Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Må si jeg elsker signaturen din! Den er virkelig så bra! :-D

Men når jeg tenker meg om, så kan også menn reise benløst kjøtt ;)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ikke så enkelt når man bor så langt unna hverandre Envy, tror du er forelska jeg da :rødme:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten helt bombe sikker på hvem du er! Eller hva du heter er det vel :gjeiper: blitt fb venn med Serenity jeg skjønner du! SNOKING ER GØY! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det masse besøk! :hoppe: Tusen takk for alle hilsninger folkens :)

Jeg er nesten helt bombe sikker på hvem du er! Eller hva du heter er det vel :gjeiper: blitt fb venn med Serenity jeg skjønner du! SNOKING ER GØY! :eeeh:

hehehe, hva jeg heter ja :gjeiper: Ble litt nervøs når jeg leste den, så sjekka FB selv, om du var i min bekjentskapskrets, men det var du ikke.. hehe

HA! Da vet jeg hvem du er M :sjarmor:

Hvem jeg er M? :forvirra: Jeg har mange M'er da!

-------------

Jeg er sliten i dag jeg.. I går var utrolig koselig da :hjerte: Møtte igjen bestevenninne A og masse andre venner! :juhu: Var skikkelig jentekveld.. var på kino med M først, oxo møtte vi hun andre M, Så kom A og V.. hehe, var kos med nesten alle jentene sine samla! :)

Ikke sjekka jeg opp en eneste fyr heller.. Ble kronisk sjekka opp av eksen til A da.. oxo var det masse folk som ville at jeg skulle kjøre hit og dit siden jeg var edru med bil..

K kommer ikke neste helg heller.. så da får han hade så godt altså.. kjenner han ikke godt nok til å sitte å vente hele evigheten heller akkurat! Men har avtalt med masse masse folk jeg kjenner at vi skal på utestedet neste fredag da!! :-D Blir sinnsykt gøy, skal ta av på dansegulvet! :fnise: hihi.. trodde faktisk ikke jeg kom til å komme meg på fylla før bursdagen min jeg nå, men planen ble endret gitt! åå, gleder meg! :hoppe:

Jeg vil ikke jobbe til midt på natta i dag!! :sur:

Er trøtt fra før av.. skikkelig klage modus! Ikke har tele2 slått in på mob'en min enda heller :( awh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg elsker signaturen din! Den er virkelig så bra! :-D

Men når jeg tenker meg om, så kan også menn reise benløst kjøtt ;)

oooh, nye mennesker i boka mi! I'll snok back later! ;)

Hehe, ikkesant den er kul? :-D Joda, noen av de kan hvertfall, men det er hovedsaklig vår oppgave :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror M skulle være meg... :lur:

Nå vet jeg hvem du er og, og hvorfor du er singel er meg en gåte! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære Envy! Tusen takk for det :sjenert:

Jeg ser ikke helt hvorfor K ikke skulle falle head over heels for deg da!

:jepp:

Hva er du usikker på? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære kjære Envy! Tusen takk for det :sjenert:

Jeg ser ikke helt hvorfor K ikke skulle falle head over heels for deg da!

:jepp:

Hva er du usikker på? :klø:

Just being honest babe!

Heheh, vettu, noen ganger har jeg et såpass stort ego at jeg stiller meg selv det samme spørsmålet! :rodme: ..men det finnes vel fler fisk i havet.. kanksje :lete:

Jeg husker ikke hva jeg var usikker på! :hoho: kjenner jeg med selv rett var det K!

Du er en lækker satan :sjarmor:

hihihi, aw

Ha en fin søndag :klemmer:

aw, takk det samme Skorpio! :klem:

---------------

Jeg er rett og slett for varm til å ta noen dagbokrunde i dag.. Jeg smelter her!! Prøvde å sole meg litt en times tid i sted, men altså, det føltes ut som jeg lå på grillen!

Såeh.. har sett på sex og singelliv i hele dag i stede jeg da :sjenert: Jeg er tilogmed for varm til å lage sunn middag så jeg bestilte en pizza fra kebabsjappa!

Denne helgen har vært.. ymse. Jeg har ikke noe skikkelig ord.. den har ikke vært kjedelig, men overhode ikke spennende heller. Var på jobb i går da, fikk stå i hotellBAREN!! :Hehe: ..Men jeg kan jo ikke å mikse en eneste drink, så måtte spørre hun andre om hjelp hele tiden :rodme:

Det er slitsomt å jobbe i en sånn bransje har jeg funnet ut, var ferdig på jobb 02.30 liksom.. jeg jobba hele kvelden, den dagen alle andre er ute å har det gøy er det jeg som står bak disken å sørger for morroa :lete: hmm..

K er som sunket i jorden :lete: sikkert funnet seg dame,.. akkurat som P :tristbla:

men dem kan ha det så godt med disse damene sine, for nå har jeg gitt opp! Jeg har skaffet meg masse nye venner osv osv, kan fint ha det gøy uten de forbaskede idiotene!! Gleder meg forresten noe ustoppelig mye til neste fredag, da skal jeg ut med MASSE folk!!! :juhu: Har allerede funnet ut hva jeg skal ha på meg, siden jeg ikke har 1 kr så måtte jeg ransake skapet mitt, og jammen fant jeg en søt liten sak av en minikjole å putte på meg :lur: Selv om jeg egentlig skulle gått ut i joggebukse siden det bare blir tull med gutter uansett.. på den annen side er det gøy å vise hva de ikke kan få.. fordi nå kan de nemlig ikke få, jeg KAN ikke få fler på lista mi nå altså! :sur:

Dumme K som ikke har gjort noe galt i teorien!! :filer:

Åååh, jeg skulle jo ikke tenke på de.. men jeg har så uflaks.. er så lei av det altså.. og dem.. baaahh!!

Nei .. hehe.. Inwe kommer til meg i kveld, det blir hyggelig! :jepp:

Dagens lille glede: De søte små vesnene i buret som bare er der og alltid er søte! *elsk*

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...