Epona Skrevet 1. januar 2008 #1 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år! Og velkommen til ny dagbok, for året 2008! Godt med blanke ark og nytt år. Jeg er full av forventninger for det nye året, og har gledet meg til datoen bikket 1. januar 2008. Og nå er det det. Dette blir året for mange endringer i Eponafamilien, og jeg ser fram til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 1. januar 2008 #2 Del Skrevet 1. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 1. januar 2008 #3 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år vennen. Håper 2008 blir et bra år for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2008 #4 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår snuppa!! Ser frem til å følge med i Eponas hverdagsliv i 2008 også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 1. januar 2008 #5 Del Skrevet 1. januar 2008 Gratulerer med ny dagbok, og godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 3. januar 2008 Koselig med hilsener i nye-dagboken. Nå er hverdagen i gang igjen etter julen. Har i grunnen vært hverdag gjennom hele julen, for jeg har jobbet helt vanlig turnus. Men jeg hatt det ekstra tøft på jobb, og med mye sykdom her hjemme i tillegg, så er jeg temmelig sliten nå.. Vi har hatt omgangssyke i julen (men jeg slapp unna), og så har alle hatt forkjølelse, og jeg er ikke frisk enda. Kort oppsummert så ble julen veldig amputert, men det ble jul likevel på et vis. Hadde pinnekjøtt på julaften. Flotte gaver, og Gullet fikk mest gaver av oss alle tre. Han fikk mye leker og mye klær, og litt penger. Av lekene er Duplo favoritten, han fikk en stor eske av oss, og fikk i tillegg et lite Duplosett av noen andre. Kjempepopulært! Gullet er blitt veldig stor på kort tid synes jeg, er liksom plutselig blitt stor gutt. Ansiktet har blitt enda mer guttaktig på en måte, og han får til så mye nytt. Spiser middag og grøt selv med skje, vil ikke bli matet i det hele tatt lengre, i hvertfall ikke uten å samtidig sitte med egen skje. Søler litt når han spiser, for han vrir skjeen opp-ned på vei opp til munnen, men er kjempeflink likevel. Traver rundt og det er aldri et stille sekund. I så fall betyr det at han har funnet noe spennende å spise på, og han blir ganske sint hvis han ikke er helt enig med meg om å gi det fra seg. Men ofte kommer han bort til meg med det han måtte finne på golvet og gir det til meg mens han sier "hæh-hæææ". "Hæh-hææ" betyr veldig mye, alt etter kontekst. Det kan bety "lek med meg", "les denne boken for meg", "denne er til deg, vær så god", "kan jeg få", "se på den" - alt etter om han peker på noe, holder noe opp til meg eller gir meg noe. Jeg er egentlig temmelig sliten og nedfor i dag, men nå ble jeg faktisk i veldig godt humør av å skrive om min herlige lille gullgutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. januar 2008 #7 Del Skrevet 7. januar 2008 Herlig å lese om gullgutten din også!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. januar 2008 #8 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 10. januar 2008 #9 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei igjen Epona. Gratulerer med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. januar 2008 #10 Del Skrevet 10. januar 2008 :juhu: Jegfant jeg fant! Vil gjerne følge dere videre inn i 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. januar 2008 #11 Del Skrevet 11. januar 2008 God helg,Epona! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 16. januar 2008 #12 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg fulgte med før, og blir gjerne med på ferden videre. Endringer i Epona-heimen? Nå ble jeg nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. januar 2008 #13 Del Skrevet 17. januar 2008 Innom med en Tusen takk for lykkeønskningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 18. januar 2008 #14 Del Skrevet 18. januar 2008 Godt nytt år og gratulerer med ny dagbok Er bare innom å titter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei hei! Takk for mange koselige hilsener siden sist! Veldig kjekt å se at det har vært liv i dagboken selv om jeg ikke har vært her selv. Jeg er litt KG-lei for tiden, og har for det meste bare lest her inne, ikke skrevet. Og så er jeg fryktlig sliten og i dårlig form, og sykmeldt pga muskelplager som gir svimmelhet og spenningshodepine. Så overskuddet er fraværende, og da prioriteres tiden litt anderledes. Ikke så mye ork til å sitte her med andre ord. Gullet har sluttet med puppen siden sist, til overaskende stort vedmod for min del. Han sluttet på mandag som var, med et skrikeanfall av en annen verden, det varte i over ti minutter med virkelig turboskriking, og han gjete seg til og med under bordet. Bare fordi jeg tilbød ham pupp... Ble jo helt fortvilet selv, og vi gråt begge to til slutt.. Dagene etter fikk han tilbudet likevel, la seg til rette før han beit meg hardt puppen og vred seg unna og gråt. Da var jeg forberedt, og jeg fikk roet ham med en gang. Så da var det slutt. Og han er tydligvis fornøyd med det. Pupp er for spedbarn, så det så! Men nå har jeg plutselg dårlig tid. JAjaj, et livstegn ble det vertfall!! Klem klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. januar 2008 #16 Del Skrevet 18. januar 2008 Koselig å høre fra deg Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. januar 2008 #17 Del Skrevet 22. januar 2008 ...Gullet har sluttet med puppen siden sist, til overaskende stort vedmod for min del. Han sluttet på mandag som var, med et skrikeanfall av en annen verden, det varte i over ti minutter med virkelig turboskriking, og han gjete seg til og med under bordet. Bare fordi jeg tilbød ham pupp... Ble jo helt fortvilet selv, og vi gråt begge to til slutt.. Dagene etter fikk han tilbudet likevel, la seg til rette før han beit meg hardt puppen og vred seg unna og gråt. Da var jeg forberedt, og jeg fikk roet ham med en gang. Så da var det slutt. Og han er tydligvis fornøyd med det. Pupp er for spedbarn, så det så! ... De er ganske bestemte sånne små-store gutter Skjønner godt at du syns det er litt trist, men så må jeg jo le litt også av gullet som plutselig er blitt så stor også i egne øyne! Jørgen hadde det på samme måte med flasken, plutselig en dag nektet han å drikke av flaske, og krevde å få kopp Så forresten at jeg ikke har lagt igjen noe livstegn her inne tidligere... Litt surrete og sløv for tiden! Gratulerer med ny dagbok! Alltid koselig å lese om deg og familien Stoooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 26. januar 2008 #18 Del Skrevet 26. januar 2008 Ny dagbok, jo! Håper formen blir bedre, og at vi klarer å treffes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. januar 2008 #19 Del Skrevet 31. januar 2008 Innom for å legge igjen spor. Artig å lese om gullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mai 2008 #20 Del Skrevet 8. mai 2008 Heihei! Såg deg i db til Pondusa, og så såg eg at du har jo dagbok sjølv jo! Men her har det visst ikkje vore særleg masse aktivitet dei siste 3,5 månadane... Går det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå