Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Men jeg er ikke helt sikker på hvor dine preferanser ligger, Rosalind...? Det er forøvrig verdens morsomste pøbelgemal som finner på festligheter som Pinglestrøm og Fomle-Knutsen. (Stabæks keeper. Pøbelprinsessen tror faktisk at han heter det. Fomle til fornavn og Knutsen til etternavn.) :fnise:

:ler:

Mine sympatier ligger tett inntil stammene i de trønderske skoger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forøvrig verdens morsomste pøbelgemal som finner på festligheter som Pinglestrøm og Fomle-Knutsen. (Stabæks keeper. Pøbelprinsessen tror faktisk at han heter det. Fomle til fornavn og Knutsen til etternavn.) :fnise:

:skratte:

Forøvrig føler jeg at det i anledning seriestart er på sin plass å minne om at dette :ironi: ikke er et ironi-flagg, det er et Rosenborg-flagg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en presisering. Jeg er ikke den gravide VIF supporteren... Er vel ikke supporter av noe lag... :sjenert:

Jasså jente79, ble du nervøs og følte det nødvendig å presisere til og med? ;) Du skal få slippe unna klanen-stempelet, jeg skal ta på meg den selv.

Jeg kan også skylde på å være miljøskadd til en viss grad, ettersom jeg har arbeidet på en sportspub i mange år. Og da blir man ufrivillig litt ekstra engasjert, og scorer litt ekstra poeng ved å faktisk kunne prate om det som skjer. Har imponert nok av karer som tror damer ikke har peiling på fotball med en analyse av en engelsk 1. divisjonskamp fra forrige helg f.eks. Eller ved å kunne rett opp noen når de snakker om regler i ishockey eller rugby, og ikke aner hva de snakker om.

Fomle-Knutsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså jente79, ble du nervøs og følte det nødvendig å presisere til og med? ;) Du skal få slippe unna klanen-stempelet, jeg skal ta på meg den selv.

:fnise:

Min kjære ville nok aldri tilgitt meg hvis jeg fikk stempel som VIF supporter. Her skal lillegutt få lov å være med pappa og bestefar på kamp allerede fra ung alder. Men det er nok for et ganske mye mindre meritert Oslo lag. (I hvert fall de siste årene...)

Tror han har nok med vår lille nevø på 6 som har VIF flagg, joggedress osv osv.

Morfaren og ei tante ville nok kanskje gjort VIF supporter av han, den andre tanta derimot vil kanskje påvirke i Lyn retning.

Kanskje greit med en ganske nøytral mor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hallo:

Joda rosalind, her er Lsk-fansen :ler: Ikke noe grøss med det. Og som pøbelsara sier: Fotball er gøy og fotball er vennskap og lek.

I min tråd gratuleres alle. Tilogmed vif og rbk fans :fnise:

Lsk fan har jeg vært siden jeg som liten jente var med bestfar på Åråsen. Og det begynner å bli noen år siden. Ble ikke mindre fan når jeg for 10 år siden flyttet hit til Vikingland. :)

Så ble det litt fotballprat her alikevel, men måtte jo bare fortelle hvem den stolte lsk supporteren er :)

Ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda rosalind, her er Lsk-fansen :ler: Ikke noe grøss med det. Og som pøbelsara sier: Fotball er gøy og fotball er vennskap og lek.

I min tråd gratuleres alle. Tilogmed vif og rbk fans :fnise:

Jøss. Ich freue mich! Er det Tromsø dere møter førstkommende? Vår åpning er mot tomme-tribuner-laget som til alt overmål har hjemmekamper på nasjonalstadionen. :fnise:

Jeg kommer nok og hilser på når serien er blåst igang. : )

Og god kveld til deg, Pøbla! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Fredag og champagne. Jeg gleder meg. I dag skal jeg IKKE studere. Jeg skal vaske hus, ut på IKEA en tur for å bestille kjøkken til sommerhuset, innom polet for å finne en god champagne til i kveld, og innom posten for å etterlyse den rosa skibuksen.

Og i ettermiddag skal jeg hente pøbelprinsessen i barnehagen, og så bærer det ut på vår vanlig fredagshandling. innom den lokale, veldig velassorterte matbutikken, og så innom grønnsakshandleren vår. Det er en kurdisk familie som driver butikken, og de har masse godt! (Og så er de helt utrolig gode på service!) De har supre grønnsaker, kjempeutvalg i friske urter, masse herlige oljer, god kaffe, økologiske egg i løsvekt, flere typer feta-, halloumi- og mozarellaost... De har et utall av typer med ris og pasta og mye annet spennende. Også får pøbelprinsessen alltid noe godt når vi handler der, så hun liker godt å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du enda ikke fått den rosa skibuksen... Det er dårlig...

Kose deg i dag. Hørtes ut som en fin dag, og vel fortjent å ta en pause fra studiene!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Pøbelsara :)

Høres ut som en fin butikk. Har en sånn i byen her også, men kjøper ikke grønnsaker der da. Men forskjellig ris og pasta og andre spennende ting de ikke har andre steder så :)

Vi har en god del gårdsutsalg i område her, og vi har funnet et som har verdens beste kers pink poteter. De er myyye bedre der en et par km unna faktisk. Må alltid ha med oss et par sekker bortover til mamma når vi skal dit. Folk reiser langt for å handle der også. :)

Der kjøper vi også egg og grønnsaker :)

Rosalind: Ja vi møter Tromsø, og det blir spennende. Tromsø er et bra lag, det viste de i fjor og jeg tror ikke de er noe dårligere nå. Og lsk har av en eller annen grunn et Tromsøkompleks.

Lykke til med din kamp :)

Ha en super dag folkens :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Det hørtes ut som en fin fredag, Pøbelsara!

Vi skal ut og spise idag, og det gleder jeg meg også til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalind: Ja vi møter Tromsø, og det blir spennende. Tromsø er et bra lag, det viste de i fjor og jeg tror ikke de er noe dårligere nå. Og lsk har av en eller annen grunn et Tromsøkompleks.
Heia Gutan!

:overrasket:

*meget sterkt miljøskadd*

Pøbelsara: Av en eller annen grunn tenkte jeg på deg da jeg satt og surfet gjennom pollisten på jakt etter champagne til bryllupsdagsfeiring. Kan du skjønne hvorfor? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, har rosabuksa ennå ikke dukket opp? Snakker vi ikke om vinterferien her, eller?

Ellers må du ha en strålende dag! Her i alpenes forgård skinner sola, fuglene synger og snøen smelter. Jeg tror jammen meg at jeg skal skulke en sesjon og gå en tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Pøblis. Og takk for sangen! Den venter til en passende anledning.

Fredag er den aller beste dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag er definitivt den beste dagen, ja!

Jeg fikk gjort det jeg skulle på Ikea, så nå er garasjen full av utstyr, og mer skal det bli, den dagen de leverer alle kjøkkenskapene, ny (poselens)vask, komfyr og alt det andre som skal til.

Rosabuksene er i følge selgerne sendt fra USA den 6.02, og de har fått meldig på at de gikk inn til Oslo Tollsted tidlig om morgenen den 9. Etter det har ingen sett noe til dem. Merkelig.

Jeg har forøvrig ikke latt meg avskrekke, og har kjøpt en eBaykjole idag. Denne, bare i en annen str...Veldig Pøbelsaraaktig. Enten sparer jeg den til bryllup i august, eller så blir den yndlingskjolen i sommer. Da må jeg ha annen kjole til august....:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

Fin kjole, men det er veldig langt fra min stil. Det er nok jeg som er kjedelig, rett og slett. :fnise:

Ang. Ebay består alle mine kjøp der foreløpig av kosmetikk, men det sier vel mest om meg, og dessuten synes jeg størrelser er veldig vanskelig. Jeg vingler nemlig mellom to, og har dessuten brede skuldre i forhold til resten av meg, så klær bør helst prøves på. Allikevel kjøpte jeg for ca en uke siden jeans fra en amerikansk nettbutikk. Nå håper jeg bare at jeg ikke har tatt for liten størrelse... :roll: Jeg er såpass liten og tynn fra før at å gå ned 3-4 kg for å passe inn i et klesplagg ikke definitivt er lurt.

Her blir det forresten fredagsmusserende i dag, hvis den ekle hodepinen min gir seg. Nå skal jeg teste med en hel mokkakanne, som gir en diger kopp, for koffein har faktisk positiv effekt på mine hodepiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Nydelig kjole, Pøbelsara! :)Denne er på vei i posten til min postkasse fra bestisen i London.

@Morgan: Jeg synes at kleshopping på ebay er mindre skummelt enn andre steder på nett. Jeg ber alltid selgeren ta mål av plagget før jeg evt bestemmer meg for å by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...