Gå til innhold

Dagbok for Epona 2008


Epona

Anbefalte innlegg

Fant plutselig denne jeg også, etter at du hadde vært innom en blogg her nylig.

Håper du tar deg tid til å komme og oppdatere her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!! Jøss, har noen vært innom? :ler: Takk for besøk og for at dere har tenkt på meg :klem:

Er sjelden innom her selv, henger i et annet forum for tiden. Men er innom og leser med jevne mellomrom hos noen gode, gamle KG-venner og skriver en sjelden gang.

Går fint her! :jepp: Lille Gullet er blitt 18 mnd, og kommer med stadig nye ord. Er så artig! Har hatt en lang og slitsom vinter, og jeg har vært totalt på minussiden, men nå når solen og sommeren kom nå i mai kjenner jeg at det går litt i riktig retning. Vi skal flytte tilbake til Vestlandet om ikke så lenge. Gleder og gruer meg, har etter hvert blitt glad i denne Fillebyen og kommer til å savne de vennene jeg har fått her.. Alltid vemodig å flytte på seg.

En kort oppdatereing herfra altså :) Er i hvertfall aline and kicking :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lesa at de flyttar tilbake til oss! :-D

Så kan eg få kjøpt lunsj til deg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi flytter i slutten av juni, bare en drøy måned igjen nå! Stemmer det ja, du skylder meg en lunsj :ler::lur: Hadde vært koselig å treffes igjen :klem: Og få hilse på llille :babyjente: som kommer nå snart! Og kanskje gutta boys kan leke litt sammen? Gullet mitt er ikke redd for "skumle" lyder lenger nå altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Heisann vennen!

Innom med en god :klem: til deg! :)

Tenk at det bare er en mnd igjen til dere flytter da!! Tenker det skal bli godt å komme litt nærmere familien igjen jeg altså...få litt barnevakt innimellom og litt avlastning! Hadde vært kjempekos å truffet deg i sommer, vi er ikke ferdige med diskusjonen Bergen vs. Oslo...eller om vi i det hele tatt kommer til å ta oss råd til det.. (dyrt å pusse opp...) vi får se, men jeg lover å pipe om vi er innom altså! :) Flere bergensere jeg kunne tenkt meg å treffe..kanskje et bittelite KGtreff...vi får se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Kom over dagboken din i Maddens dagbok, hvor du hadde skrevet.

Så koselig å høre at du snart kommer tilbake til Bergen. :klemmer:

Det GLEDER jeg meg til. Når du har pakket ut; da må vi bare treffes... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei på deg!

Lenge siden sist.

Har du tittet innom den siden jeg anbefalte deg.

Eller glemte jeg å anbefale deg den? Si i fra hvis jeg ikke har gjort det.

Hos oss skjer det litt av vært. Skriver ikke om det her inne, men inne på det andre forumet. Jeg kan gi deg et lite hint: Samtale 26 juni.

Hvis du ikke forstår hva jeg mener, får du skrike ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Så koselig med hilsener, og for en fin gjeng som har vært innom her, blant de virkelig goooode gamle jo!! :hoppe::klem: Har vært nettløs i to uker, og er endelig på nett igjen. Jeg har hatt eksamen, sambo er ferdig med utdanningen, vi har nettop hatt masse familie på besøk i forbindelse med høytiderlig avslutning på høgskolen og hatt en utrolig fin helg.

Ja, nå er det mye som skjer fremover! Kort oppsumering: 4 arbeidsdager igjen på min nåværende arbeidsplass, dvs 4 arbeidsdager igjen til laaaang ferie! ;) Så er det pakking og flytting i løpet av de kommende tre ukene. Om tre uker i dag så har vi etter planen bodd noen dager i Bergen igjen! Blir veldig rart, og veldig deilig. I Bergen venter ny barnehage og ne jobber, men jeg begynner ikke før i august. Skal være hjemmeværende med Gullet fram til han begynner i barnehagen like før jeg begynner i ny jobb, så vi skal ha laaang ferie.

Madden: Jeg bare sier det igjen - velg Bergen, velg Bergen!!! Jeg har så lyst å hilse på deg og ditt lille gull etter å ha kjent deg sååå lenge her inne! :)

Mayamor: Ja, snart er vi bergensere igjen!! Og da skal vi definitivt treffes!!! Gleder meg jeg og, nå er det virkelig lenge siden!!!

Bizzy: STooor klem til deg med den store magen :)

Trulselinemor Xflere: Tror ikke jeg trenger å skrike ut! ;) Skal ta en tur til den siden, har vært nettløs en stund, og er sjelden på KG så jeg har helt glemt det. Men nå fikk jeg VIRKELIG lyst å kikke!! :)

Kiwi: :klem: til gravide Kiwi! :klem:

Prada: Ikke helt enda, men like før! Har ikke hatt tid og krefter til å pakke ned en ting enda, men begynner i uken som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Blir så nysjerrig på hva slags forum dere er inne på jeg at.... :sjenert::fnise: Pm? eller er det kjempehemmelig?? ;)

Så herlig at dere er ferdigstudert i denne omgang! STOOOOR gratulasjons- :klem: i så måte! :)

Deilig å ha lang sommerferie også, det vil du trenge etter noen tøffe måneder! Du får bare nyyyyte! :kose:

Vi tar oss nok en Bergenstur om lommeboka tillater det! Irriterende at det hele tiden dukker opp uforutsette utgifter...jeg gleder meg litt til å få full lønn igjen ja! ;) Lønnsøkning over nyttår er heller ikke å forakte!...

Lykke til med flyttingen vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Lykke til med flyttingen.

Håper du kommer inn på det forumet jeg anbefalte.

Madden: Jeg har sendt deg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...