smilefjes Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #301 Del Skrevet 21. mai 2008 Heia. du går inn på det første innlegget i dagboka di og trykker på endre og da kan du skrive inn ny tittel på boka di helt øverst på siden. Håper alt står bra til med den gravide?Merker du noe eller? Ømme pupper, litt mensmurringer og trøøøøtt... Hvordan er det med deg? Takk for hjelpen, nå har jeg i allefall endret tittelen, så får vi se når jeg tør å flytte... God morgen smilefjes! Hvordan går det? Når har dere tenkt å fortelle lillemor at du faktisk blir storesøster? Hei, håper det går fint med deg til tross for innbrudd Vi vil vel i allefall ikke fortelle henne før det er gått 12 uker og det er mer sikkert. Har egentlig lyst til å vente enda lenger, for så lange tidsaspekter er jo helt umulig for henne å forholde seg til! Samtidig vil jeg jo at hun skal høre det av oss og ikke noen andre, så vet ikke helt jeg. Men har jo noen uker å tenke over det på... tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 21. mai 2008 #302 Del Skrevet 21. mai 2008 Vi vil vel i allefall ikke fortelle henne før det er gått 12 uker og det er mer sikkert. Har egentlig lyst til å vente enda lenger, for så lange tidsaspekter er jo helt umulig for henne å forholde seg til! Samtidig vil jeg jo at hun skal høre det av oss og ikke noen andre, så vet ikke helt jeg. Men har jo noen uker å tenke over det på... Ja, skjønner dere vil vente til 12 uker, både for hennes og deres del. Men det er vel ingen andre som forteller det til henne, tror du det? Når skal dere forresten si det til familie og sånn da? Hører at magen kommer fortere fram på barn nr 2, har du mammaklærne klare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #303 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, skjønner dere vil vente til 12 uker, både for hennes og deres del. Men det er vel ingen andre som forteller det til henne, tror du det? Når skal dere forresten si det til familie og sånn da? Hører at magen kommer fortere fram på barn nr 2, har du mammaklærne klare? Tenker at etterhvert, når mange vet det, kanvdet jo tenkes at noen vil spørre henne om huun gleder seg til å bli storesøster, f. eks. Da er det sikkert greit at hun allerede vet det. Så får vi heller leve med at det blir veeeeldig lenge å vente... Magen kommer nok fortere denne gangen, ja. Har en eske på kottet som jeg nesten gleder meg til å dukke ned i, men kommer nok til å måtte kjøpe endel nytt også. Så noen linker til noen superfine nettbutikker på graviditetsforumet. Ble fristet til å kjøpe litt av hvert allerede ...hehe...men får holde meg i skinnet til uke 12 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 21. mai 2008 #304 Del Skrevet 21. mai 2008 Tenker at etterhvert, når mange vet det, kanvdet jo tenkes at noen vil spørre henne om huun gleder seg til å bli storesøster, f. eks. Da er det sikkert greit at hun allerede vet det. Så får vi heller leve med at det blir veeeeldig lenge å vente... Magen kommer nok fortere denne gangen, ja. Har en eske på kottet som jeg nesten gleder meg til å dukke ned i, men kommer nok til å måtte kjøpe endel nytt også. Så noen linker til noen superfine nettbutikker på graviditetsforumet. Ble fristet til å kjøpe litt av hvert allerede ...hehe...men får holde meg i skinnet til uke 12 tror jeg. Ja, det er lett å ta av når gleden over graviditeten er stor! Når fortalte dere det sist, ventet dere lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 21. mai 2008 #305 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er sååå kjekt at du endelig er gravid igjen!!! Blir spennende å lese oppdateringene dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 21. mai 2008 #306 Del Skrevet 21. mai 2008 Ømme pupper, litt mensmurringer og trøøøøtt... Hvordan er det med deg? Litt ømme pupper,tisser hele tida,trøtt og mensmurringer.Dette er så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. mai 2008 #307 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Gratulerer så kjekt at det blir liten bror eller søster. Tipper at det er en jente som blir kjempeglad når hun får vite det Endret 22. mai 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 23. mai 2008 #308 Del Skrevet 23. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: for 5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. mai 2008 #309 Del Skrevet 23. mai 2008 5 uker allerede?? :dåne: Så fort det går!!! :juhu: for 5 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 23. mai 2008 #310 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) 5 uker! :hoppe: :hoppe: Endret 23. mai 2008 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 23. mai 2008 #311 Del Skrevet 23. mai 2008 Stikker innom for å ønske deg en god helg! Vi har jo ikke pc lenger, så jeg får ikke mine vant timer på KG i helgen Vi tastes igjen til uka, pass på deg selv og magen så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 23. mai 2008 #312 Del Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer med 5 uker :banantroll: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 23. mai 2008 #313 Del Skrevet 23. mai 2008 Heihei smilefjes, så du hadde skrevet i boka mi i går, men jeg kom meg retten og sletten ikke inn her jeg :klø: Det var herlig å høre at jeg får tidlig ul ja, men jeg tror ikke jeg blir så veldig mye mer beroliget da, for jeg så hjertet slå sist gang også, så det sitter inne for å si det sånn.. Menmen, nå må vi se positivt Gratulerer meg 5 uker, dette går oppover ja, og nærmer seg jo 12 etter hvert også.. Håper jeg komer dit jeg også :smile: Når skal du på ul da? Hardu hatt en fin dag forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #314 Del Skrevet 23. mai 2008 Heihei smilefjes, så du hadde skrevet i boka mi i går, men jeg kom meg retten og sletten ikke inn her jeg :klø: Det var herlig å høre at jeg får tidlig ul ja, men jeg tror ikke jeg blir så veldig mye mer beroliget da, for jeg så hjertet slå sist gang også, så det sitter inne for å si det sånn.. Menmen, nå må vi se positivt Gratulerer meg 5 uker, dette går oppover ja, og nærmer seg jo 12 etter hvert også.. Håper jeg komer dit jeg også :smile: Når skal du på ul da? Hardu hatt en fin dag forresten? Jeg skal på UL onsdag 4. juni. Gleder meg. Håper alt står bra til! Skjønner at du tenker på tidligere opplevelser, håper virkelig det går bra for deg denne gangen og at tiden går fort til 12 uker og du kan slappe litt ( i alle fall) mer av... Dagen har vært fin, og deilig at det er heeeelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 24. mai 2008 #315 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg skal på UL onsdag 4. juni. Gleder meg. Håper alt står bra til! Skjønner at du tenker på tidligere opplevelser, håper virkelig det går bra for deg denne gangen og at tiden går fort til 12 uker og du kan slappe litt ( i alle fall) mer av... Dagen har vært fin, og deilig at det er heeeelg!!! Så tidlig du skal på UL da? Har fått henvisning til tidlig UL jeg også,men det er ikke før i uke 12 snakket hun om... er leeenge til det da Har du bestilt privet eller har du fått henvisning så tidlig? God helg forresten Endret 24. mai 2008 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #316 Del Skrevet 24. mai 2008 Så tidlig du skal på UL da? Har fått henvisning til tidlig UL jeg også,men det er ikke før i uke 12 snakket hun om... er leeenge til det da Har du bestilt privet eller har du fått henvisning så tidlig? God helg forresten Jeg har gått til en gynekolog de siste månedene fordi vi har slitt litt med å bli gravide. Babyen jeg venter er en pergobaby Så det er denne gynekologen jeg skal til om halvannen uke for å se om det står bra til og eventuelt om det er flere der. Det er jo en økt sjans for det når man går på pergo. Hadde nok ikke vært på tidlig UL om det ikke hadde vært for at gynekologen foreslo det selv. Forrige gang jeg var gravid klarte jeg meg fint med den ordinære i uke 18 eller 19 eller når det var.. Hadde også en liten UL på tirsdag, når jeg var hos gynekologen sist. Hun slo fast at jeg var gravid, og var veldig fornøyd. (Hun er spesialist på infertilitet, så det er jo dette hun jobber