Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fresi kommer sikkert til å kjøre til bryllupet med småbarnet i forovervendt barnestol også - før barnet har fyllt 12 år, også.

Dessuten blir det vel bare kjipe gaver, kan jeg tenke meg. (Altså som koster mindre enn kuvertprisen. Og hvis min datters kommende svigerfar skal til Skottland for å jakte på hovedretten så snakker vi ikke småpenger i kuvertpris heller....)

Fresi tar Nille, jeg tar Europris. Skal kjøpe matchende limegrønne joggedresser til brudeparet. Med synlig BG-merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lacuna
Da skal jeg være sånn gjest som i inviterer seg selv uspurt og med følge.

Tror rett og slett jeg skriver under på denne.

Jeg har hørt at kunsten etterligner livet, men gjelder dette for KG også? Foreløpig overgår dere det meste jeg har lest hittil, eller kanskje jeg bare har fortrengt de verste tilfellene. :fnise:

Endret av Lacuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Fresi kommer sikkert til å kjøre til bryllupet med småbarnet i forovervendt barnestol også - før barnet har fyllt 12 år, også.

12 år? :dåne:

Dessuten blir det vel bare kjipe gaver, kan jeg tenke meg. (Altså som koster mindre enn kuvertprisen. Og hvis min datters kommende svigerfar skal til Skottland for å jakte på hovedretten så snakker vi ikke småpenger i kuvertpris heller....)

Burde vi ikke opplyse om det i innbydelsen, eller skal vi nøye oss med å skrive det på hjemmesiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
12 år? :dåne:

Burde vi ikke opplyse om det i innbydelsen, eller skal vi nøye oss med å skrive det på hjemmesiden?

Som vi selvsagt legger ut link til på KG, samtidig som vi hevder at vi er heeeelt anonyme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og et lite hint av oppussingsvegrende mann....)

Sounds familiar :ler:

Fordi mannen min ikke får ut fingeren har jeg tenkt å male soverommet selv i sommer. Da jeg nevnte det for ham, så det ut til at han ble såpass bekymret for hvordan resultatet kan bli at det faktisk er mulig at han faktisk får opp farta og gjør det selv :fnise: Kanskje den taktikken kan fungere hjemme hos dere?

Ellers ble jeg jo veldig nysgjerrig på navnet til pøbelprinsessen din da, opptatt av navn som jeg er. Men hvis det matcher navnene til sønnene til Helen Parr må det jo være kjempefint :)

Forresten er mannen min ute og hjelper en venn og pusser opp (jada, han hjelper andre, dét er han flink til! Skomakerens barn osv), og da skal han få en flaske Champagne som betaling :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Du må ikke glemme den fulle onkelen som holder minst en times tale, og dermed fikk middagen til å vare helt fram til kakene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Du må ikke glemme den fulle onkelen som holder minst en times tale, og dermed fikk middagen til å vare helt fram til kakene :ler:

Ingen ufine onkler på min side - her er alle meget dannede og veltalende. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Men etter det oppfører han seg, for da er det ikke fri bar, og han har glemt pengen hjemme :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ufine onkler på min side - her er alle meget dannede og veltalende. :engel:

Og ingen fulle borddansende tanter på Papagenas side, heller. ;) Så akkurat den biten går nok ikke så verst. Men frykt ikke, Fresi og jeg står som sagt gjerne for en skandale eller to. Vi har allrede vært på ebay og kjøpt vovede kjoler.

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen fulle borddansende tanter på Papagenas side, heller. ;) Så akkurat den biten går nok ikke så verst. Men frykt ikke, Fresi og jeg står som sagt gjerne for en skandale eller to. Vi har allrede vært på ebay og kjøpt vovede kjoler.

Åh! :-D Jeg gleder meg, jeg! Det kommer til å bli et heidundrende bryllup. Men jeg tror nok det er best at Helen og jeg er med som anstand på de respektive utdrikkingslagene. Hvs ikke, er jeg redd hele bryllupet kan gå i vasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Jeg gleder meg skikkelig til det bryllupet!

