Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Jeg trodde denne tråden hadde dødd ut. Er hyggelig å se at så mange får ut sin frustrasjon her.

Vi har slitt med det samme ganske lenge, men prøvde å finne en løsning som fungerer for begge. Helgene er det sex på menyen, hver helg. Ofte bare en gang pr uke, men det går. Min sambo er sliten så jeg har prøvd å tenke litt mer på det, og litt mindre på at det er meg det er noe galt med. Slik ble også maset, de vonde følelsene og anspentheten mellom oss borte. Har det rimelig greit nå;)

Veldig flott at du klarer å ikke tenke at det er deg det er noe galt med. Den tanken sliter jeg med å gi slipp på.. :-)

Det som er mye av problemet hos oss er at han ikke er glad i å prate om det i det hele tatt. Jeg vet ikke om det er fordi han sliter veldig med det, eller om det rett og slett er fordi han synes det er "flaut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, han har sagt det så mange ganger nå at jeg bare må tro på det. Dessuten har han slitt med depresjon så jeg vet at det er lysten som uteblir.

Men veien dit har vært lang. Nå vet jeg hvor utrolig glad han er i meg, så da prøver jeg å fokusere på det positive.

Veien hit var lang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt usikker av natur, både på meg selv og andre. Så det tar dessverre litt tid før jeg blir overbevist om at han feks. synes jeg er ekstremt deilig selv om han ikke vil ha sex med meg. ;)

Vi har vurdert rådgivning av noe slag, men dette synes han visst er veeldig ekkelt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt usikker av natur, både på meg selv og andre. Så det tar dessverre litt tid før jeg blir overbevist om at han feks. synes jeg er ekstremt deilig selv om han ikke vil ha sex med meg. ;)

Vi har vurdert rådgivning av noe slag, men dette synes han visst er veeldig ekkelt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. :)

Det er utrolig vanskelig. Jeg vet det selv, da vi har slitt med dette i to år.

Er en vond sirkel. Vi maser om mer sex, og klager. Mannen får prestasjonsangst og føler seg presset til sex, og trekker seg mer vekk.

Den som blir avvist får dårlig selvfølese og føler seg uelsket og lite begjært.

Jeg tror prateprateprate er kunsten her. Slik vi klarte det hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig vanskelig. Jeg vet det selv, da vi har slitt med dette i to år.

Er en vond sirkel. Vi maser om mer sex, og klager. Mannen får prestasjonsangst og føler seg presset til sex, og trekker seg mer vekk.

Den som blir avvist får dårlig selvfølese og føler seg uelsket og lite begjært.

Jeg tror prateprateprate er kunsten her. Slik vi klarte det hvertfall!

Da har du nok rett i at det blir en lang prosess. Først må vi få til å prate, også må vi prate om det vi skal prate om. Jeg har ikke problemer med å prate, men han må bli tryggere tror jeg. Nå har jeg jo vært tålmodig ganske lenge, så jeg antar jeg kan holde ut litt til. Takk for litt ekstra motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Mysticgirl

Hei tar opp tråden igjen, da jeg var aktiv her for to år siden, da jeg plagdes med alt for lite sex med daværende kjæreste. Hadde vært morro å se om noen av de andre er her enda og lissi er du her? Går det bra med deg og sexen med typen nå eller? hehe

Jeg gjorde det jo slutt med forrige type pga ALT FOR LITE SEX!

Nå er imidlertid samme problem dukket opp med min nåværende kjæreste. Tror det må være jeg som setter for mye krav om sex IGJEN.

At menn er så virile er så feil så feil, for nå sliter jeg litt med at vi også har falt litt tilbake med sexen :(

Heldigvis ikke bare en gang i uken enda, men er redd det samme skal skje igjen. Noen som har noen tips og råd for vil ikke at dette forholdet også skal ende pga for lite sex!

Hilsen ei jente som TRENGER sex for å fungere og for å føle seg elsket og attraktiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei tar opp tråden igjen, da jeg var aktiv her for to år siden, da jeg plagdes med alt for lite sex med daværende kjæreste. Hadde vært morro å se om noen av de andre er her enda og lissi er du her? Går det bra med deg og sexen med typen nå eller? hehe

Jeg gjorde det jo slutt med forrige type pga ALT FOR LITE SEX!

Nå er imidlertid samme problem dukket opp med min nåværende kjæreste. Tror det må være jeg som setter for mye krav om sex IGJEN.

