Gå til innhold

Dagbok for Epona 2008


Epona

Anbefalte innlegg

Hadde vært koslelig!!

Hektisk hverdagsliv gjør at jeg bare har helgene tilgjengelig, og knapt nok det. Nå skal jeg jobbe de kommende to helgene... :roll: Men jeg har enkelte fridager i ukene også, men da pleier Gullet å være i bhg. Men kunne jo hatt ham hjemme en dag og møtt dere i stedet. Du har vel H i bhg i ukene du også? Skulle vi kanskje satset på et helgetreff? Møtes på en lekeplass for lek&lunsj? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Hei!

Nå er det ikke lenge igjen. På torsdag begynner jeg. Gleder meg!

Håper du har det bra og trives i Bergen.

Mange :klem: fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Trulselinemor

Jeg skal til fillebyen nå.

Skal gå et skritt videre i dag med det du vet. Neste uke vet jeg litt mer om når ting skal skje. Det nærmer seg nå.

Håper du stikker innom LM en dag.

Ha en nydelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktiv jeg, visst! :rodme: Men koselige besøk i dagboken likevel! :)

Trulselinemor: Håper du hilste til Fillebyen da! Sambo og jeg snakket seinest idag om at vi skal reise innom der på ferie neste sommer. SAvner Filleby jeg nå... :sjenert: Og du - tvi tvi ;)

Fjellrypa: Så koselig å se deg her!! JA, det føles virkelig som en evighet siden... Rart det der, når man flytter på seg og begynner litt på nytt - plutselig blir det "gamle" så fjernt.. Håper alt grå bra med dere :klem: Smugleser litt og holder meg så smått oppdatert :klem:

Edea: Takk fro spor!! Ikke så mye spennende som skjer i denne boken for tiden, er ikke så aktiv på KG som jeg en gang var. Men kikker innom av og til. Holder meg andre steder, og er i grunnen generelt lite på nett i forhold til før. Livet med en (snart) toåring gir ikke mye tid til overs for å si det sånn :ler: Spennende med kommende forsøk, kommer til å følge med fra sidelinjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg tenkte på deg når jeg var i fillebyen.

Jeg reiser dit for å ta blodprøver, for sykehuset her får ikke gjøre det. Ikke etter rotet i 2005. Da klarte de å rote vekk rekvisisjonen, blodprøven og svaret på blodprøven. Og i tillegg klarte de å påstå at jeg ikke hadde vært der. Dessuten kan de ikke å stikke, men det gjør de i fillebyen.

Fredag og søndag, to spennende dager!

Ha en nydelig uke. Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Oi, sjelden innom her gitt! :rodme: Tusen takk for hilsener, koselig å se at noen har vært innom - selv om det går tid mellom hver gang jeg er her.. Det er visst også en 2008-dagbok jeg har, men nå er det vitterlig 2009. Er ganske så KG-lei (ja det er mulig), så da blir det ikke så mye jeg er innom her ;)

Men idag måtte jeg innom med et bittelite livstegn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei :vinke:

Dytter denne oppover, slik at den ikke havner på side 2.

Håper du har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...