Og til å spamme bryllupsforumet i forkant.

Dessuten skal jeg sørge for at ikke sønnen min ikke driter seg ut i utdrikningslaget sitt. (Sa jeg at jeg hadde kjedet meg på kg idag?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Åh! :-D Jeg gleder meg, jeg! Det kommer til å bli et heidundrende bryllup. Men jeg tror nok det er best at Helen og jeg er med som anstand på de respektive utdrikkingslagene. Hvs ikke, er jeg redd hele bryllupet kan gå i vasken.

Vi har hatt de samme syslene idag, ser jeg.

Stakkars kommende/ikke kommende brud, forresten!

Jeg lurer på hvor alle brudgommer som har strippere i utdrikningslaget sitt befinner seg. Ingen av de jeg kjenner har hatt det...

Endret av Helen Parr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg skikkelig til det bryllupet!

Og til å spamme bryllupsforumet i forkant.

Dessuten skal jeg sørge for at ikke sønnen min ikke driter seg ut i utdrikningslaget sitt. (Sa jeg at jeg hadde kjedet meg på kg idag?)

:fnise: Der postet vi samtidig, gitt.

Jeg tror forresten at Junia og Fresi er akkurat de gjestene vi trenger for å få litt fart på sakene. *ser dem for meg i vovede eBay-kjoler*

Den unge damen ønsker seg forresten en kjæreste som er snill og som er morsom å leke med. "Også må man vel kysse litt når man er kjærester?" (sa hun....) Så da er det fint om han liker det også. Jeg har vel allerede fortalt at hun vil ha mange babyer, og gjerne vil bo her hjemme hos oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
"Også må man vel kysse litt når man er kjærester?" (sa hun....)

Pokker, der gikk den festen i vasken. "Eg hate nuss!" er omkvedet her i huset.

Kanskje jeg skal satse på åtteåringen istedet, som har sin definisjon på forelskelse - hvis du tør. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor alle brudgommer som har strippere i utdrikningslaget sitt befinner seg. Ingen av de jeg kjenner har hatt det...

En venn av mannen fikk stripper i bryllupet. Det var hans noe mer harry forlover som hadde planlagt det (og det skal sies at forloveren likte stripperideen mye bedre enn brudgommen og noen av de andre). Min mann sa at hele seansen var rimelig flau, dama kom hjem i leiligheten og strippet, og selv visste ikke min kjære hvor han skulle gjøre av seg. På den ene siden hadde han lyst til å gå, men han visste samtidig at en del av de mer fulle sannsynligvis ville startet en mobbekampanje om han gjorde det. Dette var "uskyldig" stripping, og hadde ingenting felles med tråden dere snakker om (ja, jeg har også kjedet meg!). Resultatet var likevel at den tilkommende bruden ble utrolig sur over at brudgommen hadde vært i nærheten av å strippe, og den harry forloveren måtte ringe og beklage for at bryllupet fortsatt skulle bli noe av. Her snakker vi enorm overdrivelse fra brudens side, spør du meg, men det er jo greit å notere seg at ikke alle har like sansen for slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanskje jeg skal satse på åtteåringen istedet, som har sin definisjon på forelskelse - hvis du tør. :fnise:

Hm. Nemlig. Da blir det nok i alle fall en ordnings med alle de babyene, tenker jeg. :babygutt::babyjente::babyjente::babysmokk::babyjente::babygutt: .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Hm. Nemlig. Da blir det nok i alle fall en ordnings med alle de babyene, tenker jeg. :babygutt::babyjente::babyjente::babysmokk::babyjente::babygutt: .......

Jeg noterer meg at det blir minst tre jenter. Da kan jeg endelig få utløp for mitt rosa babygen.

(Er det ikke litt tidlig å tenke på barnebarn, forresten. :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg noterer meg at det blir minst tre jenter. Da kan jeg endelig få utløp for mitt rosa babygen.

(Er det ikke litt tidlig å tenke på barnebarn, forresten. :klø: )

Og nå er det tid for "Er mormor bedre enn farmor?"-debatten, ja! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...