med, å få jenter som meg gravide...) Til og med kontordamen kom inn og fikk se og var såå glad på mine vegne. Søtt! Så jeg har allerede 1. bilde til albumet av ... en liten prikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 24. mai 2008 #317 Del Skrevet 24. mai 2008 Åh! Så morsomt det må være utrolig morsomt å se den lille på UL!! :juhu: Ha en fortsatt flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. mai 2008 #318 Del Skrevet 24. mai 2008 Moro at du fikk bilde. Vi fikk ikke bilde da vi var på UL i uke 8. Litt kjedelig, men på en annen side så var det ikke et tydelig bilde av et foster, bare en klumpete sak i en ballong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 25. mai 2008 #319 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) ÅÅÅÅ,har du allerede sett det lille underet du da. :rødme: Jeg skal på ul to dager etter deg.Blir så spennende. Endret 25. mai 2008 av skogmusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #320 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, det er lett å ta av når gleden over graviditeten er stor! Når fortalte dere det sist, ventet dere lenge? Forrige gang sa vi det ganske tidlig til både familie og på jobb. Grunnen var at jeg ikke greide å være diskret nok da jeg drakk alkoholfri vin i en bursdagsmiddag, så broren min "ferska" meg. Da syntes vi at vi måtte si ifra til resten av den nærmeste familien også. Jeg var da i uke 6 eller 7. På jobb sa jeg også fra tidlig, rett og slett fordi jeg var så kvalm og hadde behov for å benytte meg av et serdeles utvidet fleksitidbegrep. Så for at sjefen ikke skulle reagere på at jeg nesten aldri kom meg på jobb før i 11-12 tiden, sa jeg likegodt ifra. Det ble bare godt mottatt. Det er sååå kjekt at du endelig er gravid igjen!!! Blir spennende å lese oppdateringene dine!! Takk Pugsley, jeg er så overlykkelig! Det går ikke en time uten at jeg tenker på det og smiler litt inni meg (og sikkert litt utenpå også... ). Når jeg ser barnevogner og gravide mager, fryder jeg meg og gleder meg til det er jeg som går rundt og stolt viser verden at jeg skal ha ha baby!!! Nå mangler bare at du (og noen til) følger etter!!! Litt ømme pupper,tisser hele tida,trøtt og mensmurringer.Dette er så moro Ja, det er så stas. Rart med disse mensmurringene. De hadde jeg ikke sist. Men det er visst helt normalt, jeg synes bare ikke det kjennes så bra. Kjennes jo ut som mensen skal komme hvert sekund... Gratulerer så kjekt at det blir liten bror eller søster. Tipper at det er en jente som blir kjempeglad når hun får vite det Ja, hun blir nok kjempeglad, selv om hun sikkert ikke forstår rekkevidden av det. Håper de får masse glede av hverandre, ikke bare når de er små, men hele livet! Åh! Så morsomt det må være utrolig morsomt å se den lille på UL!! :juhu: Ha en fortsatt flott helg Ja, det var stas, det, selv om det bare var en prikk...hehe Det morsomste var nesten at gynekologen var så glad på mine vegne. Hun gjentok flere ganger: "Nå ble jeg glad! Dette er jo det vi jobber for!" og hun ba også om at kontordamen skulle få komme inn å se, for hun hadde tenkt sitt da hun spurte om siste mens og jeg sa den fremdeles var 16. april... Virker som gynekologen min har som standard å innkalle til time en uke etter IKM, jeg var på det sist også, men da visste jeg jo at jeg ikke var gravid. Moro at du fikk bilde. Vi fikk ikke bilde da vi var på UL i uke 8. Litt kjedelig, men på en annen side så var det ikke et tydelig bilde av et foster, bare en klumpete sak i en ballong Hehe...ja ikke mye å se så tidlig. Gled deg til ordinær UL, da er det masse å se! ÅÅÅÅ,har du allerede sett det lille underet du da. :rødme: Jeg skal på ul to dager etter deg.Blir så spennende. Det blir spennende ja! Jeg må innrømme at tanken på tvillinger slår meg noen ganger, for det er med skrekkblandet fryd jeg vet at oddsen er større for det for oss som venter pergobaby... Det blir greit å få konstatert hvor mange som er der inne og, ikke minst, se et bankende hjerte. DA kan jeg slappe litt mer av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå