Saeria Skrevet 29. mars 2008 #1141 Skrevet 29. mars 2008 Her har jeg rukket å handle, shine opp kjøkkenbenken, og delt opp tomater i to. De står i ovnen og skal bake på 180 grader i tilsammen 90 minutter. (Skal lage hjemmelaget lasagne). Men nå som du nevnte klesvask, så tror jeg jammen jeg må sjekke om vi har glemt av hvitvasken eller om den er kommet opp til tørk. Sambo sover på sofaen, så jeg lar vær å spørre.
Malama Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #1142 Skrevet 29. mars 2008 Ja, ei maskin me klesvask fikk vi da tatt i dag også, men helg er nå engang fritid, så vi styrer ikke sånn MASSE med husarbeide da. Men jeg har strikket teppet noen cm lenger tror jeg...
Caos Skrevet 29. mars 2008 #1143 Skrevet 29. mars 2008 (Ps: Caos, nå vet mamma at vi skal ha tøybleier på babyen, så om det blir snikksnakk om dette i slekta, så er du herved forberedt... jeg tror en del av tantene våre synes dette er en dårlig ide, men mamma ble nok for overrasket til å komme med noen negative meninger Så bare ikke la dem overtale henne til å tro at det er dumt.) Takk for advarselen! Og ja, jeg skal gjøre alt jeg kan får å få tøybleier til å høres ut som en glimrende ide, og at de som måtte synes dette er dumt, rett og slett ikke har peiling! Skjønner ikke hvorfor de skal være så negative jeg altså. Jeg liker tøybleier jeg, og synes det er flott at du skal prøve med dette, da kan jeg ta med dine erfaringer til jeg skal ta det valget selv engang! Så du får komme med ærlige tilbakemeldinger når du har prøvd en stund! I barnehagen jeg har begynt å jobbe i, går det en jente som brukte tøybleier, men hun har selvfølgelig sluttet med bleier nå som jeg har begynt å jobbe der da! Typisk! Ha en fin kveld Malama!
Malama Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #1144 Skrevet 29. mars 2008 De fleste i den generasjonen er negative fordi de tror det er slik som det var da de hadde små barn, eller tenker deg seg kjempetungvindt og sånn. Men egentlig: SO WHAT? Om det er mye ekstraarbeide, hvem er det det går utover? MEG! Og min mann da. Men ingen andre, så hvorfor folk skal ha meninger vet jeg ikke... Særlig ikke de som bor 35 mil unna Jaja, mamma lovde å lete på loftet etter mine gamle bleier hun, og gleder seg sånn til å bli mormor at hun tørr nok ikke annet Lover å komme med ærlige erfaringstilbakemeldinger jeg. Gleeeeeder meg til å prøve tøybleiene, og Linn3c må passe på veslejenta når hun kommer, så jeg ikke sniker på henne en bleie bare for å se hvor små babyer egentlig er *gjespe* Vi skal se aidensfield i kveld, og det har ikke begynt enda engang. Og så skal vi snu på klokka. Så det er egentlig da på en måte enda senere når vi kommer oss i seng, og jeg er allerede trøtt... Hvordan skal dette gå?
Caos Skrevet 29. mars 2008 #1145 Skrevet 29. mars 2008 Haha, ja, det har jo virkelig ikke noe for desse tantene å si uansett. Er ikke de som skal skifte bleier på barnet! Ja, tante gleder seg STORT til å bli mormor, det er det ingen tvil om! Ser hun spruddler og gløder litt ekstra når det er snakk om bebisen! Når hun var her sist, satt hun i sofaen, og pluttselig utbryter hun "Hva er deeeeet som henger det for noe??" Det var altså en slik barnestol (til eldre barn) som henger i taket, kjøpt på ikea. Vi kjøpte den til hunden, vi da, men hun var da overbevist om at vi hadde noe på vei. Og det er vel kanskje 5-6 gangen hun har spurt om vi ikke har noe på vei, siden hun selv fikk vite hun skulle bli bestemor! hehe, søt er hun iallefall! Flott at hun gleder seg og er engaskjert iallefall! Ja, merker jeg er trøtt selv, i går sovnet jeg noen timer før min kjære og har en følelse av at jeg kommet til å gjøre det idag også! *gjeeesp*
Malama Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #1146 Skrevet 29. mars 2008 Har avtalt at vi tar opp aidensfield jeg, så da rusler jeg likegodt i seng jeg, klokka er ti, men sammenlignet med hva den er når jeg står opp er den jo egnetlig 11, og jeg som bruker noen dager på å venne meg til dette med ny klokke, burde jo begynne tidelig, og i alle fall ikke med å legge meg sent før vi stiller på den. Dessuten har jeg hodepine i dag, så jeg orker ikke mer. God natt!
