Gjest Pysepus Skrevet 22. juli 2008 #2021 Del Skrevet 22. juli 2008 Permisjon :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 22. juli 2008 #2022 Del Skrevet 22. juli 2008 Permisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. juli 2008 #2023 Del Skrevet 22. juli 2008 Permisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. juli 2008 #2024 Del Skrevet 22. juli 2008 Gratulerer med permisjon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2025 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er litt rart, og noe merkelig, men deilig. Nå virker det mer som ferie eller helg i dag da, for mannen er også hjemme. Det er vel først neste uke jeg vil få følelsen av permisjon helt. I dag skal vi finne igjen gjesterommet (sannelig om jeg skjønner hva som shar skjedd, men det ene rommet på loftet er så fullt av kasser og rot at der er i alle fall definitivt ikke plass til noe gjestemadrass...) og rydde litt i resten av huset, om noen timer kommer jo disse søskenbarna hans. Ikke før i kveld en gang da, i sekstida tror jeg det var sagt. I morgen er jeg jo alene hjemme fra jeg har levert den gjengen på togstasjonen halv åtte (de skal ta bussen fra sentrum klokka åtte) og helt frem til mannen skal hentes på flyplassen fredag noe etter seks... Jaja, uansett, ikke jobb på månedsvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. juli 2008 #2026 Del Skrevet 23. juli 2008 Nyt det, det går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2027 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har konstant følelsen av at det er lørdag! Jeg var på jobb i går. Jeg har ikke vært på jobb i dag, men vært på butikker. Mannen er også hjemme. Føles absolutt som lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2028 Del Skrevet 23. juli 2008 Mannen spiller fotball med disse søskenbarna sine. Jeg tar livet litt mer med ro, men de kan gjerne bruke opp litt energi, og så komme seg i seng tenker jeg... Hvor tidelig legger man unger (som skal begynne i 4. og 6. klasse over sommeren) når man skal ha dem opp til å forlate huset sånn i 7-tida neste morgen, tro? Det gjør jo forsåvidt absolutt ikke noe om de sover litt på bussen da, de skal ta buss i maaaaaange timer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2029 Del Skrevet 23. juli 2008 Babyer er nå en ting... men ungen vår skal jo vokse opp jo! Å legge en baby er nok ikke bare lett det heller, men babyer kommer i det minste ikke halvveis ned trappa for å fortelle deg at du burde rydde, for det var litt rotete her... for så å rusle tilbake opp og sette på lit musukk på mobilen, for så å snakke i mobilen (DET var ikke hans feil da, mora som ringte) for så å høre mer musikk, for så å skravle med søstra, for så å bli nesten stille, for så å snakke mer.... Å få pusset tennene tok jo i seg selv en hel liten evighet... Og jeg er redd at JEG er trøttere enn guttungen...Håp om at han sovner på bussen i morgen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2030 Del Skrevet 24. juli 2008 Da er jeg alene hjemme, og det er halvannet døgn til min mann kommer hjem. Så da får jeg bare krysse fingrene for at lillegull ikke har tenkt seg ut helt enda. Og telle timer til jeg har min mann her igjen. Jeg vurderer å krabbe tilbake i senga, det er et par timer siden jeg sto opp, og det er ganske tidelig egentlig. Men selv om det frister, så tror jeg ikke at jeg ville få sove akkurat nå, så jeg satte på vaskemaskina i stedet, og plasserte meg i sofaen med pc'n for en morgenoppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2031 Del Skrevet 24. juli 2008 Sånn, da er første maskin under verandaen til tørk, og maskina igang med andre omgang. Morgentåka er borte, og dette ser ut til å bli en strålende dag. Bare lurer på hvordan jeg skal få den til å gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 24. juli 2008 #2032 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvordan går det med strikkingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2033 Del Skrevet 24. juli 2008 Det går nå... sakte, men sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2034 Del Skrevet 24. juli 2008 Se så, noen timer senere... stort sett brukt på å skravle med mamma. Vi er skravlete av oss begge to, og har jo ikke annet å fylle dagen med... Så vi skravla først en liten time, så fikk hun en annen telefon, og å skravla i en times tid til etterpå. I mellomtiden (mens hun hadde den andre telefonen) fikk jeg hengt ut dagens andre klesvask, og satt på den tredje. (Etter denne må jeg nok gi meg, nå har jeg ikke mer tørkeplass... Men det var greit å få vasket opp sengetøyet etter gjestene, og det ble to maskiner (fylte opp med annet da) for jeg blander ikke hvitt sengetøy med sorte laken...) og de to fyller tørkeplassen under verandaen. Så nå vasker jeg småtøy som kan henge på stativ på verandaen. Men da er det stopp, inntil det nede er tørt i alle fall. Det er VARMT ute, så det tørker kanskje fort.... Og nå er det på tide å få i meg noe mat, det er LENGE siden frokosten som var ferdig til klokka sju... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. juli 2008 #2035 Del Skrevet 24. juli 2008 Har dere fått nybilen enda, eller venter dere fortsatt på at papirene skal komme i orden? Og fikk dere kjøpt barnesete? Mulig du har sagt det, men jeg er i såfall presenil . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2036 Del Skrevet 24. juli 2008 Bilen hentet vi på mandag. Bilsete har vi ikke kjøpt, rett og slett så ble det ikke på mandag, men vi var og titta, også skal vi bare bestemme oss for fargen, også kom jo disse ungene i går, og mannen dro i går, men tenker vi finner ut av det i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2037 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg satte på ei maskin til jeg, for her tørker klærene fortere enn jeg klarer vaske dem, og det er virkelig behov for en real vaskedag, det er så mye rart som har samlet seg opp, så det gjør godt å bare kjøre på med sengetøy, undertøy, håndklær... ja, jeg skal bytte på senga vår også (har vasket lakenet allerede) så potensielt kan jo det bli den neste maskina, om jeg vasker ENDA en... klokka er jo ikke mer enn at jeg normalt kommer hjem fra jobb nå, og jeg rekker jo ei maskin eller to etter jobb normalt sett, så... Det gjør godt å få unna så mye, rett og slett. Og dagen går jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. juli 2008 #2038 Del Skrevet 24. juli 2008 Deilig å få gjort unna sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2039 Del Skrevet 24. juli 2008 Jepp, kjempedeilig. Også gir det så god samvittighet, med relativt liten innsats... Jeg mener, maskina vasker jo klærene, jeg bare starter den, henger ut, og tar inn. Og helst legger bort da... Men nå er det nok klesvask for i dag, jeg kan heller vaske noe i morgen, der er alltids noe å ta av. Disse klærene som aldri blir vasket fordi jeg ikke har noe å vaske dem sammen med... jeg får være litt kreativ, og se om jeg finner løsninger, få vasket og få bort, for det er kjedelig at egentlig minst en hel skittentøysdunk (Jada, vi har flere...) er full av ting som rett og slett ikke blir vasket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2040 Del Skrevet 24. juli 2008 Nå har tempersturen sunket litt, og jeg orker endelig tanken på litt middagsmat. Helt ENEKELT, jeg er ikke egentlig noe særlig på å lage middag til bare meg, og i alle fall ikke på sånne varme dager, men jeg lager meg noen ostesmørbrød, det er da mat det også. Sommer er deilig det, men man blir litt matt av varmen, og den hjelper ikke på matlysta akkurat... Men tenk, nå har svært mange av timene mine alene hjemme gått, det er bare ca 22 igjen av dem. Og jeg har planer om å sove en god del av dem... Ble aldri til at jeg krabba til sengs igjen i morges, så jeg har vært oppe siden halv seks. Så det skal bli godt å sove lenge i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg