Gå til innhold

Jeg er en GRIS, en skikkelig gris. Tør du være ærlig å innrømme


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja jeg er en gris. En skikkelig gris. Men det er det jo ingen som vet.

For i situasjoner der andre "ser" meg, så er jeg slik det forventes.

Men, når jeg er alene.....

Her kommer noen eksempler:

*Jeg piller meg i nesen. Og kliner snørret ned i teppet, eller på sokken min.

*Jeg vasker aldrig hendene etter at jeg har tisset eller bæsjet.

*Jeg kan klø meg nedentil, både utenpå og innenfor kjønnsleppene, uten å vaske fingrene, jeg bare tørker de på buksa eller noe.

*Jeg tar handa bak til rompa og vider ut rompeballene når jeg fiser for så å lukte på dem.

*eg kan grave meg i øret, og er det da ørevoks på neggelen, så bare kliner jeg det ett sted.

*Jeg vasker skjelden hus, bare drar over med støvsugeren, og litt engangs-våtmopp i ny og ne.

*Kjøkkenet mitt ser stort sett heilt jævlig bomba ut. Dersom noen ringer og sier de kommer på besøk, fyker jeg som en hvirvelind og putter, kopper og fat, og rot og søppel inn i alle slags skap og slikt.

Det ser tilsynelatende bra ut for de som kommer, for ingen kommer hit uannmeldt, og gjør de det åpner jeg ikke døren.

Egentlig tror jeg mange gjør slike ting, men ingen tørr innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr

Vel, jeg håper ikke dette bare var noen eksempler, som du skriver, men at lista i det minste var uttømmende.

Normalt? Nei, jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg kan være grisete, men det får da være grenser - grisete er jeg ikke, selv ikke når jeg er sikker på at ingen kommer til å få vite om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, hvem peller seg ikke i øret og nesa innimellom... Jeg er ganske renslig av meg, men det skjer.

Må jeg klø meg i skrittet så vasker jeg meg både før og etter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da :ler: Håper du ikke er en av mine bekjente, for det høres ikke noe særlig ut.

Håper ikke dette er noen av mine bekjente heller, men det tror jeg ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært en sånn gris som du beskriver så kan det godt være at jeg hadde funnet det normalt og tørt å innrømme det. På den annen side er den måten du hevder at du lever på såpass utenfor min normal at jeg faktisk forstår at du poster som gjest. ;)

Jeg syns du beskriver en virkelighet som jeg tror få opplever. Og glad er jeg for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er en gris. En skikkelig gris. Men det er det jo ingen som vet.

For i situasjoner der andre "ser" meg, så er jeg slik det forventes.

Men, når jeg er alene.....

Her kommer noen eksempler:

*Jeg piller meg i nesen. Og kliner snørret ned i teppet, eller på sokken min.

*Jeg vasker aldrig hendene etter at jeg har tisset eller bæsjet.

*Jeg kan klø meg nedentil, både utenpå og innenfor kjønnsleppene, uten å vaske fingrene, jeg bare tørker de på buksa eller noe.

*Jeg tar handa bak til rompa og vider ut rompeballene når jeg fiser for så å lukte på dem.

*eg kan grave meg i øret, og er det da ørevoks på neggelen, så bare kliner jeg det ett sted.

*Jeg vasker skjelden hus, bare drar over med støvsugeren, og litt engangs-våtmopp i ny og ne.

*Kjøkkenet mitt ser stort sett heilt jævlig bomba ut. Dersom noen ringer og sier de kommer på besøk, fyker jeg som en hvirvelind og putter, kopper og fat, og rot og søppel inn i alle slags skap og slikt.

Det ser tilsynelatende bra ut for de som kommer, for ingen kommer hit uannmeldt, og gjør de det åpner jeg ikke døren.

Egentlig tror jeg mange gjør slike ting, men ingen tørr innrømme det.

Dette får meg til å bli betenkt over å ta folk i hånden når jeg hilser:(

Du vurderer ikke å bli litt mindre grisete da, eller trives du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jasså_*

Tror en ekte gris ville skjemtes over å bli sammenlignet med deg.

Er du ikke redd for å smitte degselv med degselv? E-coli smitte kan i værste fall være dødelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo, hvem peller seg ikke i øret og nesa innimellom... Jeg er ganske renslig av meg, men det skjer.

jeg tror nok mange peller seg i øret eller nesa (på ett eller annet nivå, må jo ikke stappe hele fingern oppi og grave for å pelle seg i nesa heller) noen ganger, men det var det der med å kline det inn i tepper eller klær da, DET ser jeg ikke på som like normalt, ikke i min verden ihvertfall.

tørkepapir og vaske seg på henda er ett must for min del ihvertfall, om jeg nå først har behov for å pelle meg noe sted...

Dette får meg til å bli betenkt over å ta folk i hånden når jeg hilser:(

skal si meg enig i det, for ikke å snakke om at jeg plutselig synes tepper hjemme hos folk blei skikkelig ekkelt.. :(

og jeg skal gjerne innrømme at jeg kan være grisete jeg også, men ikke sånn nei, synes faktisk hygiene er viktig, selv om jeg skulle finne på å pelle meg i øret eller gjøre annet som jeg ikke vil andre skal se.

og, kom jeg på, det å skulle få gjester ja.. jeg gjemmer ikke bort skitten vask jeg da, ejg tar det som en gyllen anledning til å måtte ta over ett tak også der jeg ikke er like flink hele tiden. Som oppvask og slikt.

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Æh, dette er bare skrevet for å gjøre oss paranoide :ler: Men du TS, hvordan ser du ut til vanlig. Jeg innbiller meg at et menneske som bryr seg så lite om ting også bryr seg lite om hvordan de tar seg ut? Jeg ser ikke for meg en velstelt jente, med sminke og rene klær akkurat? Gjennspeiler din grisete væremåte ditt ytre også?

Husker jeg så en eller to episoder av ekstremt urenslig, med tanke på det så virker ikke dette så borti natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...