Malama Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1148 Skrevet 30. mars 2008 Søndag morgen, og tid for første seriekamp. Vått og kaldt og riktig så utrivelig... Her blir det regnjakke, med en varm genser under, og noe under den igjen. Blir stilongs under buksa, under regnbukse, og varme sko. Lue og hansker også. Og lillegutt er vel da såpass godt innpakket at det hele burde gå bra
Caos Skrevet 30. mars 2008 #1149 Skrevet 30. mars 2008 Dere får kose dere på kamp alle tre! Og lykke til!
Malama Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1150 Skrevet 30. mars 2008 Ja, junior må oppdras rett fra ung alder, vet du Han hører vel ikke noe fra utsiden enda tror jeg, men kommer nok til å få høre stadionrop før han er født ja...
Malama Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1152 Skrevet 30. mars 2008 Det skal vi absolutt gjøre. Det er noen timer til enda da, så først skal vi lage middag. Har en frossenpizza i fryseren dersom vi kommer hjem sultne og kalde og ikke så trøtte at vi går rett i seng, men kanmpen begynner 8, så da er vi av erfaring ikke hjemme før halv tolv, så det er mulig vi er en anelse klar for senga da, i alle fall siden vi må opp tidelig i morgen for å gå på jobb igjen. Gå på jobb, ikke egentlig sykmeldt, men antakelig jobbe som om jeg var det likevel, og ringe legekontoret på tirsdag og høre om legen kan fikse det... For et rot.
jente 79 Skrevet 30. mars 2008 #1153 Skrevet 30. mars 2008 God tur på kamp, selv om det hørtes litt guffent ut...
Linn3c Skrevet 30. mars 2008 #1154 Skrevet 30. mars 2008 Håpar du heiar litt for oss sofa-supportarar også! Ser liksom ikkje heilt for meg å sitte/stå på tribunen i denne storleiken...
jente 79 Skrevet 30. mars 2008 #1155 Skrevet 30. mars 2008 Regner med du koser deg på kamp. Ser det er 3-2 nå. Min kjære er i hvert fall rimelig fornøyd. For håpe de holder resultatet de siste minuttene.
jente 79 Skrevet 30. mars 2008 #1156 Skrevet 30. mars 2008 Og jammen ble det plutselig 4-2. Høres ut som det er stemning på Brann stadion :-D
Caos Skrevet 30. mars 2008 #1157 Skrevet 30. mars 2008 Gratulerer med seieren! Dette var artig fotball! Kjekt å se på slike kamper vettu!
Linn3c Skrevet 30. mars 2008 #1158 Skrevet 30. mars 2008 Tenker det er ei lukkeleg Malama som traskar til toget no.
Malama Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1160 Skrevet 30. mars 2008 Det var jo ikke en spesielt god kamp egentlig, for mange feilpassninger og dårlige skudd og passive spillere. Men, det viktigste er jo resultatet, og det var jo pent tilslutt Dommeren var vi ikke helt glad i, og det virket som om det var flere enn meg som synes at rødt og hvitt var litt for likt hvitt og rødt. Ja, om spillerene ga ballen til motspiller av den grunn? Om dommeren da ballen feil vei av den grunn? Ikke vet jeg, men jeg synes det var ekkelt å se på så like drakter, selv om de er helt motsatt. Som en kuriositet spilte Brann uten kaptein ganske lenge, for da Bakke gikk ut ga han aldri kapteinsbindet til noen, så de var uten kapteik helt til det ble byttet inn en som hadde det på en god stund senere... Vi får håpe ingen legger inn protest da... Nå er det straks en kjapp pizzamat her, og så rett i seng. Greit å åpne sesongen på toppen av tabellen (om enn med en kamp enda ikke spilt da)
Fremhevede innlegg