Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Har du blitt vant til pikken?

Jeg prøver, men det er enda litt vondt ja, men synes det er så deilig også, både sånn vondtgodt om du forstår. Kjenner det også er litt vondt ettterpå. Men det er så deilig å føle seg begjært og attraktiv i senga igjern. Jeg er den beste han har hatt sex med sa han! Ingen som hadde vært så aktiv og pågående som meg, og det likte han såå godt! Han var vant med jenter som ikke tok initiativ! Herlig at jeg endelig blir verdsatt som den jeg faktisk er i senga ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver, men det er enda litt vondt ja, men synes det er så deilig også, både sånn vondtgodt om du forstår. Kjenner det også er litt vondt ettterpå. Men det er så deilig å føle seg begjært og attraktiv i senga igjern. Jeg er den beste han har hatt sex med sa han! Ingen som hadde vært så aktiv og pågående som meg, og det likte han såå godt! Han var vant med jenter som ikke tok initiativ! Herlig at jeg endelig blir verdsatt som den jeg faktisk er i senga ;);)

Det er en utrolig god følelse det, Mystic. Slik bør alle ha det siden vi lever en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ville ha sex i går, og la det frem for typen, men neida, han "orket" ikke. Så spurte jeg om han kunne fingre meg, for jeg pleier alltid gi han en ronk, dersom han er kåt men jeg ikke har lyst. Men han " orket" ikke å fingre meg heller. Så jeg gikk og fingret selv... Men det er egentlig helt greit det. men skal jammen hugse neste gang han er kåt og vil ha en ronk.....tror jeg skal si at jeg ikke " orker", så han kan få smake sin egen medisin. Kanskje han gidder å yte noe til meg neste gang da.....Menn er ikke ståkukmaskiner har jeg skjønt, selv om jeg liker å holde fast på myten, he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sex i går, og la det frem for typen, men neida, han "orket" ikke. Så spurte jeg om han kunne fingre meg, for jeg pleier alltid gi han en ronk, dersom han er kåt men jeg ikke har lyst. Men han " orket" ikke å fingre meg heller. Så jeg gikk og fingret selv... Men det er egentlig helt greit det. men skal jammen hugse neste gang han er kåt og vil ha en ronk.....tror jeg skal si at jeg ikke " orker", så han kan få smake sin egen medisin. Kanskje han gidder å yte noe til meg neste gang da.....Menn er ikke ståkukmaskiner har jeg skjønt, selv om jeg liker å holde fast på myten, he he:)

La han smake sin egen medisin, en god stund!! Det har han godt av! :)

Gjerrigknarker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"orker" ikke ..he he de gidder ikke. Der har du det.

Jeg tenker som Lissi ofte, at jeg kan si nei innimellom, men så er jeg såå klar da - og blir med uansett når sjangsen endelig byr seg.

Men er det slik at du ikke har lyst selv, så si nei. Du "orker" heller ikke. Men tror ikke menn skjønner det hintet der altså.. (om du ikke gidder når jeg har lyst så gidder ikke jeg når du har lyst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"orker" ikke ..he he de gidder ikke. Der har du det.

Jeg tenker som Lissi ofte, at jeg kan si nei innimellom, men så er jeg såå klar da - og blir med uansett når sjangsen endelig byr seg.

Men er det slik at du ikke har lyst selv, så si nei. Du "orker" heller ikke. Men tror ikke menn skjønner det hintet der altså.. (om du ikke gidder når jeg har lyst så gidder ikke jeg når du har lyst)

Nettopp. Jeg tror ikke de legger noe i det. Da prøver de igjen neste gang. Sier du nei i 3 mnd så vil det gå opp for dem at du protesterer, men når de ikke har noe sexbehov så tenker de ikke slik, åååå jeg får ikke sex nå, nå vil jeg hvertfall ha. Nei vi kvinner må stå på, si fra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mæ igjen_*

hmm camilla, det har vært så stille fra deg i det siste..... Kan vi håpe på at ting har bedret seg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm camilla, det har vært så stille fra deg i det siste..... Kan vi håpe på at ting har bedret seg? :-)

Takk for omtanke mæ igjen :klemmer:

det har vel heller blitt verre :tristbla: Men jeg maser ikke, jeg prøver ikke. Tror det ble for mye sex-mas på han.

Sist nå gikk det 20 dager mellom. De siste 5 ukene har vi hatt sex 2 ganger.

Vet ikke hva annet jeg skal gjøre enn å la han få fred og ro og håpe på bedere tider. Med for mye mas blir han bare oppgitt og lei.

han vet jo jeg er klar med en gang han hinter om noe. Hender jeg spør om vi skal legge oss tidligere noen kvelder, uten at jeg nevner hvorfor. Men det skjer ingenting. Legger vi oss tidlig så sover han, etter en kort nattahilsen.

Tror jeg bare må venne meg til å leve med alt for lite sex. Tror innerst inne han kunne levd et nesten sexløst liv. Han er ikke like sliten som han var i vinter, så det er nok bare det at han trenger mye mindere sex enn det jeg gjør. Trist, men sikkert sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mæ igjen_*
:klemmer: tru du mæ, jeg vet akkurat hvordan du har det. Dårlig trøst i det men æ sitt rett ved siden av deg i båten, bare se deg til siden du......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: tru du mæ, jeg vet akkurat hvordan du har det. Dårlig trøst i det men æ sitt rett ved siden av deg i båten, bare se deg til siden du......

Å æ styre båten :skratte:

Vi e mange i samme båt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mæ igjen_*
Å æ styre båten :skratte:

Vi e mange i samme båt!!

sorry lissi, skulle jo selvfølgelig spurt deg også. du e jo tross alt kaptein på skuta :ler::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mæ igjen_*
trodde det gikk bedere hos dere mæ igjen.. ?

for en dum båt vi er kommet opp i :ler:

hos oss er det naturlige ting som gjør at det er en tørke i en periode og vil bli det en stund til. Men jeg har da noe å se frem til og det er heldigvis ikke like lenge å vente som milkyway har ventet. Og vi gledere oss begge til perioden er over :-) men takk som spør og bryr seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sorry lissi, skulle jo selvfølgelig spurt deg også. du e jo tross alt kaptein på skuta :ler::klemmer:

Du e tilgitt!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva som skjer... OG bare 5 dager siden sist. :fnise:

Du er heldig ivertfall :)

I morgen er det søndag, og søndag morgen pleier å være sex-tid for mannen i huset.

Så er jeg heldig så får jeg meg i morgen tidlig !!

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...