Gå til innhold

Hvilken julegave gleder du deg mest til å gi bort?


Gjest Lano

Anbefalte innlegg

Jeg har nesten hvert eneste år noen gaver som det er ekstra stas å gi bort, fordi jeg vet at mottageren kommer til å sette veldig pris på den. Det kan være fordi gaven er spesielt fin, eller at jeg synes det passer spesielt godt til den som skal få den.

I år gleder jeg meg spesielt til disse gavene:

* Mamma skal få et smykke som jeg tror hun kommer til å elske, det er kjøpt for 100 kroner i en "billigbutikk" i Paris i høst, men jeg tror det er midt i blinken for henne.

* Lillebroren min skal få en biografi som er signert både av forfatteren OG den personen som boken handler om!

* Samboeren min skal få litt verktøy og sånt med rød sløyfe på, den betyr litt for oss begge to siden vi skal i gang med å pusse opp vår første leilighet på nyåret.

* Og til slutt så skal svigermor&svigerfar og mamma&pappa få hver sin fotobok med bilder av ting som vi har gjort sammen med dem i løpet av året.

Hva med dere - har dere noen spesielle gaver i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillagubban

Jeg har verdens kjedeligste gaver så langt i år! Bøker til mamma og pappa og en dvd til lillesøstra mi, rett fra ønskelista... Men nå har jeg fått lønn så skal ut å handle imorgen. Kanskje det blir noe mer spennede da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt symaskin til mamma, den vet jeg hun kommer til å bli veldig gla for også har jeg kjøpt en gavekurv med genser, vin, bok, dvd og masse godteri til samboeren min, tror han blir gla for den også et lekekjøkken til dattera mi, hun kommer til å hoppe i taket.....gleder meg så til jul nå, mye morsommere å gi enn å få gaver syntes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en scrappebok til bestevenninna mi som jeg tror hun kommer til å sette stor pris på. Den inneholder litt av hvert; noen av mine beste oppskrifter, dikt om vennskap, bilder av oss sammen fra forskjellige turer mm.

Så vet jeg at minstegutten min kommer til å bli SÅ glad når han pakker opp lastebilen Mack, for den ønsker han seg så veldig at han får nesten tårer i øynene når han prater om den.

Og jeg er kjempespent på mottagelsen av dinosaurbilbanen vi har kjøpt til eldstegutten. Han elsker både dinosaurer og biler, så en kombinasjon av disse tror jeg vil bli en stor suksess.

Ellers er jeg igrunnen fornøyd med valget av de aller fleste julegavene i år. Har ikke spurt etter ønskeliste fra noen, men tror jeg har klart å finne ting som faller i smak hos alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Jeg gleder meg som en unge til å gi foreldrene mine gavene fra meg og lillesøster;

Billetter til Bruce Springsteen på Valla Hovin 7/7!

Vet at det blir både gledes hyl og gledestårer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gaven jeg gleder meg mest til og gi bort er gaven til lille snuppa! Hun skal få en sykkel med 2 (4) hjul. Det har hun ønsket seg i 1 1/2 år nå! Gleder meg til og se ansiktet hennes!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat i år så er gleden borte av ulike årsaker.

Allikevel så er det nok presangene til ungene som jeg "gleder" meg til å gi bort. Rett og slett fordi jeg virkelig har slått på stortromma i år og det er de defintivt ikke vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff i år har jeg ingen gaver jeg er ordentlig stolt av og som jeg vet både gleder og overrasker.. :S

Er enig i at det er mer gøy å gi bort enn å få, så det er gøy når man finner den perfekte gaven. Jeg har da ikke funnet noen i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

engleuroen jeg har laget til mamma, med glassengler og sen og noen glassperler.

Om jeg bare blir ferdig emd den da, det gjenstår bare å samle sammen alle "endene" til et oppheng, så det skal nok komme i mål.

Gleder meg så inderlig til å gi henne den, fordi jeg vet hun vil sette sånn pris på den, hun har lett og lett etter en ny engleuro helt siden pappa beklageligvis knuste den forrige for noen år siden, men det har ikke vært å oppdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen sjeldne noter på nettet til typen min, som han snakket om at han ville prøve å få tak i, for leeeenge siden. Gaven er pakket inn og levert.

I går kom de notene opp igjen, han sa at han virkelig skulle ønske at han fikk tak i dem. He he, vanskelig å late som ingenting. Gleder meg til reaksjonen på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Min niese får penger i aksjefond til jul. Ettersom hun bare er 3 år og ikke forstår noe av dette selv, har jeg puttet sjokoladegullpenger i pakken. Hun elsker kaptein sabeltann og sånn gullskatter i tillegg elsker hun godteri så jeg tror hun kommer til å sette pris på gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å gi gaven til mamma og stefaren min. Har tegnet brudebildet deres, så jeg tenker meg de vil bli glade for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gleder meg mest til og gi gaven til samboeren kosepakke med dvder reise og tøffler+++.. men gleder meg masse til å se øyene til små søskene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Muligens besteforeldrene til mannen. Håper at det faller i smak :) Vi har laget hjemmelaget kirsebørlikør og fotoalbum-bok fra bryllupet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å gi gaven til kjæresten min mest :) Han har snakket mye i det siste om at han har lyst å begynne å fly småfly. Så da blir det introtur på han, hvor han får muligheten til å fly en time selv for å se hvordan det er, en bok om papirfly og et radiostyrt fly han kan kose seg med når han ikke har annet å finne på på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til samboeren min åpner gaven fra meg, da jeg har tatt meg litt friheter og handla litt dyrere enn avtalt (vi skulle "egentlig" ikke kjøpe noe særlig til hverandre i år). Har kjøpt genser og er veldig spent på om den faller i smak.

Sønnen til venninna mi skal få julestrømpe jeg har brodert og jeg gleder meg til å gi bort den.

Tror og håper igrunn at jeg har truffet bra med alle gavene i år, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...