Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Det nye nicket ditt er forresten identisk med navnet på en nå nedlagt (eller heller gjenoppstått) nattklubb "for den eldre garde" her i byen, også kjent under navn som "der de døde danser, prostataklubben", og "Jurassic park". :Hehe:
:ler: Det hadde jeg jamen ikke tenkt på! For øvrig liker jeg også betegnelsen "bruktkjerringsentralen" (den er stygg, men morsom :sjenert:).

For øvrig må jeg slutte meg til lovprisningen av New Orleans-skildringen din, papagena. :) Jeg har egentlig aldri vært særlig interessert i å reise til USA, men skal jeg noensinne dit, så står New Orleans absolutt øverst på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Det hadde jeg jamen ikke tenkt på! For øvrig liker jeg også betegnelsen "bruktkjerringsentralen" (den er stygg, men morsom :sjenert:).

For øvrig må jeg slutte meg til lovprisningen av New Orleans-skildringen din, papagena. :) Jeg har egentlig aldri vært særlig interessert i å reise til USA, men skal jeg noensinne dit, så står New Orleans absolutt øverst på listen.

Jeg vil tro at for alle matinteresserte, så er New Orleans et mekka. De har noen vanvittige råvarer, med hele Mississippideltaet og gulfen rett utenfor. Dessuten så har de et vedlig interessant kjøkken, som har sterke franske, spanske, karibiske og afrikanske røtter. Veldig eksotisk og vanvittig godt!

Den turen jeg hadde til USA i fjor, med besøk i Amish Country, og i diverse småbyer i Pennsylvania og New York state var også en fantastisk opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at for alle matinteresserte, så er New Orleans et mekka. De har noen vanvittige råvarer, med hele Mississippideltaet og gulfen rett utenfor. Dessuten så har de et vedlig interessant kjøkken, som har sterke franske, spanske, karibiske og afrikanske røtter. Veldig eksotisk og vanvittig godt!

Vin?? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, vi er blitt naboer, jo!

:vinke:

Så hyggelig! Jeg har alltid ønsket meg gode naboer. Velkommen!! :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Rett skal være rett, jeg har lært det av noen andre på KG, men akkurat nå husker jeg ikke hvem. Men møkkavær er det. Jeg har aldri vært i New Orleans, men jeg må si det frister nå :)

Var det meg? Det er slett ikke sikkert, men her er iallefall vasskaldt et helt normalt uttrykk.

God aften, Papagena! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det meg? Det er slett ikke sikkert, men her er iallefall vasskaldt et helt normalt uttrykk.

God aften, Papagena! :vinke:

Æres den som æres bør - uansett er uttrykket bra! Men idag skinner sola her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æres den som æres bør - uansett er uttrykket bra! Men idag skinner sola her! :)

Det betyr at vindusvask ikke lenger kan utsettes. Blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Det betyr at vindusvask ikke lenger kan utsettes. Blæ.

Oj. Du har all min sympati. Jeg er ferdig i første etasje, og andre gjenstår. Det er med skam jeg innrømmer at det er en del år siden sist.

Men skynder meg å legge til at vi ikke bor i et område hvor eksosen gjør seg gjeldene på vindusrutene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke det var deg, men kan ikke komme på hvem det var i farten. Jeg lurer på om det var Miami, men er ikke sikker. Beskrivende er det i alle fall.

Hvordan går det med vinduene, papagena?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vindusvask, vindusvask? Hva var det nå det ordet betydde igjen? :lese:

Det betyr : glad mann i arbeid med jif vindu system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, vindusvask er kjedelige greier... Våre stuevinduer så helt forferdelige ut...

fikk nye vinduer i høst. Vasket de da, men fant ikke nalen... Hadde lært et triks av min svigerinne hvor jeg ikke trang nal. Men skulle tydeligvis hatt en spesiell klut...

Resultatet ble deretter :(

Nå er 1. etasje vasket igjen, og de ble veldig fine.

2. etasje ble utsatt pga oppussing av barnerom. Men er jo egentlig ferdig med det nå. Så får se når det blir gjort... Er bare soveromsvinduer, så ikke så farlig om de ikke er skinnende blanke. Sjelden noen studerer dem :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det betyr : glad mann i arbeid med jif vindu system.

Kommer han på hjemmebesøk? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer han på hjemmebesøk? :klø:

Jada,han kommer hvis betalingen er rilum og bra,maten god,pausene egenbestemt og reiseutgifter + tapt arbeidsfortjeneste dekkes. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada,han kommer hvis betalingen er rilum og bra,maten god,pausene egenbestemt og reiseutgifter + tapt arbeidsfortjeneste dekkes. :-D

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...