Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helst mellom 4-6mnd før... kommer jo litt ann på hvor mange salonger det er på plassen du bor og litt sånt da, men her eg bor er det ihvertfall det som er normalt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å føle at jeg må ha de fleste store avtaler på plass ca 6 mnd før, som f.eks. frisør som er en vesentlig del av den store dagen. Spesielt dersom det er én helt spesiell frisør, slik jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tullemor_*

Jeg jobber med å skaffe frisør nå, vi gifter oss 1 mai...liitt vanskelig å få tak i, siden det er en helligdag....men er flere som skal tenke på det da, så håper jeg får hun jeg helst vil ha, bare å krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
En liten oppdatering herfra; Datoen er herved endelig satt! Så i stedet for 06.06.09. som var første utkast, har vi nå landet på 08.08.09. :love:

:fnise:

Må bare fnise litt til denne, 06.06.09 er nemlig min dato, og bestevenninna mi har 08.08.09 :) Fiine datoer begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Må bare fnise litt til denne, 06.06.09 er nemlig min dato, og bestevenninna mi har 08.08.09 :) Fiine datoer begge to :)

Der kan du se - vet å plukke riktige datoer vettu... :danse:

06.06.08. var liksom den datoen vi ønsket oss mest da - det er 2 års dagen vår... :hjerter_rundt:

Men når man ikke får kirke og lokaler på samme dag, så må man jo flytte litt på ting... Og 08.08.09. er jo også en bra dato - den er visuelt veldig fin... :sjenert:

(Jada, vi tenker så sånne rare ting også vi... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pinky_*

Hei alle sammen!

Jeg er helt ny her. Jeg skal gifte meg 08.08.09 og setter utrolig pris på sånne sider som dette da jeg er helt grønn på det meste når det gjelder bryllup :)

Jeg skal gifte meg i Stavanger og har mest lyst på vielse på Sola Stranden. Er det noen som har noe erfaring med dette, evt noe tips til meg?

Pinky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 15.08.09. Ikke noe "spesiell" dato annet enn at det blir den datoen vi kommer til å huske som vår bryllupsdag. Kunne ikke velge 08.08.09 fordi det kræsjet med et arrangement i byen vi skal holde bryllupet.

Har fått i boks kirke, festlokaler, gjesteliste, gifteringer, budsjett, brudepikesko, vurderer en kjole på finn.no, laget bryllupsplanlegger, innhenter priser og alternativer på fotograf i disse dager. Tenker også litt på hvordan vi skal gjøre det med invitasjoner og andre trykksaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kjolen i boks! Gleder meg til å bruke den.:)

Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss den 20 juni 2009.

Jeg har planlagt så mye allerede :gjeiper:

  • Har bordplan klar til de jeg skal invitere (vet den må endres på rett før..men grunnlegende er ferdig).
  • Har bestilt invitasjoner.
  • Har skrevet ferdig min tale til min kommende mann.
  • Vi har bestemt oss for ringer.
  • Vi har salmer og text klar.
  • Jeg har til å med bestilt kirke!!
  • Siden vi skal ha bryllupet hos min mors sted, er lokale og overnatting ferdig.
  • Min far kjøper inn vin hver gang han reiser (han reiser mye..4 flaske r hver gang). resten av drikke varer står vi for.

Vet ikke hva jeg skal gjøre med mat enda. Tror vi skal lage en forett selv, så ha koldtbord/buffet på resten. Vi blir ca 50 stk.

phuh..føler at jeg har litt kontroll freak problemer!...hehe

Skal få en venninne av min forlovede å sy kjole, men dette er ikke startet på enda.

Har slør som jeg har arvet.

uff...masse mer jeg må tenke på. Bilr helt stresset. Fotografer er så dyre! og hva med musikk? Vet ikke hva jeg skal gjøre eller hva som er normalt..

Bare tanken at jeg må danse brudevals...får hjertestans. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig!!!! :dåne:

Takk! Er så lettet over å ha den klar.:) Verste er at jeg er høygravid og kan føde når som helst, og så går jeg hen å kjøper meg brudekjole. Har prøvd den i salong èn gang rett før jeg ble gravid, så jeg skal nok kjempe for å komme meg inn i den igjen.:) Nå er de store tingene unnagjort: kirke, festlokaler og brudekjole...så nå er det bare resten. Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går sikkert bra å komme inn i kjolen... lit jobb blir det nok, men, honey, det går sikkert bra!

forresten så var kjolen nydelig...

Gleder meg til å se åssen min blir seende ut til slutt, siden mamma skal sy den...

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig fin kjole :D Men er det ikke litt skummelt å skulle slanke seg inn i en kjole? :forvirra: Men det går sikkert bra vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...