Gå til innhold

Storken har kommet ;)

Concertina

Anbefalte innlegg

Håper du får en kjempefin påskeferie snuppa, også må du lade opp batteriene ekstra godt for jeg tipper pp4 jeg å ;)

God tur :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått mensen egentlig??

God helg!

Nei... og tempen steg i dag... :sjenert:

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... og tempen steg i dag... :sjenert:

...og har holdt seg stabil i dag... :sjenert:

Dvs at jeg ikke får mensen i dag i hvertfall, og mest sannsynlig ikke i morgen heller siden jeg vanligvis har to temper som er synkende før mens.

Og jeg fikk ikke til å sove mer etter temping, var så vanvittig kvalm! Så etter en time med å prøve å få sovet igjen uten å lykkes så stod jeg opp gitt... klokka 07.20 på en søndag?!?

Jaja, det kan hende det er fordi jeg bare er litt spent... Og jeg har fremdeles en dag til før lutealfasen min begynner å bli litt vel lang i forhold til hva den har vært tidligere!

Ute snødde det da jeg stod opp, men nå har det slutta. I dag skal vi passe lillepia til et vennepar av oss, gleder meg sånn! Vi passet henne vel strengt tatt i går også, men det er ikke helt det samme når de sover :fnise: Menmen, vi fikk endelig sett Ratatouille, den var jo kjempesøt, og vi kom jo innom før hun la seg slik at vi fikk kost oss litt sammen med henne, hun er sååå søt! Håper det blir fint vær i dag, da blir det trilletur og kanskje en tur på en lekeplass eller to! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Og OJ! Fremdeles kvalm og ingen TR?? Tralalalalaaa..... Jeg sier ikke mer. Jo okey da, en ting må jeg si. Jeg håper inderlig jeg får noe svar på dette her før jeg resier til vestlandet på tirsdag!

Tidlig oppe i dag du også ser jeg? Jeg ble vekka av kjæresten som skulle opp tidlig, og klarte ikke og sovne etter det.

Snør det hos deg? Du er i Trondheim, er du ikke? :ler: høres ut som trøndervær! Du må nesten ta deg en tur til sentrum og se på gården som har brent i natt. Det er så innamri trist :( Jeg fikk med meg mange branner i Trondheim mens jeg bodde der. Jeg skjønner ikke at folk får seg til å tenne på de vakre gamle husene!! Jeg blir så sint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy da Concertina. Blir det test hos besteforeldre i morgen da? :ler:

Håper alt fortsatt står bra til oppi nord. Her skinner sola som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek er en strek er det ikke? :sjenert:

:hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Tuller du eller.. Så utrolig gøy, gratulere så mye, dette var virkelig fortjent :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller ikke nei ;) Men streken var ganske svak... testet midt på dagen i dag mens vi var barnevakt så ingen morgenurin... Men en strek er vel en strek? Den kom fram ganske fort, men den var svaaaak... lyselyse blå... :sjenert:

Jeg er litt satt ut og tør ikke tro på det... tror jeg er litt i sjokk rett og slett! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller ikke nei ;) Men streken var ganske svak... testet midt på dagen i dag mens vi var barnevakt så ingen morgenurin... Men en strek er vel en strek? Den kom fram ganske fort, men den var svaaaak... lyselyse blå... :sjenert:

Jeg er litt satt ut og tør ikke tro på det... tror jeg er litt i sjokk rett og slett! :ler:

En strek er jo en strek. Kjøp en sånn som sier gravid/ikke gravid i morra da vettu, så får du virkelig se at det stemmer. Så utrolig gøy :) Regna på når termin blir eller? Det må være litt av ett sjokk ja, så mye som du har gått rundt å tenkt på det, men da har dere forhåpentligvis en liten brudepike/svenn til bryllupet :) Klart å holde det skjult for mamma da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek er jo en strek. Kjøp en sånn som sier gravid/ikke gravid i morra da vettu, så får du virkelig se at det stemmer. Så utrolig gøy :) Regna på når termin blir eller? Det må være litt av ett sjokk ja, så mye som du har gått rundt å tenkt på det, men da har dere forhåpentligvis en liten brudepike/svenn til bryllupet :) Klart å holde det skjult for mamma da?

Kjempesjokk! Var overbevist om at det ikke kom til å skje denne pp siden vi ikke fikk holdt på skikkelig! En ting som er sikkert: jeg brukte ikke grapefruktjuice etc denne gangen, drakk litt før jeg dro til Tyskland, men ikke dagene etter ;)

Jeg kjøpte en to-pack så jeg tenker jeg tar den i morgen tidlig, litt mer konsentrert morgenurin hjelper sikkert på å få fram krysset skikkelig! (dog er jeg redd for at jeg bare innbiller meg dette og at den er negativ i morgen... Vet at det er teit, men... Den var jo svaaak... Men både jeg og sambo så den ;))

Termin, i følge BiM er 25. november, jeg er ca 4+1 i dag (i forhold til FF, jeg får forholde meg til det fram til ultralyd).

...har foreløpig ikke sagt noe, vet ikke hva jeg skal si, jeg er litt mållløs (som dere kanskje skjønner ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojojoj!! Jeg tar sjansen på å si gratulerer! :-D Så utrolig morsomt, spennende å se i morgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk MellonCollie :)

Jeg har lest altfor mye på nettet nå om skyggestreker og falske positive tester og... Blir jo forvirra av mindre... Så nå er jeg usikker på fargen på streken, men jeg tror den var lik farge som den andre...

Skal sjekke bildene nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken er svaksvaksvak, men den er lyselyse blå.... (vi tok bilde av testen), men jeg tar en ny en i morgen jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh!!! Jippi hurra-hurra!!! Ikke ofte jeg bruker tre utropstegn etter hverandre, men det må jeg nå!!!

Jeg er så glad på dine vegne! Og jeg kjenner igjen den uvirkelige sjokka følelsen - "er det virkelig sant?". Jeg tok to tester på to dager, og enda en etter en uke, bare for å være heeelt sikker.

I morgen blir du overbevist, skal du se :-D

Mange varme klemmer fra meg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...