Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr

Lykke til i dag, Pøbelsara! Jeg skal tenke på deg innimellom mine egne langt-fra-eksamen-gjøremål.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag, Pøbelsara.

Kringle fra kantina var også en god idè :-D

Snickerskake derimot, det kan det hende jeg prøver meg på. Har aldri laget det, men kanskje jente79 eller noen andre gir meg oppskriften?

Jeg bruker oppskriften herfra.

Dessverre kan jeg ikke linke direkte til kaken. Men søker du på snickerskake er den enkel å finne. Jeg lager stort sett langpanne utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med overstått, og jeg tviler ikke på at ryktene er sanne :blomst: Ha en riktig god helg og påske! Unn deg et ekstra glass champagne i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke:

Satser på at ryktene er sanne ja(tviler ikke på det) og sier gratulerer med vel overstått pøbelsara :-D

Tusen takk for linken jente79. Den er lagt til favoritter :jepp:

Ha en kjempefin fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, alle sammen. NÅ er det overstått, og takket være Junia, fikk jeg en veldig god tilbakemelding etter endt fremlegg - læreren sa: "That is very good - great examples and a very good understanding of the concept. (Discourse analysis)

:juhu: :duskedame:

Takk for alle hilsener, jeg er så glad for det! Jeg rekker ikke innom alle bøkene deres. Nå skal vi feire ferdig kurs og eksamen med å reise til sommerhuset for å rive gammel kjøkkeninnredning, og ta av gulvbelegg. Jeg er spent på hva vi finner under.

*Håper på fine gamle gulvplanker som kan males.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, alle sammen. NÅ er det overstått, og takket være Junia, fikk jeg en veldig god tilbakemelding etter endt fremlegg - læreren sa: "That is very good - great examples and a very good understanding of the concept. (Discourse analysis)

:juhu: :duskedame:

Gratulerer! Sitter med kritisk teori og diskursanalyse selv, og skulle ønske jeg hadde et eller annet å feire. Skjønt, fredag er jo god nok grunn for rødvinsdrikkeri og godmatspiseri. ;)

God tur, Pøbla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra tilbakemelding :-D

Det har du virkelig fortjent :blomst:

Kose deg med champagne og kjøkkenrivning.

God påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...