Malama Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #881 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg har ingen problem med at terminen er satt tilbake.... hun sa at hun måtte nok sette meg litt tilbake... men hun forholdt seg jo da til legens termin... for meg var det jo ikke mer enn 3 dager, og det er jo ikke noe særlig. Den kommer når den kommer, og det er fullmåne 16. august, så vi får nå se... Mare det at nå er ukeskift på mandager da... leeeeenge til jeg får lese om uke 18 da, det skulle jeg lese om om tre dager, men så er det ikke før om 6 dager... Jaja, det går bra Endret 4. mars 2008 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. mars 2008 #882 Del Skrevet 4. mars 2008 Gratulerar såååå masse med velgjennomført ultralyd og ein perfekt liten gut i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. mars 2008 #883 Del Skrevet 4. mars 2008 Pst: Dei har undersøkt det på Storken, og det er ingen nøyaktig sammenheng mellom fullmåne og fødsel... Det sa dei på fødselsførebuande kurs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mars 2008 #884 Del Skrevet 4. mars 2008 Fiiiiiiiiin ny ticker :rødme: Nei, hadde du forholdt seg til legens termin så hadde nok skuffelsen vært større. Greit at du hadde såpass peilig Skjønner godt du er utålmodig fram mot ukeskift ja... Også får vi ikke ukeskift på samme dag lenger... Men greit å ha noe positivt på mandagen også kanskje :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mars 2008 #885 Del Skrevet 4. mars 2008 Pst: Dei har undersøkt det på Storken, og det er ingen nøyaktig sammenheng mellom fullmåne og fødsel... Det sa dei på fødselsførebuande kurs... Hadde jo vært merkelig om lillegutten venter 3 dager bare for å bli født på fullmåne også Hvis det er noen sammenheng ville jeg heller tro det gikk andre veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. mars 2008 #886 Del Skrevet 4. mars 2008 Tenk så gøy då! No kan de verkeleg begynna å planlegga namn og slikt då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #887 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, det er ikke nødvendigvis noen sammenheng med fullmåne nei, men noe morro må en jo ha når en skal tippe... Han kommer nok når han selv vil, tenker jeg. Vi får ikke ukeskift på samme dag lenger nei, jente 79, men son dusier, sikkert ikke dumt å ha noe som hjelper meg til å takle mandagsmorgener litt bedre enn jeg gjør nå... Og så er et igang å tenke navn ja. Og shopping av lyseblå klær. Litt i alle fall... dumt å ha huset fult av lyseblå sparkebukser om de tar feil da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. mars 2008 #888 Del Skrevet 4. mars 2008 Gratulerer med gutt og gratulerer med at alt var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mars 2008 #889 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, en ting er sikkert... Han kommer når han vil, ikke mye du kan gjøre der... Bedre med lyseblå sparkebukser på ei jente enn motsatt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. mars 2008 #890 Del Skrevet 4. mars 2008 Grattis med liten gutt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #891 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, en ting er sikkert... Han kommer når han vil, ikke mye du kan gjøre der... Bedre med lyseblå sparkebukser på ei jente enn motsatt da Ja... har en liten sak liggende hjemme som enten må spares til en eventuell lillesøster.... Eller kanskje jeg allerede har kjøpt barselsgave til Linn3c sin lille jente? (vi bare falt for noen små plagg i romjula.... og en av dem er åpenbart til jente...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mars 2008 #892 Del Skrevet 4. mars 2008 Veldig fort å seg rive med, og det er jammen ikke lett å finne kjønnsnøytrale plagg... Kan jo hende de har tatt feil også... Hvis han krøllet seg sammen mener jeg... Men morsomt med barselgave Burde ordnet det selv. Ei god venninne ble mamma i slutten av januar. Men jeg har ikke fått somlet meg til å kjøpe noe enda... De bor langt unna, så må sende det. Dermed litt treg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #893 Del Skrevet 4. mars 2008 Tja, hun viste oss både "tissefant" og pung fra et par ulike vinkle, og virka ikke som om hun var i tvil, dere har laget en liten sønn sa hun. Men ja, det hender jo sånnsett at de tar feil, så vi skal ikke male barnerommet blått, kjøpe blå vogn, blått babysete og sånn altså (mist like mye fordi barnerom, vogn og babysete gjerne skal kunne arves om vi er så heldige å få flere barn...) Men det blir vel litt gutteklær da... Og rødt ER kjønnsnøytralt, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 4. mars 2008 #894 Del Skrevet 4. mars 2008 Titt titt! innom bare litt på samme måte som du gjorde i min! Rop ut om du vil ha denne verdenen for deg selv! Og ja, rødt er kjønnsnøytralt, spesielt om det er en Brann logo på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #895 Del Skrevet 4. mars 2008 SPESIELT med Brannlogo på, selvsagt! Babyen vår har allerede fått en Brann-smokk. Ligger og venter på ham... (Neida, denne verden er ikke bare for meg, men ikke for heeeeeele slekta. ) (for dem av dere som da altså ikke er innviet, Caos er forloveren min! Oppdaga jeg for en liten time siden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 4. mars 2008 #896 Del Skrevet 4. mars 2008 Gratulerer med en liten i magen! :juhu: Godt å høre at alt står bra til Har hatt så mange innlegg å "ta igjen" nå, men skjønte det med en gang da tickeren din var blå! Koselig! Ha en kjempefin ettermiddag og kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mars 2008 #897 Del Skrevet 4. mars 2008 Tja, hun viste oss både "tissefant" og pung fra et par ulike vinkle, og virka ikke som om hun var i tvil, dere har laget en liten sønn sa hun. Men ja, det hender jo sånnsett at de tar feil, så vi skal ikke male barnerommet blått, kjøpe blå vogn, blått babysete og sånn altså (mist like mye fordi barnerom, vogn og babysete gjerne skal kunne arves om vi er så heldige å få flere barn...) Men det blir vel litt gutteklær da... Og rødt ER kjønnsnøytralt, så det så! Jeg også var overrasket over hvor godt en kan se det... Nå viste ikke jordmora oss det så tydelig... Men ganske utrolig uansett :-D Blir gnakse sjokkert hvis det skulle være feil for å si det sånn Greit å ha litt nøytrale ting ja... Har sett knall rosa barnevogner og sånt på finn. Tror man kan bli fort lei... Rødt går fint vet du :-D Er heldigvis ikke så mange lag som har rosa supporter utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #898 Del Skrevet 4. mars 2008 Mannen tøyset med det på vei til UL.. om vi skulle kjøpe rosa keeperdrakt (Jepp, de har det.. hadde i fjor i alle fall!) eller blå bortedrakt (keeperdrakta er blå i bortedrakt, tror jeg.) Men, rødt supportertøy, det er klart vi må kunne ha på, liten body med passende tekst og sånn. Klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mars 2008 #899 Del Skrevet 4. mars 2008 Da blir han så søt så :-D Min kjære og hans stefar har også store planer om å gjøre fotball supporter av lillegutt... Riktignok ikke Brann da, men det kommer vel som lag nummer to :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mars 2008 #900 Del Skrevet 4. mars 2008 Gratulerer med en perferkt liten i magen! *For en gangs skyld hadde jeg rett!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg