Gå til innhold

Hvilken julegave gleder du deg mest til å gi bort?


Gjest Lano

Anbefalte innlegg

Jeg gledet meg vilt til å gi samboer Bergans jakka jeg hadde kjøpt. Han har ønsket seg den LENGE, men har aldri tatt oss råd til det.... Så kjøpte jeg jakker til begge to, og gledet meg til å overraske han på julaften. For to uker siden kom samboer hjem med nye jakker til begge to :sinnatagg: Han hadde vært og kjøpt jakker til oss til jul (han er jo søt da). Han skjønner ikke helt moroa med overraskelser, så han viste de fram med en gang han kom inn døra....stolt som en hane av påfunnet sitt. Skjønte ingenting da jeg ble lettere irritert (fordi jeg måtte avsløre overraskelsen min).... Mannfolk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg aller mest til å gi verdens bestevenn en cd signert av hans yndlingsband. Det tok mange måneder og flere tusen mailer før jeg kom frem til dem, men til slutt fiksa de det. Og de er ikke lite kjent innenfor sin sjanger heller, så jeg er stolt, og gleder meg som pokker! :sjarmor:

Alle skulle hatt venner som deg! For en flott gave! Hadde blitt utrolig glad, hadde det vært meg.

Og ang. spennende julegaver.. Har jeg veldig få i år som jeg gleder meg til å gi. Folk vil jo ikke ønske seg noe. :tristbla: Har en kompis som ønsker seg skjerf da, fordi han savner det store hjemmestrikka han hadde, men mistet. Så nå har jeg lært meg å strikke, og forhåpentligvis blir det skjerf på ham. Om ikke til jul, så til bursdagen. :sjenert:

Gleder meg litt til å høre hva bestevenninna mi synes om gaven sin, for JEG tror hun kommer til å like den. Men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulletussa

Gleder meg mest til å gi samboern hans gave. Den ligger pakket og klar, og jeg klarer nesten ikke styre meg fra å vente med å gi den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt fotobøker (slike som man selv designer og setter inn bilder av ungene, oss selv osv.) på nettet, og de ble kjempeflotte!!! Skal gi de bort til beseforeldre, tanter og onkler, og gleder oss veldig til å se reaksjonen. Far får Lars Monsens nyeste bok med hilsen fra forfatteren, og mor får juleduk i patchworkteknikk med applikasjoner - designet og sydd av meg.

Det er desidert de gavene vi (jeg) gleder oss mest til å gi bort!!

(Men ungenes og mannens gaver er ikke kjøpt inn enda, så kanskje ungenes gaver også kommer med på den lista! Mannen får ny drill, og det er IKKE spesielt spennende!! Men han ønsket seg det, og den koster en del, så det blir ikke noe mer til ham i år! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...