At menn er så virile er så feil så feil, for nå sliter jeg litt med at vi også har falt litt tilbake med sexen :(

Heldigvis ikke bare en gang i uken enda, men er redd det samme skal skje igjen. Noen som har noen tips og råd for vil ikke at dette forholdet også skal ende pga for lite sex!

Hilsen ei jente som TRENGER sex for å fungere og for å føle seg elsket og attraktiv :)

Hvor mange ganger i uka ønsker du sex ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl -

det var da leit å høre. Tror du kan de fleste knep på å forføre en mann. Vi diskuterte det jo ivrig her inne en periode..

Lissi og mannen er gått fra hverandre. Om hun har en ny mann vet jeg ikke. Hun skulle ta det litt med ro sa hun ivertfall. Men sex kan det nok hende hun har :jepp:

Hos oss er det verre enn da jeg skrev her inne sist. Tørke så det holder.

Har prøvd alt - forføre, snakke rolig...you name it.

Hadde nå vært sjeleglad med en gang i uken. Men samtidig er det slik at når jeg først får smaken på det - så vil jeg gjerne ha hver dag. Så jeg er nok for kravstor for de fleste menn.

Og jeg snakket med mannen min om dette da vi ble sammen, omhvor viktig det var for meg å ha mye sex, og han var helt enig.

Tror ingen menn vil innrømme at de ikke trenger så ofte.

Så du er ikke alene der Mystic - med å tenke at du trenger og krever rett og slett for mye sex ut fra en "stakkars mann".

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger i uka ønsker du sex ?

hver dag hadde vært fint :jepp:

Og ikke bare et knull, men med litt lek, forspill, etc.

Knull er til for en kjapp en når man har lyst og det passer litt dårlig akuratt der og da (f.eks. alle barna hjemme og middag er nesten klar - vips inn på vaskerommet - lås døren og :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver dag hadde vært fint :jepp:

Og ikke bare et knull, men med litt lek, forspill, etc.

Knull er til for en kjapp en når man har lyst og det passer litt dårlig akuratt der og da (f.eks. alle barna hjemme og middag er nesten klar - vips inn på vaskerommet - lås døren og :lur: )

kunne gitt deg det hver dag :) jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne gitt deg det hver dag :) jeg

:skratte:

hadde regnet med et slikt svar ja..men kjære deg

det der sier dem alle - men når det kommer til stykket så klarer de ikke henge med..

Se bare på Mystic nå..full fart i begynnelsen men etter to år så dabber det av for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

hadde regnet med et slikt svar ja..men kjære deg

det der sier dem alle - men når det kommer til stykket så klarer de ikke henge med..

Se bare på Mystic nå..full fart i begynnelsen men etter to år så dabber det av for han.

har vært gift i 10 år nå, klarer sex hver dag. kona vil derimot ha sex mere slik din mann vil ha det.

Har nå sex kun 2 ganger pr uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært gift i 10 år nå, klarer sex hver dag. kona vil derimot ha sex mere slik din mann vil ha det.

Har nå sex kun 2 ganger pr uke.

da har du ivertfall mer enn det jeg har.

Men hadde du klart sex en (evt flere) ganger pr dag i 10 år ?

Det er et spm ingen menn vil si nei til skjønner du.

Men det er fint om det finnes menn som klarer det, bare synd at ikke de mennene og de damene som vil ha det finner hverandre.Så kan de som vil ha sex en gang pr mnd eller mindere være sammen :jepp:

Skjønner bare ikke hvorfor noen trenger/vil ha så lite sex. Det som er så deilig, forløsende, gir energi, samhørighet, nærhet og glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har du ivertfall mer enn det jeg har.

Men hadde du klart sex en (evt flere) ganger pr dag i 10 år ?

Det er et spm ingen menn vil si nei til skjønner du.

Men det er fint om det finnes menn som klarer det, bare synd at ikke de mennene og de damene som vil ha det finner hverandre.Så kan de som vil ha sex en gang pr mnd eller mindere være sammen :jepp:

Skjønner bare ikke hvorfor noen trenger/vil ha så lite sex. Det som er så deilig, forløsende, gir energi, samhørighet, nærhet og glede.

Det siste du skrev har jeg nevnt flere ganger til min kone.

Ja hadde klart å ha sex

en eller to ganger pr dag ja. Må nå dessverre ty til nødløsningen 1-2 ganger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste du skrev har jeg nevnt flere ganger til min kone.

Ja hadde klart å ha sex

en eller to ganger pr dag ja. Må nå dessverre ty til nødløsningen 1-2 ganger hver dag.

og kona di har ikke "oppdaget" - at det er forløsende deilig etc?

Mannen min sier hver gang etter sex - dete burde vi gjøre oftere det er såå sinnsykt godt. Så er det - vips - glemt..

Er så inderlig glad at vi har nødløsninger :jepp: Og sier ofte til mannen når jeg har tatt en slik, men da bare gliser han godt..

Endret av camilla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en skandale at menn skal måtte lide for konas neverending kåthet. Menn er ikke like kåte som kvinner, og spesielt ikke etter noen år med samme partner. Kan dere ikke bare respektere det? Har selv vært sammen med dama i bare 7 måneder men har allerede mistet lysten på henne sexuelt. Sånn er det bare. Sex er ikke evigvarende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl
Mysticgirl -

det var da leit å høre. Tror du kan de fleste knep på å forføre en mann. Vi diskuterte det jo ivrig her inne en periode..

Lissi og mannen er gått fra hverandre. Om hun har en ny mann vet jeg ikke. Hun skulle ta det litt med ro sa hun ivertfall. Men sex kan det nok hende hun har :jepp:

Hos oss er det verre enn da jeg skrev her inne sist. Tørke så det holder.

Har prøvd alt - forføre, snakke rolig...you name it.

Hadde nå vært sjeleglad med en gang i uken. Men samtidig er det slik at når jeg først får smaken på det - så vil jeg gjerne ha hver dag. Så jeg er nok for kravstor for de fleste menn.

Og jeg snakket med mannen min om dette da vi ble sammen, omhvor viktig det var for meg å ha mye sex, og han var helt enig.

Tror ingen menn vil innrømme at de ikke trenger så ofte.

Så du er ikke alene der Mystic - med å tenke at du trenger og krever rett og slett for mye sex ut fra en "stakkars mann".

:klemmer:

Huff ja skjønnerikke hvorfor det skal være slik? Det MÅ jo rett og slett være slik at de ikke tenner på oss mer slik som før- Vi er ikke spennende mer. Og det der med menn som sier de er så virile og vil ha hver dag er bare tøv! I begynnelsen ja, men ikke etterhvert når forholdet kommer oppi 1-2 år! Er så lei av at det skal være slik. Kankje derfor jeg ikke klarer å være i et forhold så lenge. Sexlivet dabber av og da kan jeg like gjerne finne en ny viril mann. HUFF nå høres jeg helt fæl ut og så ille er det jo ikke. Men hvorofr skal de plutselig slutte å ville ha oss så mye=?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Det er en skandale at menn skal måtte lide for konas neverending kåthet. Menn er ikke like kåte som kvinner, og spesielt ikke etter noen år med samme partner. Kan dere ikke bare respektere det? Har selv vært sammen med dama i bare 7 måneder men har allerede mistet lysten på henne sexuelt. Sånn er det bare. Sex er ikke evigvarende

Endelig en mann som er ærlig iallefall, for vet du hva, jeg tror du har helt rett i det. Menn er overkåte i begynnelsen for vi er så spennende og nytt. Og etter ei tid når vi har prøvd ut all sex i alle forskjellige stillinger, prøvd det meste..ja da dabber det plutselig av....

MNen tror du ikke det finnes noen menn som hele livet vil ha dama si og tenner på henen og vil ha mye sex?

Kan da ikke være sååå vanskelig?

Blir dere virkelig såå lei etter ei stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Hvor mange ganger i uka ønsker du sex ?

Hver dag og gjerne flere ganger dagen slik vi hadde det i begynnelsen. Vet jo det dabber av litt etterhvert, men vil helst ha hver dag iallefall. Kan jo selvsagt gå en dag mellom, men i gjenomsnitt hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
har vært gift i 10 år nå, klarer sex hver dag. kona vil derimot ha sex mere slik din mann vil ha det.

Har nå sex kun 2 ganger pr uke.

Finnesw virkelig sånne som deg?

Men om hun hadde prøvet seg på deg og vært den aktive..hadde du ikke da blitt lei tilslutt?. Kanskje sexlysten din holdes oppe av at du må kjempe for å få sex med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...