Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Det var da veldig mange svar til Bella :gjeiper:

Bare innom for å ønske deg en flott helg. Herlig med innflytting.

Dere får nyte den siste tiden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

først med vanlig "mensblødning", så går det over til grums og deretter farget utflod...

Æsj... :sjenert::fnise:

==

Jeg har heldigvis kjøpt mine kosedressbukser i marineblå og svart! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig mange svar til Bella :gjeiper:

Bare innom for å ønske deg en flott helg. Herlig med innflytting.

Dere får nyte den siste tiden nå.

Fikk beskjed om at det var noe galt når jeg prøvde å legge inn innlegget :fnise:

Håper du får en fin helg du også! :klem:

og det var fire ganger eller ? :ler:

:ler: Skal ikke være enkelt ;)

Æsj... :sjenert::fnise:

==

Jeg har heldigvis kjøpt mine kosedressbukser i marineblå og svart! :ler:

Æsj er ordet! :fnise: Lurt å kjøpe kosedressbuksene i marineblå og svart ja... beige og hvit derimot... :ler:

---

Jeg hater halsbrann! Og jeg får det av absolutt alt omtrent... blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare to kosebukser, en i lys turkis og en i beige. :ler: Kanskje jeg også må ut på shopping?

Jeg troooor jeg hadde mitt første anfall av halsbrann i går, skjedde brått da jeg bøyde meg over en aviskurv. Det skal sies at jeg ikke er sikker på om det er det da, men ekkelt var det iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare to kosebukser, en i lys turkis og en i beige. :ler: Kanskje jeg også må ut på shopping?

Jeg troooor jeg hadde mitt første anfall av halsbrann i går, skjedde brått da jeg bøyde meg over en aviskurv. Det skal sies at jeg ikke er sikker på om det er det da, men ekkelt var det iallfall!

Kan kanskje være kjekt å kjøpe inn noe litt mørkere ja :fnise:

Heldig du har vært som har klart å holde halsbrannen unna, høres ut som du hadde halsbrann i går ja, det kommer som oftest når man bøyer seg ned... Har kjent det en stund allerede nå, og det blir jamen meg ikke bedre de neste ukene kan jeg tenke meg. Menmen, det gir seg jo om noen uker ;)

--

Har forresten bestilt time til gratisfotografering hos Fame, tenkte det hadde vært koselig med et bilde av oss sammen med magen! Og så lenge vi ikke skal ha noe mer enn et bilde så ;) Men de hadde ingen timer som passet før om to uker... så småtten får holde seg inne fram til etter det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, moro med fotografering med magen da! Hvordan skal dere ta bildene? Jeg syns det er såååå vanvittig fint med svart-hvitt bilder da man er nakne. Man står selvfølgelig i stillinger så man ikke viser fram edlere deler og greier.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, moro med fotografering med magen da! Hvordan skal dere ta bildene? Jeg syns det er såååå vanvittig fint med svart-hvitt bilder da man er nakne. Man står selvfølgelig i stillinger så man ikke viser fram edlere deler og greier.. ;)

Har ikke bestemt oss enda, har knapt snakket om det. Det hele var en impulshandling ;) Men jeg tror det blir med klær på, i såfall svart og tettsittende... Synes også de nakne svarthvittbildene er flotte, men jeg ser det ikke helt for meg å kle meg naken i et fotostudio - og med så mye vann som jeg har i kroppen så tror jeg ikke det blir pent heller. Burde egentlig ha snakket med en kompis i stedenfor, han er veldig flink, men jeg har ikke snakket med han på en evighet så det blir litt rart og teit å plutselig spørre om en tjeneste...

Sambo tenker han skal rigge opp litt lys og ta noen foto, men vi får se hvor vellykket det blir, han er ikke så trent på å ta portretter på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kanskje jeg skal herme og gjøre det samme som dere. Hadde vært koselig å ha et fint bilde fra svangerskapet. Koster vel bare 500,- for fotografering inkludert et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten at det er gratis i oktober på fame (inkludert ett bilde). Ganske god deal da.

Vi har bestilt gratisfotografering ja, så lenge man kun tar det ene bildet så er det en god deal....blir straks verre om man skal ha mer enn et ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Du snakka vel om en lærling du gikk til når du skulle klippe deg? Trenger en lærling som kan ta litt på lengden min, orker ikke betale 500 for en klipp jeg nesten kunne tatt selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult med bilde! Jeg er enig i at naken-svarthvitt-bilde kan være fint, samtidig er jo det en enorm klisje da. Så svarte tettsittende klær synes jeg hørtes vel så bra ut!

Dere snakker om at halsbrann gjerne kommer når man bøyer seg nedover. Men hvordan merker man det ellers? Jeg har ikke hatt det, og håper jeg slipper, bare lurer på hvordan det kjennes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde hørtes koselig ut! Vi snakket også om det, men så langt kom vi aldri. Tiltaksløshet lenge leve ;)

Har du forresten ordnet deg sladris? Begynner jo å nærme seg her, må vite at vi blir oppdatert når noe skjer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Du snakka vel om en lærling du gikk til når du skulle klippe deg? Trenger en lærling som kan ta litt på lengden min, orker ikke betale 500 for en klipp jeg nesten kunne tatt selv :ler:

...han jeg skulle gå til er fetteren min, han bor i Trondheim ;) Men det er jo til stadighet plakater utenfor frisørsalonger som reklamerer for klipp hos lærling, ellers så er det jo bare å ring og si du vil ha timoe hos lærling :)

Så kult med bilde! Jeg er enig i at naken-svarthvitt-bilde kan være fint, samtidig er jo det en enorm klisje da. Så svarte tettsittende klær synes jeg hørtes vel så bra ut!

Dere snakker om at halsbrann gjerne kommer når man bøyer seg nedover. Men hvordan merker man det ellers? Jeg har ikke hatt det, og håper jeg slipper, bare lurer på hvordan det kjennes ut.

Tror det blir kult med bilde ja, og jeg tror med klær er litt mer naturlig for oss i hvertfall... Jeg vet ikke hvor naturlig jeg klarer å oppføre meg naken i et fotostudio, vise fram alle strekkmerker og skavanker i fotolys? :fnise:

Det brenner i halsen ;) Litt sånn sure oppstøt som har virkelig blitt fæle... Du får håpe du slipper, jeg har hatt så halsbrann at jeg har våknet av at jeg drømte det brant noe sted :ler:

Bilde hørtes koselig ut! Vi snakket også om det, men så langt kom vi aldri. Tiltaksløshet lenge leve ;)

Har du forresten ordnet deg sladris? Begynner jo å nærme seg her, må vite at vi blir oppdatert når noe skjer :nigo:

Tror bilde blir bra ja, men jeg skulle ønske vi hadde bestilt time litt tidligere, jeg har tenkt tanken i mange uker... jeg har så mye vann i kroppen at jeg kunne nok sett penere ut for noen uker siden :ler: Men, nå får vi i hvertfall bilde ;)

¤bella¤ er min sladris, så ingen fare, dere skal få oppdatering når noe skjer ;) Satser på at det ikke skjer de neste 2-3 ukene, men etter det så er h*n velkommen ut!

---

Nå skal jeg på bassengtrening (eller "kvalsafari" som mannen til ei venninne kaller det....), håper dere får en fin dag jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TRO MEG; får du halsbrann så merker du det!!! :fnise: Det er grusomt...og jeg er overbevist om at gravid-halsbrann er MYE verre enn annen halsbrann!! :fnise:

Jeg får det ofte da jeg legger meg til kvelden... Kommer i senga og begynner å finne en tilnærmet småbehagelig stilling (begrenset hvor godt jeg ligger om nettene nå!), og DA sniker halsbrannen seg på. Bare å stå opp igjen, drikke et glass melk og satse på å sovne før den kommer tilbake!! :ler:

Nå skal jeg på bassengtrening (eller "kvalsafari" som mannen til ei venninne kaller det....), håper dere får en fin dag jenter! :klem:

:fnise: Hvalsafari.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hvalsafari.. :ler:

:fnise: Ja... men jeg ser sammenligninga - en hel bunsj med høygravide damer med bekkenløsning som vagger rundt i bassenget er jo strengt tatt et morsomt syn :ler:

Det var veldig morsomt, godt å bevege seg i vann og jeg likte bassengtreninga bedre enn saltrening. Men jeg skal nå gå på begge deler framover :) Neste uke er de siste yogaklassene, først en vanlig time på mandag og deretter en partime på tirsdag, litt kjedelig at det allerede er ferdig... Men jeg kan jo trene litt her hjemme og, har tatt noen av øvelsene innimellom for å få beveget bekkenet litt og få slappet av i korsryggen.

Til helga skulle vi egentlig på lamazekurs, men det var ingen andre påmeldte, og selv om vi fikk tilbud om å ha privatundervisning så føltes det bare litt merkelig... Så da blir det utsatt til 8.-9. november i stedenfor, så får man håpe at småtten ikke har tenkt seg ut før ;)

Hadde time hos akupunktøren min i dag, hun satt flere fødselsforberedene nåler i dag, og det kjennes. Har hatt endel kynnere etter at timen var over, så noe påvirkes av de nålene ja! Fikk litt panikk mens jeg satt på toget hjem - føder jeg nå snart så har vi et soverom som ikke er i nærheten av ferdig! Så etter middag så blir det jobbing ja, rommet skal være ferdig i løpet av neste helg, noe tidligere går ikke siden vi må sparkle masse - og da må det tørke i masse timer mellom lagene...

Svigers har dratt til Sverige i dag for å handle bilsete, så da er det en ting mindre å bekymre seg over :) Da må vi bare få madrassen i hus så har vi et sted for småtten å sove og... Ikke for det, vi har jo alltids vogna ;)

Men nå er det middag! Ha en fin dag jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Trening i vann er deiligere enn i sal, men man har vistnok bedre effekt om man trener på begge måter ;)

Har du tid til en kaffe i morgen eller? Jeg jobber til 13:00, også skal jeg i et kort møte med sjefen etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...