Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Høres ut som du har hatt en fin helg i hvertfall :)

Får håpe kvalmen blir borte nå snart, også får du ha en fin uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, at du fortsatt er så kvalm! :tristbla:

Hørtes fint ut å få med seg fyrverkeriet, da! Jeg var jo på fjellet, så fikk ikke sett det, hverken på TV eller "live". Men har jo fått med meg noen av de andre flotte fyrverkeriene i Oslo de siste årene (husker spesielt kronprinsbryllupet) og det har jo vært utrolig flott. Blir alltid kjemperørt og veldig revet med... :fnise::sjenert:

Håper du har en finfin og kvalmefri kveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du babyen har så mye hår at fargekræsj blir et problem da? :lur:

Jeg er også kvalm, sykemeldt fra jobb siden tirsdag forrige uke, og ut denne uken, men satser på å komme meg avgårde før det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Blir alltid kjemperørt og veldig revet med... :fnise::sjenert:

Du er ikke den eneste :ler:

Håper du er i bedre form i dag Concertina! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Concertina!

Hvordan går det med deg egentlig, syns du er lite her inne nå. Men du har kanskje nok med kvalmen. Har det blitt noe mer bryllupsplanlegging eller går det bare i babyprat nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en guttefølelse når det gjelder småen faktisk. Det blir så spennende :juhu: Men skal dere virkelig vente til fødselen med å vite? Det blir lenge å vente for meg det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Jeg har en guttefølelse når det gjelder småen faktisk. Det blir så spennende :juhu: Men skal dere virkelig vente til fødselen med å vite? Det blir lenge å vente for meg det :sjenert:

:Nikke: Har også tippet gutt. Vi får smøre oss med tålmodighet tror jeg, for de virker ganske bestemte på at vi ikke skal få vite noe før h* er født :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin helg på tross av kvalmen :)

Håper du blir bedre utover dagen nå da :)

Var en fin helg uansett ja, man må jo bare kose seg litt innmellom kvalmen ;)

Uff, at du fortsatt er så kvalm! :tristbla:

Hørtes fint ut å få med seg fyrverkeriet, da! Jeg var jo på fjellet, så fikk ikke sett det, hverken på TV eller "live". Men har jo fått med meg noen av de andre flotte fyrverkeriene i Oslo de siste årene (husker spesielt kronprinsbryllupet) og det har jo vært utrolig flott. Blir alltid kjemperørt og veldig revet med... :fnise::sjenert:

Håper du har en finfin og kvalmefri kveld!

:klemmer:

Fyrverkeriet var helt fantastisk! Så utrolig glad for at vi kjørte innover og så på det! :-D Kvalmefrie kvelder tror jeg er en utopi, men man kan jo håpe :ler

:klem:

Tror du babyen har så mye hår at fargekræsj blir et problem da? :lur:

Jeg er også kvalm, sykemeldt fra jobb siden tirsdag forrige uke, og ut denne uken, men satser på å komme meg avgårde før det. ;)

Thja... det kan jo hende at babyen får såpass med hår... :ler: Håper uansett at folk kjenner oss godt nok til å vite at råsa&babiblå ikke er helt greia vår ;)

Synd å si det, men godt å høre at jeg ikke er alene! Håper du blir bedre snart! :klem:

Håper du er i bedre form i dag Concertina! :klemmer:

Det er lov å håpe ja, koselig med hilsen i hvertfall :klemmer:

Innom med en :klem: og håper alt står bra til!

Takk! :klem: tilbake! Går vel greit nok egentlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Concertina!

Hvordan går det med deg egentlig, syns du er lite her inne nå. Men du har kanskje nok med kvalmen. Har det blitt noe mer bryllupsplanlegging eller går det bare i babyprat nå :fnise:

Går greit her, er litt lite inne og skriver.... Frister liksom ikke å si noe, blir fort mye mas ;) Men jeg må nok bli flinkere ja!

