Daria Skrevet 3. april 2008 #1461 Del Skrevet 3. april 2008 Enten så er det slik at alle er dumme når jeg er sur, eller så blir jeg sur når alle er dumme. Trenger det ene utelukke det andre? Jeg har lært at jeg jeg skikkelig grinete, bør jeg holde meg langt unna alt annet enn dagbøker og blogger. Jeg har også lært at noen typer diskusjoner skal jeg holde meg veldig langt unna, for de blir jeg ekstra grinete av, og mister i tillegg litt tro på mennesket som et i utgangspunktet intelligent vesen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1462 Del Skrevet 3. april 2008 OKI, jenter. PM kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 3. april 2008 #1463 Del Skrevet 3. april 2008 Det blir mange - du har 7 lesere akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. april 2008 #1464 Del Skrevet 3. april 2008 Når det gjelder tro tok nok skeptikeren i meg fullstendig over allerede da jeg gikk på "Yngres" som 10-11-åring sammen med brødrene mine. Det var helt klart serveringen etter bibeltekstene og allsangen som var i fokus. De damene laget verdens beste boller og sjokoladekake. De visste å lokke til seg unger, gitt! Det er mitt minne også..... Sabla gode boller. Og flannellografen da...... *mimrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1465 Del Skrevet 3. april 2008 Det er mitt minne også..... Sabla gode boller. Og flannellografen da...... *mimrer* Jeg har en slektning som var veldig fascinert av flannelografen da hun var liten. I så stor grad at jeg tror det påvirket yrkesvalget hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 3. april 2008 #1466 Del Skrevet 3. april 2008 Forsøker å innynde meg for å få en PM jeg også: Stryk det som ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 3. april 2008 #1467 Del Skrevet 3. april 2008 Forsøker å innynde meg for å få en PM jeg også: Stryk det som ikke passer. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1468 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg også! Sutre-PM er sendt til både deg og Bodillen. men jeg er ikke riktig så sur lenger nå det hjalp veldig med litt slow-food til middag. (Kyllingfrikassé - made from scratch. ) edit: Masse skrivefeil. *Leter etter brillene mine....* Endret 3. april 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 3. april 2008 #1469 Del Skrevet 3. april 2008 Sutre-PM er sendt til både deg og Bodillen. men jeg er ikke riktig så sur lenger nå det hjalp veldig med litt slow-food til middag. (Kyllingfrikassé - made from scratch. ) edit: Masse skrivefeil. *Leter etter brillene mine....* Kyllingfrikassé er jeg veldig glad i. Det er en fantastisk rett, i og med at den appellerer til så å si alle - fra babyer til gamlinger, fra junkfood-addicts til gourmeter, og fra trauste nordmenn til de mer eksperimentelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. april 2008 #1470 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg vil også ha PM Blir mye jobbing, reising og lite KG på meg for tida, men jeg er innom og teller dere innimellom *teller Pøbelsara* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1471 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg vil også ha PM Blir mye jobbing, reising og lite KG på meg for tida, men jeg er innom og teller dere innimellom *teller Pøbelsara* Nå telte hun meg også.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 3. april 2008 #1472 Del Skrevet 3. april 2008 Oppskrift på kyllingfrikassé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 3. april 2008 #1473 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Kylling med oppskrifter. Endret 3. april 2008 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. april 2008 #1474 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har en slektning som var veldig fascinert av flannelografen da hun var liten. I så stor grad at jeg tror det påvirket yrkesvalget hennes. Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte slå opp på google og fine ut hva en flannelograf var for noe Har visst aldri fått med meg at det var et navn på den saken, men så har jeg vel heller ikke sett en siden de første årene i barneskolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 3. april 2008 #1475 Del Skrevet 3. april 2008 Mannen min gikk i søndagsskolen sammen med sin bror. Det påtakelige var at foreldrene deres er ultrahedninger. Men tross alt, de hadde ikke barne-tv på den tiden. Det ble da også en søster etterhvert. Ellers har jeg forstått at flanellograf gjorde et uslettelig inntrykk på de små. Forresten: Noen som ønsker til eget forbruk? Selv har jeg ingen erfaring med søndagsskolen. Foreldrene mine var nemlig A-mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 3. april 2008 #1476 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg gikk også på søndagsskolen. Mest pga klistremerkene, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 3. april 2008 #1477 Del Skrevet 3. april 2008 Flanellografen husker jeg kun fra barneskolen. Den var det store høydepunktet i kristendomstimene. Men jeg tror ikke jeg skal kjøpe en til bruk i heimen, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1478 Del Skrevet 3. april 2008 Vi fikk stempler (fisker, tror jeg...) og gullstjerneklistremerker på den søndagskolen jeg gikk på. Jeg tror jeg gikk dit fordi bestevenninnen gikk dit. Jeg kan iallefall ikke huske at foreldrene mine peste for å få meg avgårde. Dessuten tror jeg min søndagsskolekarriere var av relativt kort varighet. Men jeg husker flannelografen veldig godt. Og en slags sandkasse tror, jeg. Hvor Maria og Josef red på et esel gjennom sanden til Betlehem. (Som ikke var i sandkassen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 3. april 2008 #1479 Del Skrevet 3. april 2008 Og en slags sandkasse tror, jeg. Hvor Maria og Josef red på et esel gjennom sanden til Betlehem. (Som ikke var i sandkassen.) Åh, nå pirker du borti et ekstremt fjernt minne som jeg på ingen måte klarer å få tak i.... Men nå må jeg jobbe videre, jeg har et mål for kvelden og det er veldig nært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1480 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Denne sendte siste rest av survesara-tendensene ut av døren tidligere i kveld. Endret 3. april 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå