med papir eller såpevask tilgjengelig.

Svært sjelden jeg fiser, i det henseende å lukte særlig på dem etterpå :eeeh:

Å vaske seg etter toalettbesøk, også for MENN (har en sterk følelse av at menn sluntrer mest unna her) det er et must. Det gjør man bare.

Tanken på å spise med de hendene etterpå? :flekke:

Husvask er det kjedeligste jeg veit om. Rett og slett. Men vi deler på det, så er det veldig godt når det er gjort. Men ofte kan jeg ikke si altså....

Dersom du gjør alt dette, eller rettere sagt, IKKE gjør hehe, håper jeg ikke du er en jeg kjenner. Eller som jeg hilser på i ny og ne....

Jeg har hørt av noen kolleger at det er bra for immunforsvaret å spise buser f eks. Dersom dette er sant, tenk hva du går glipp av dersom du bare tørker dem på teppet da? :hoho:

Lykke til videre med griseriene dine :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...