Ikke så mye bryllupsplanlegging akkurat nå, men det er heller ikke så mye som må gjøres akkurat nå uansett... Burde vel gjort ferdig invitasjonene, men jeg får ta det når jeg er litt mindre kvalm :ler:

:Nikke: Har også tippet gutt. Vi får smøre oss med tålmodighet tror jeg, for de virker ganske bestemte på at vi ikke skal få vite noe før h* er født :ler:

:ler: Dere er søte jenter! :klemmer: Svigersøs tror og det blir gutt, jeg aner ikke faktisk! Har ingen følelse overhode - dvs, jeg veksler litt... Noen ganger omtaler jeg h*n som gutt og noengang som jente... stakkarn er vel helt kjønnforvirret i det h*n kommer ut :fnise:

Men ja, vi har tenkt å vente til h*n kommer ut, sårri! ;) men dersom dere har rett så kan det vel fort komme fram på UL hva det er uansett :ler: ...også får vi se om vi klarer å holde oss da ;)

-----

Ellers så går det vel greit, kroppen er oppblåst, jeg kaster opp alt jeg spiser, har lite matlyst, er trøtt, har ballongpupper som gjør sinnsykt vondt og ellers... Vel, jeg forsøker å ikke klage så mye så da blir det lite skriving her :sjenert:

Over til noe helt annet: jeg har enda ikke fått selvangivelsen og jeg våknet opp til at noen fra skattekontoret hadde ringt meg... Men jeg har forsøkt å ringe vedkommende mangemange ganger i dag uten at jeg fikk tak i vedkommende. Får prøve igjen i morgen. Jeg bekymrer meg ikke så veldig siden jeg vet at jeg blir skyldig OG siden jeg er selvstendig næringsdrivende så kan jeg levere helt fram til 31. mai... Men det er litt irriterende at den ikke har kommet, og den er ikke på Altinn heller så... :klø:

Men en god ting kom ut av at jeg måtte sulle rundt på Altinn - jeg fikk endelig knødd meg til å bytte adresse! Siden jeg er student så har jeg ikke byttet adresse før, men nå siden vi skal ha barn og slikt så er det vel greit at jeg er folkeregistert her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du selvstendig næringsdrivende?

Japp, dvs i fjor så jobbet jeg for et firma og fakturert de for timene (var vel mer eller mindre "innleid")... Har hatt etpar oppdrag "privat" også, men ikke akkurat store jobbene...

I år har jeg foreløpig ikke fakturert ei krone, og det blir vel ingen store jobber framover heller... Jeg har nok å jobbe med masteroppgaven fram til lillespire kommer ut gitt :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til noe helt annet: jeg har enda ikke fått selvangivelsen og jeg våknet opp til at noen fra skattekontoret hadde ringt meg... Men jeg har forsøkt å ringe vedkommende mangemange ganger i dag uten at jeg fikk tak i vedkommende. Får prøve igjen i morgen. Jeg bekymrer meg ikke så veldig siden jeg vet at jeg blir skyldig OG siden jeg er selvstendig næringsdrivende så kan jeg levere helt fram til 31. mai... Men det er litt irriterende at den ikke har kommet, og den er ikke på Altinn heller så... :klø:

Fikk endelig tak i mannen - eneste han ville var å tilby meg hjelp med å levere selvsangivelsen og næringsoppgaven på nettet! Så mye fuss for så lite! :ler: Grunnen til at jeg ikke har fått den enda er at de har hatt problemer med 2500 selvangivelser til nyregistrerte næringsdrivende, så det kommer visst et brev i posten fra staten og selvangivelsen dukker opp i løpet av de neste ukene... Ikke mye å stresse med med andre ord :ler:

Ellers så har jeg en ganske god dag i dag: gårsdagen var småkjip, men å kaste opp 2 ganger er jo ingenting! Og foreløpig så har jeg ikke snakket i den store telefonen en eneste gang i dag! ...men da dukker jo selvsagt tankene opp om SA/MA osv... :sjenert: Jeg kan ikke vinne mao! Det går sikkert bra, jeg er jo fremdeles kvalm og puppene er råømme så...

Har så lyst til å shoppe klær! Jeg trenger noe nytt snart, og hvertfall bh-er! Har vokst ut av den ene bh-en som passet etter at jeg ble gravid, og må nok ut og kjøpe noe nytt snart... Tror jeg må droppe spile-bher siden puppene mine har "flytt utover" - de er mye bredere enn de noensinne har vært! Men bh-er uten spiler er jo slik gammel-dame-greie... :sjenert: Hadde jeg fått penger på konto så skulle jeg ha shoppet både det og klær, men foreløpig så er det ikke mye å shoppe for... :sjenert:

Vi venter på å få inn endel penger, burde være fikset i løpet av mai/juni... Og da blir det frisørtime og shopping på meg! Og nye garderobeskap! Og kanskje ny seng! *drømme*

...men muligens så må vi kjøpe ny bil så... Vi skal ha bilen inn på EU-kontroll i mai, hvis vi må fikse endel så har vi 3 måneder på oss til vi må få den godkjent, og hvis det er altfor mye å fikse så har vi 3 måneder på oss til å finne en annen bil... Jeg som aldri skulle ha stasjonsvogn innser plutselig at det må vi nok skaffe oss :ler:

Også kommer vel det lille vidunderet i magen å koste litt også... riktignok så får vi barnevogn, og muligens også bilsete, men det er endel småstæsj som må på plass og det koster jo litt, en hundrelapp her og der blir fort noen tusen. Ikke at jeg bekymrer meg, vi har grei økonomi og selv om vi må kjøpe bil så sitter vi ikke igjen med så mye lån uansett, så vi klarer oss jo helt greit :)

Nei, nå skal få rompa utav sofaen og gå en tur i finværet - må levere ei bok på biblioteket, finne en malingsfarge for en kompis (har ingen av fargeprøvene mine hjemme så jeg må opp på en malingsbutikk), og handle noe godt å spise... Jeg er så sær i matveien for tiden så ;)

Ha en fin dag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du stikker hue innom her noen ganger også ;)

Kjedelig at du er så mye plaga med kvalmen, men du nærmer deg stadig slutten. Bra at det ikke var noe problemer med selvangivelsen da i hvertfall.

Vi får bare feire at sommeren endelig har kommet nå :) Ikke lenge til mai/juni heller, syns tiden flyr avgårde jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kjedelig med kvalmen...

Var inne på brud 2009-tråden, og den kjolen var bare dødsfin :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du stikker hue innom her noen ganger også ;)

Kjedelig at du er så mye plaga med kvalmen, men du nærmer deg stadig slutten. Bra at det ikke var noe problemer med selvangivelsen da i hvertfall.

Vi får bare feire at sommeren endelig har kommet nå :) Ikke lenge til mai/juni heller, syns tiden flyr avgårde jeg.

Sorry, jeg lover jeg skal være flinkere framover ;)

Nydelig vær ute nå ja, er deilig med slikt vårvær, hvis formen er like fin i morgen OG været er like bra så skal jeg jobbe litt i hagen tenker jeg! Ufatterlig hvor fort tide går ja, snart er det jo sommer! :overrasket:

Huff, kjedelig med kvalmen...

Var inne på brud 2009-tråden, og den kjolen var bare dødsfin :-D

Synes det jeg og! Men jeg tror nok ikke jeg får tak i orginalen, den koster altfor mye og er kun å få tak i UK... Men jeg vurderer å kontakte skredder/designer og få sydd noe liknende, kunne tenkt meg å ha litt høyere rygg på den, ellers så er den vel egentlig perfekt :hjerter: Skal forhøre meg litt rundt etterhvert, jeg kjenner til flere som syr brudekjoler og har også venner som syr så jeg får se litt på det, det haster jo ikke enda - først skal jeg ruge ferdig den i magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Du... www.jkdress.com - bare et lite tips :) Der syr de kjolene akkurat som man vil ha dem til en veldig billig penge :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... www.jkdress.com - bare et lite tips :) Der syr de kjolene akkurat som man vil ha dem til en veldig billig penge :-D

Takk, vet om de :) Men jeg er altfor fussed over hvilket stoff etc, og siden det er blonder og jeg ikke liker all slags blonder... kan risikere at det ikke blir fint i det hele tatt... Så jeg tror jeg går for noen i Norge - det blir mye dyrere, men da kan jeg ta ut stoff og være med på tegneprosessen, og da slipper jeg å stresse med tilpassing også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...