Gå til innhold

Malama skal bli mamma!

Malama

Anbefalte innlegg

Jeg var 19+6 når jeg var der... så ganske stor forskjell hvis din beregning stemmer.

Får håpe du ikke blir satt noe tilbake i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moonxhadow: :babyjente:

Linn3c: :babyjente:

Jente 79 :babyjente:

Lilith: :babyjente:

Concertina: :babyjente:

Lano: :babyjente:

Ballerina: :babyjente:

Frk. Stella :babygutt:

Fakse: :babygutt:

Imli :babygutt:

veslo: :babygutt:

Ninen: :babygutt:

Saeria :babygutt:

Svigerinne :babygutt:

Svigerfars samboer: :babygutt:

Noen som vil ombestemme seg? Litt "siste sjangs" siden vi vel har bestemt oss forå få vite hva de tror i morgen, selv om de ikke gir noen garanti da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17+5 da jeg var på ord. UL, men ble satt tre dager frem til 18+1 da. Alt fra 17 til 20 uker er vel normalt. Vi fikk i alle fall sett det vi skulle da vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL er i morgen klokken 10.30

Jeg tror absolutt ikke at det er "for tidelig", ukemessig, og er ikke sånn kjempetidelig på dagen heller, skal nok på jobb først.

Regner ikke med å bli satt TILBAKE i alle fall. Det er jo selvsagt mulig, men ettersom jeg altså allerede rgner meg som å være 5-6 dager kortere enn hva som står på legepapirene mine, blir jeg både overrakset og skuffet om de setter meg enda lenger tilbake enn min oppfatning tilsier. Om "min termin" bekreftes, vil jo legen anse det som at jeg er satt nesten en uke tilbake, men det er en annen sak. Om jeg settes tilbake i forhold til egen beregning av termin, så blir det hardere å svelge... Men, jeg tar nå mor det de måtte ha å si, selvsagt, ungen kommer når den kommer. Så lenge alt står bra til, så er ikke termin (eller kjønn) viktig i det hele tatt.

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var tidspunktet på dagen jeg tenkte på. Spent på når vi kan få referat ;)

I forhold til svangerskapet så er det ganske normalt.

Jeg var litt seint, men det var fordi jeg måtte få en tidlig ultralyd for å få en termin først. Når jeg var 12+5 når den var, så var det allerede en del fullt etter nyttår...

Min beregning stemte veldig bra når jeg var på UL. Jeg hadde noen dager slingringsmonn og termin datoen kom midt i det slingringsmonnet.

Men klart en termin dato betyr ikke så mye. Ungen kommer sannsynligvis ikke da uansett :-D

Bare greit å kunne forholde seg til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Referat kan da sikkert ventes fra ca lunsjtider og utover, avhengig av hvor travelt jeg har det på jobb... :ler: (som om jeg noen gang har prioritert jobben fremfor babyen eller KG :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at KG prioriteres. Høres kjent ut :ler:

Får håpe jeg får med meg en del. Ser at det er et slags kurs i morra, men trenger ikke å ha med meg alt tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterte den da.

JEG tror det er en gutt, og de fleste rundt meg tror det (bortsett fra en kollega, som mener det bare MÅ være ei jente, noe annet er ikke tenkelig at jeg kan få, visstnok) men på KG er ikke stemningen helt det samme nei...

Min mann klarer ikke se for seg at det er hverken det ene eller det andre inni der han. Der er en baby, det er han med på, men kjønn? No idea...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh jeg kjenner meg sånn igjen i tankene dine rundt ul, jeg var redd jeg ikke hadde kjent bevegelse, selv om jeg i ettertid innså at jeg faktisk hadde det. Men det er enda noen uker før det er nødvendig at du kjenner bevegelse. Jeg lå også våken og bekymret meg for hva de kunne se, men jeg gikk derfra på rosa store skyer, (eller egentlig lyseblå) hele opplevelsen var fantastisk!! Og det var fantastisk å dele det med min mann. Gled deg! :klemmer:

Jeg tipper gutt jeg da, siden jeg svever i en guttebabyverden!! :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c sin mann: :babyjente:

monja: :babyjente:

MellonCollie: :babygutt:

blåmeisa: :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåmeisa: du kunne lurt meg... med den rosa tickeren din trodde jeg du venta jente jeg.... men siden du svevde på lyseblå skyer så er det vel en gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
blåmeisa: du kunne lurt meg... med den rosa tickeren din trodde jeg du venta jente jeg.... men siden du svevde på lyseblå skyer så er det vel en gutt?

Jada de lyseblå skyene er nok en gutt ja. Hmm kanskje jeg kunne byttet farge på den der. Jeg har bare tatt standard og det kan jo minne om jente. Ja da vet jeg hva jeg kan bruke de siste timene på jobben i dag på! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ombestemt meg altså. Jeg tror du venter en guttepjokk. ;)

*skal bli spennende dette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...