Nilma Skrevet 7. april 2008 #1581 Del Skrevet 7. april 2008 Det nye nicket ditt er forresten identisk med navnet på en nå nedlagt (eller heller gjenoppstått) nattklubb "for den eldre garde" her i byen, også kjent under navn som "der de døde danser, prostataklubben", og "Jurassic park". Det hadde jeg jamen ikke tenkt på! For øvrig liker jeg også betegnelsen "bruktkjerringsentralen" (den er stygg, men morsom ). For øvrig må jeg slutte meg til lovprisningen av New Orleans-skildringen din, papagena. Jeg har egentlig aldri vært særlig interessert i å reise til USA, men skal jeg noensinne dit, så står New Orleans absolutt øverst på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1582 Del Skrevet 7. april 2008 Det hadde jeg jamen ikke tenkt på! For øvrig liker jeg også betegnelsen "bruktkjerringsentralen" (den er stygg, men morsom ). For øvrig må jeg slutte meg til lovprisningen av New Orleans-skildringen din, papagena. Jeg har egentlig aldri vært særlig interessert i å reise til USA, men skal jeg noensinne dit, så står New Orleans absolutt øverst på listen. Jeg vil tro at for alle matinteresserte, så er New Orleans et mekka. De har noen vanvittige råvarer, med hele Mississippideltaet og gulfen rett utenfor. Dessuten så har de et vedlig interessant kjøkken, som har sterke franske, spanske, karibiske og afrikanske røtter. Veldig eksotisk og vanvittig godt! Den turen jeg hadde til USA i fjor, med besøk i Amish Country, og i diverse småbyer i Pennsylvania og New York state var også en fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 7. april 2008 #1583 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg vil tro at for alle matinteresserte, så er New Orleans et mekka. De har noen vanvittige råvarer, med hele Mississippideltaet og gulfen rett utenfor. Dessuten så har de et vedlig interessant kjøkken, som har sterke franske, spanske, karibiske og afrikanske røtter. Veldig eksotisk og vanvittig godt! Vin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 7. april 2008 #1584 Del Skrevet 7. april 2008 Vin?? Sikkert! Nabostaten Texas har i hvertfall en viss vinproduksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. april 2008 #1585 Del Skrevet 7. april 2008 Måtte bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 7. april 2008 #1586 Del Skrevet 7. april 2008 Oj, vi er blitt naboer, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1587 Del Skrevet 7. april 2008 Oj, vi er blitt naboer, jo! Så hyggelig! Jeg har alltid ønsket meg gode naboer. Velkommen!! :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 7. april 2008 #1588 Del Skrevet 7. april 2008 Rett skal være rett, jeg har lært det av noen andre på KG, men akkurat nå husker jeg ikke hvem. Men møkkavær er det. Jeg har aldri vært i New Orleans, men jeg må si det frister nå Var det meg? Det er slett ikke sikkert, men her er iallefall vasskaldt et helt normalt uttrykk. God aften, Papagena! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. april 2008 #1589 Del Skrevet 8. april 2008 Var det meg? Det er slett ikke sikkert, men her er iallefall vasskaldt et helt normalt uttrykk. God aften, Papagena! Æres den som æres bør - uansett er uttrykket bra! Men idag skinner sola her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. april 2008 Forfatter #1590 Del Skrevet 8. april 2008 Æres den som æres bør - uansett er uttrykket bra! Men idag skinner sola her! Det betyr at vindusvask ikke lenger kan utsettes. Blæ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 8. april 2008 #1591 Del Skrevet 8. april 2008 Det betyr at vindusvask ikke lenger kan utsettes. Blæ. Oj. Du har all min sympati. Jeg er ferdig i første etasje, og andre gjenstår. Det er med skam jeg innrømmer at det er en del år siden sist. Men skynder meg å legge til at vi ikke bor i et område hvor eksosen gjør seg gjeldene på vindusrutene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. april 2008 #1592 Del Skrevet 8. april 2008 Bare innom en liten tur for å ønske deg en fin dag papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. april 2008 #1593 Del Skrevet 8. april 2008 Var det meg? Det er slett ikke sikkert, men her er iallefall vasskaldt et helt normalt uttrykk. Jeg tror faktisk ikke det var deg, men kan ikke komme på hvem det var i farten. Jeg lurer på om det var Miami, men er ikke sikker. Beskrivende er det i alle fall. Hvordan går det med vinduene, papagena? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 8. april 2008 #1594 Del Skrevet 8. april 2008 Vindusvask, vindusvask? Hva var det nå det ordet betydde igjen? :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 8. april 2008 #1595 Del Skrevet 8. april 2008 Vindusvask, vindusvask? Hva var det nå det ordet betydde igjen? :lese: Det betyr : glad mann i arbeid med jif vindu system. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. april 2008 #1596 Del Skrevet 8. april 2008 Æsj, vindusvask er kjedelige greier... Våre stuevinduer så helt forferdelige ut... fikk nye vinduer i høst. Vasket de da, men fant ikke nalen... Hadde lært et triks av min svigerinne hvor jeg ikke trang nal. Men skulle tydeligvis hatt en spesiell klut... Resultatet ble deretter Nå er 1. etasje vasket igjen, og de ble veldig fine. 2. etasje ble utsatt pga oppussing av barnerom. Men er jo egentlig ferdig med det nå. Så får se når det blir gjort... Er bare soveromsvinduer, så ikke så farlig om de ikke er skinnende blanke. Sjelden noen studerer dem :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. april 2008 #1597 Del Skrevet 8. april 2008 Det betyr : glad mann i arbeid med jif vindu system. Kommer han på hjemmebesøk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 8. april 2008 #1598 Del Skrevet 8. april 2008 Kommer han på hjemmebesøk? :klø: Jada,han kommer hvis betalingen er rilum og bra,maten god,pausene egenbestemt og reiseutgifter + tapt arbeidsfortjeneste dekkes. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 8. april 2008 #1599 Del Skrevet 8. april 2008 Sikkert! Nabostaten Texas har i hvertfall en viss vinproduksjon. Smil. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. april 2008 #1600 Del Skrevet 8. april 2008 Jada,han kommer hvis betalingen er rilum og bra,maten god,pausene egenbestemt og reiseutgifter + tapt arbeidsfortjeneste dekkes. :-D :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå