Gå til innhold

Hull i ørene?


Gjest jubalong

Anbefalte innlegg

Ok, om arr på øreflippen i form av en liten prikk er resultatet av at barnet mitt evt ikke ønsker å ha hull i ørene så skal nok barnet mitt lære seg å leve med arrene på samme måte som arret barnet fikk på leggen da hun ramlet av sykkelen sin tenker jeg. Så det er IKKE et relevant argument i mine ører i alle fall.

Folk har hatt ganske mye værre opplevelser enn å ha fått hull i ørene for så å ha ombestemt seg når man er eldre også..

Arr i form av en liten prikk... Det er nok verre enn som så. Det blir en hard klump inni øreflippen som det kommer væske og puss ut av. Jeg har ikke hatt hull i ørene på rundt 15 år, og sånn er det enda. Og hvorfor skal man påtvinge et barn det? Jeg syns det er egoistisk

Endret av Tillepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi fikk hull i ørene da hun begynte på skolen. Da hadde hun mast om det lenge. Hun har ikke hatt noen problemer i forbindelse med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arr i form av en liten prikk... Det er nok verre enn som så. Det blir en hard klump inni øreflippen som det kommer væske og puss ut av. Jeg har ikke hatt hull i ørene på rundt 15 år, og sånn er det enda. Og hvorfor skal man påtvinge et barn det? Jeg syns det er egoistisk

Samboeren min har det også sånn, men det er ihvertfall konsekvensen av ett valg han tok selv i voksen alder. Tror han hadde synes det var ganske surt om det var pga at foreldrene hans hadde bestemt dette da han var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok da tro at du ville utviklet disse allergiene før eller siden uansett....

Jeg hadde pollenalergi da jeg tok hull i ørene, men har ingen flere allergier i dag.

Jeg tror noen er mer utsatt enn andre, man må se på familien og se hvor mye allergier det er der.

Jeg er den eneste i søskenflokken med hulli ørene, og den eneste som har astma og allergier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...