Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra å høre at du har sjekket litt.

Da er det vel for at vi har for tjukt langt hår at vi ikke syns den virker, og for lite tålmodighet :fnise:

Lite skillz og tilsvarende med tålmodighet tror jeg at jeg skylder på :fnise:

Den funker fint for deg å rette med? For min er fin å rette med, bare den ¤&#/ krøllinga/volum saken som er vrien.

Skrevet

Tok nøyaktig en uke før jeg fikk min i posten. Betalte litt toll, men null problem. Billigere enn å kjøpe her til lands. Ebayet ikke fordi jeg ville være sikker på å få en ekte en.

Skrevet

Den funker fint for deg å rette med? For min er fin å rette med, bare den ¤&#/ krøllinga/volum saken som er vrien.

Syns det tar laaang tid å rette, og blir bra til slutt. Men den krøllinga/volum,nei det snakker vi ikke om :fnise:

Skrevet

Jeg har også langt hår med krøll, og det er ikke bare å dra igjennom med tangen en gang, Det må tre omganger for at det blir helt slett :fnise: Men i forhold til andre tenger blir resultatet MYE bedre. Min brukes kun til sletting :lur:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_lily_*
Skrevet

Betalte du mye da?

• 3 uker senere...
Gjest Jente 15
Skrevet

Hei til dere som har ghd rettetang! :)

Jeg har tenkt til å bestille en rettetang fra lookfantastic, men er det virkelig verdt å betale 2000 kr for en ghd rettetang?

Når man liksom kan kjøpe en annen rettetang for 500 kr.

Skrevet
Hei til dere som har ghd rettetang! :)

Jeg har tenkt til å bestille en rettetang fra lookfantastic, men er det virkelig verdt å betale 2000 kr for en ghd rettetang?

Når man liksom kan kjøpe en annen rettetang for 500 kr.

Ja men jeg kjøpte for 800 på Ebay med frakt ;-)Gjør heller det.

Skrevet

Dere som har problemer med å glatte ut "kruset" hår, deler dere opp håret i to eller tre med klemme sånn at dere bare tar litt hår om gangen?

Skrevet

Ja, det er absolutt verdt pengene. Jeg har hatt min i over 5 år. Brukes daglig. Ingen andre tenger sliter så lite på håret som GHD.

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Nikita_*
Skrevet

Er dere klare over at når dere kjøper det andre steder enn frisørsalonger, så har dere ikke garanti på de + at de mest sannsynlig er kopier. GHD har kun avtaler med kvalifiserte salonger.

Skrevet
Er dere klare over at når dere kjøper det andre steder enn frisørsalonger, så har dere ikke garanti på de + at de mest sannsynlig er kopier. GHD har kun avtaler med kvalifiserte salonger.

Det er greit nok men de holder jo i årevis så ingen vits med garanti.Og hvis du googler litt så ser du at de som har bomma mest å fått kopier opp igjennom er netopp frisører ;-)) Finnes sider der du ser hva du må se etter, for å få ekte så ikke noe problem.

Skrevet

Min første rettetang kostet ca 500,-

Jeg skjønte fort at denne ikke holdt. Det tok EVIGHETER å få det sånn passelig rett.

Så investerte jeg i en til 1000,- fra frisøren. Trodde den var god, men det var seriøst helt til jeg fikk prøve GHD.

Den ER verdt hver eneste krone!!

Gjest Gjest_martine_*
Skrevet

Og hvis du kjøper fra usa er det vel mongi kontakt?

Menda blir sluttsummen fra lookfantastic ca. 1600 ? 100£ + 542 i toll og mva? Kan man jo like gjerne kjøpe her :P?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg GHD-rettetangen, den lilla. Ikke bare lett å finne noen som har den her i Norge. Det var jo en limited edition som kun gjaldt nå rundt jul. Men det er altså den jeg ønsker. Noen som kjenner til om de har denne igjen på vestlandet et sted? Helst Bergen, eventuelt Stavanger.

Hvis ikke skal jeg bestille gjennom eleven.se, tenkte jeg. Noen som har erfaringer med denne siden?

Skrevet

Og hvis du kjøper fra usa er det vel mongi kontakt?

Menda blir sluttsummen fra lookfantastic ca. 1600 ? 100£ + 542 i toll og mva? Kan man jo like gjerne kjøpe her :P?

Jeg har netotpp bestilt fra USA jeg, men mener da det finnes adapter som transformerer...? Jeg er temmelig sikker på at det skal gå bra altså, men vil gjerne høre hva dere andre tror/vet.

Skrevet
Jeg har netotpp bestilt fra USA jeg, men mener da det finnes adapter som transformerer...? Jeg er temmelig sikker på at det skal gå bra altså, men vil gjerne høre hva dere andre tror/vet.

Heia,det er vanlig kontakt au på den,den ligger inni den amrikanske typen,bare å skru av en skrue;-)

Gjest Gjest_Tessa_*
Skrevet

Hei! Hvilken av GHD rettetengene er det dere bruker? Den smale eller "saloon"-versjonen? Sist jeg var hos frisøren var det jo den brede saloon typen de brukte på meg, er denne bedre hvis jeg har litt tykt hår, eller er den andre like bra?

Skrevet
Hei! Hvilken av GHD rettetengene er det dere bruker? Den smale eller "saloon"-versjonen? Sist jeg var hos frisøren var det jo den brede saloon typen de brukte på meg, er denne bedre hvis jeg har litt tykt hår, eller er den andre like bra?

Heia,jeg har den smale men tenkte du til å lage krøller??Du kan bruke begge deler.Googla det for ei stund siden og da laga de med begge tengene..Blir bare litt forsjell på krøllen ;-)

Gjest Gjest_Tessa_*
Skrevet
Heia,jeg har den smale men tenkte du til å lage krøller??Du kan bruke begge deler.Googla det for ei stund siden og da laga de med begge tengene..Blir bare litt forsjell på krøllen ;-)

hei:) Tenker egentlig ikke å lage krøller, virker litt for komplisert for meg...:) Tenker mest på om den brede funker bedre enn den smale når jeg skal rette håret...

Skrevet

Ok,helt ærlig så vet jeg ikke.bra svar? he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...