Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg. :)

[/quote

Har du fått svar. Du sparer ganske mye om du får dette igjen da

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!!

Jeg fant nettopp denne siden:

GHDSTRAIGHTENERS

Internettsiden var anbefalt på GHD sin offisielle hjemmeside, men da jeg sjekket prisene fant jeg det nesten litt for godt til å være sant. For eksempel koster en av dem 70 dollar, og det er jo bare litt over 500 kroner? Ja, jeg vet at frakt og alt det der kommer i tillegg, men på alle andre amerikanse og britiske sider jeg har vært inne på, så har jo prisen ligget på i overkant av 1000 kroner + frakt.

Selv om denne er anbefalt, er det fake eller svindel, tror dere? For det er jo virkelig et kupp hvis jeg får kjøpt en ekte derfra. Jeg vet at det står at det er salg, men det virker jo litt mistenkelig når det er så dyrt overalt ellers?

Håper på svar! :)

Skrevet
Hei alle sammen!!

Jeg fant nettopp denne siden:

GHDSTRAIGHTENERS

Internettsiden var anbefalt på GHD sin offisielle hjemmeside, men da jeg sjekket prisene fant jeg det nesten litt for godt til å være sant. For eksempel koster en av dem 70 dollar, og det er jo bare litt over 500 kroner? Ja, jeg vet at frakt og alt det der kommer i tillegg, men på alle andre amerikanse og britiske sider jeg har vært inne på, så har jo prisen ligget på i overkant av 1000 kroner + frakt.

Selv om denne er anbefalt, er det fake eller svindel, tror dere? For det er jo virkelig et kupp hvis jeg får kjøpt en ekte derfra. Jeg vet at det står at det er salg, men det virker jo litt mistenkelig når det er så dyrt overalt ellers?

Håper på svar! :)

Heia,kjøpte ekte på ebay 800 inkl.frakt.og den var ekte.Du kan google litt rundt så ligger der sider hvor det står hva du skal se etter hvis den er fake.Det gjorde jeg.Men sinnsykt billig da.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Karoline_*
Skrevet

ghd rettetang fra denne siden er også veldig billig i forhold til andre sider: myghdsales.com. vet ikke helt om jeg tør å bestille derifra, men siden ser jo ganske ekte ut da! Er det noen som har bestilt derifra? og hva skal man se etter for å vite om det er fake eller ekte?

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Det er jo en kode på alle ekte GHD-rettetanger som man kan registrere på hjemmesiden dems. Da er det jo ikke noe problem å finne ut om den er ekte eller ikke. GHD er vel noe av det mest piratkopierte produktet som finnes...

• 3 uker senere...
Gjest Rikke1979
Skrevet

Gå inn på siden http://www.ghdhair.com/no/. Der kan dere se nettsteder som selger pirat kopier og ekte vare. Det finnes også info om hvilke str som passer til hvilke hårlengder og lignende :)

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Elle melle... sort fra BeautyBay el FeelUnique til 13-1400 inkl toll/moms, eller fin og rosa fra norsk side til 1999... :)

*tenke til i morgen*

Gjest Kaklehøne
Skrevet

Ehm... Jeg har ikke turt å bestille sånne elektriske ting fra utlandet jeg.. Trodde de hadde en annen kontakttype? Trodde også at de har større spenning i huset enn det vi i Norge har?

Er jeg helt på jordet nå eller? :sjenert:

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Dette med spenning har jeg også hørt at kan være et problem.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

Hei hvor mange dager tar det før du får den fra lookfant,,??hvis jeg bestiller en ghd der ifra idag?

Gjest Gjest
Skrevet
Hei hvor mange dager tar det før du får den fra lookfant,,??hvis jeg bestiller en ghd der ifra idag?

Det tar opp til 2 uker for frakt, + opp til en uke i tollen (forsinkelser skjer stadig). Så man bør belage seg på 3 uker iallefall.

Gjest Gjest
Skrevet
Elle melle... sort fra BeautyBay el FeelUnique til 13-1400 inkl toll/moms, eller fin og rosa fra norsk side til 1999... :)

*tenke til i morgen*

Hos Feelunique betaler man ikke mer enn ca. NOK 800,- for ghd IV Styler - http://www.feelunique.com/search.php?sp=1&...;searchtext=ghd .

Ordinær pris £95,50 (billigst å velge pund som valuta). Bruker man "Voucher code": MVCFEEL5 får man 5% rabatt. Dvs. : £90,72. Med dagens valuta blir det NOK 801,69. Mva/tollgebyr får man refundert, jfr. fremgangsmåte: http://hudenmin.com/2010/01/13/netthandel-feelunique/

• 1 år senere...
Skrevet

Det er ingen rettetang som gir så bra resultater og sliter lite på håret som ghd.Gå inn på www.ghds-rettetang.com og klikk på Norge, der skal du få opp hvor disse er å få tak i.

Lykke til!

Skrevet (endret)

GHD er beste rettetangen jeg har prøvd.. Jeg ha veldig tkt og krøllete hår, og den rettetangen får håret mitt super glatt.

Haha, friøsren min brukte en tang som skulle være `sååå`goo, men fikk ikke så bra resultat som jeg får av min ghd nei ;P <3

vet ikke hvor du kan få kjøpt GHD rettetangen i Norge, men jeg kjøpte den hos www.ghds-rettetang.com.

Du har vel sikkert hørt om den siden? ihvertfall, der er det sikkert over halve norges befolkning som handler. det tar kun 3 dager før du får pakken og det er 1000000% sikkert å handle der.

Jeg har hatt min GHD i litt over 2 år nå, funker like bra enda ;)

dette er EN KVALItET RETTETANG!

Men hvis du ikke vil bruke fullt så mye penger på den, er de fleste rettetanger som du kjøper hos rfisører å annbefale. HOLD deG UNNa EXPERT OSV..

Endret av jswk
AnonymBruker
Skrevet

GHD er beste rettetangen jeg har prøvd.. Jeg ha veldig tkt og krøllete hår, og den rettetangen får håret mitt super glatt.

Haha, friøsren min brukte en tang som skulle være `sååå`goo, men fikk ikke så bra resultat som jeg får av min ghd nei ;P <3

vet ikke hvor du kan få kjøpt GHD rettetangen i Norge, men jeg kjøpte den hos www.ghds-rettetang.com.

Du har vel sikkert hørt om den siden? ihvertfall, der er det sikkert over halve norges befolkning som handler. det tar kun 3 dager før du får pakken og det er 1000000% sikkert å handle der.

Men hvis du ikke vil bruke fullt så mye penger på den, er de fleste rettetanger som du kjøper hos rfisører å annbefale. HOLD deG UNNa EXPERT OSV..

Har du starta nettbutikk?

Skrevet

Du har vel sikkert hørt om den siden? ihvertfall, der er det sikkert over halve norges befolkning som handler. det tar kun 3 dager før du får pakken og det er 1000000% sikkert å handle der

Den siden selger GHD kopier ( falske ghder) .

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg registrerte meg som medlem hos Lookfantastic, noe som gjorde at jeg betalte 94,99 pund. Da jeg skulle hente pakken hos Posten måtte jeg betale 25% av kjøpesummen i mva + 196kr i toll. Du betalte sikkert 119 pund

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...