jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #1001 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg jobber i bibliotek -å studere mammutkatalogen er en arbeidsoppgave... Da er det verre ja... Lettere å unngå sånt som ingeniør Har pensumbøker fint pakket i pappesker på loftet jeg også. Har hivd en del, kunne sikkert hivd mer... Men er dårlig på sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 26. februar 2008 #1002 Del Skrevet 26. februar 2008 Har ikke kjøpt noe i 2008, ikke en gang på salg. Nesten 2 måneder uten shopping. Men det holder nok ikke i mars/april. Ferieturer har en lumsk tendens til også å innbefatte shopping. Når det gjelder teoretisk rammeverk kan jeg bidra med vårt: Teori er når man vet alt, og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer,og ingen vet hvorfor. På dette kontor blir teori og praksis forenet. Ingenting stemmer, og ingen vet hvorfor. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1003 Del Skrevet 26. februar 2008 I dag koser jeg meg med "jeg har funnet kjærligheten, og så nå skal jeg bo i en skoeske (på motorveien?) I Oslo sammen med barna mine"- tråden. Mye gøy her inne på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. februar 2008 #1004 Del Skrevet 26. februar 2008 Når det gjelder teoretisk rammeverk kan jeg bidra med vårt: Teori er når man vet alt, og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer,og ingen vet hvorfor. På dette kontor blir teori og praksis forenet. Ingenting stemmer, og ingen vet hvorfor. I dag koser jeg meg med "jeg har funnet kjærligheten, og så nå skal jeg bo i en skoeske (på motorveien?) I Oslo sammen med barna mine"- tråden. Mye gøy her inne på KG! Skal man trolle, kan man jo prøve å være litt mindre opplagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 26. februar 2008 #1005 Del Skrevet 26. februar 2008 I dag koser jeg meg med "jeg har funnet kjærligheten, og så nå skal jeg bo i en skoeske (på motorveien?) I Oslo sammen med barna mine"- tråden. Mye gøy her inne på KG! Jeg så den tråden, ja. Hvordan kan folk tro at den er seriøs? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 26. februar 2008 #1006 Del Skrevet 26. februar 2008 I dag koser jeg meg med "jeg har funnet kjærligheten, og så nå skal jeg bo i en skoeske (på motorveien?) I Oslo sammen med barna mine"- tråden. Mye gøy her inne på KG! Den koser jeg også meg med. Det var forøvrig linket til den leiligheten det må dreie seg om(Faktisk beskrevet som "living-in-a-box") et sted i tråden, så trollet har nok bedrevet research. Bodde på 27 m2 sammen med en venninne en gang, det var trangt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #1007 Del Skrevet 26. februar 2008 I dag koser jeg meg med "jeg har funnet kjærligheten, og så nå skal jeg bo i en skoeske (på motorveien?) I Oslo sammen med barna mine"- tråden. Mye gøy her inne på KG! Den har jeg ikke sett. Må lete litt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ved noen anledninger "hengt ut" mannen min her inne - fordi han har "nei så tjukk du har blitt" som ringetome på telefonen sin. Mine påstander om at han digger dansebandmuskk, er veldig overdrevet. VELDIG. Jeg er ikke glad i dansebandmusikk, og derfor synes han det er fryktelig morsomt å erte meg. F. eks. ved å sette radioen på full guffe når det kommer musikk av nettopp den sjangeren. Denne her synes han er fantastisk morsom. Jeg er enig. Særlig teksten er helt fantastisk. (Og NRK.no er jo en ekte skattekiste!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. februar 2008 #1009 Del Skrevet 26. februar 2008 Den teksten er så fantastisk at den kunne ha vært på ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 26. februar 2008 #1010 Del Skrevet 26. februar 2008 Og location () på denne videoen minner meg om en hyggelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1011 Del Skrevet 26. februar 2008 Og location () på denne videoen minner meg om en hyggelig kveld! Hm....når blir neste gang, tro....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 26. februar 2008 #1012 Del Skrevet 26. februar 2008 Hm....når blir neste gang, tro....? Jeg har ennå ikke fått noen innkalling, men siden jeg får refundert reisepenger fra NAV, kommer ikke en slunken London-tømt-lommebok til å stoppe meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 26. februar 2008 #1013 Del Skrevet 26. februar 2008 I dag koser jeg meg med "jeg har funnet kjærligheten, og så nå skal jeg bo i en skoeske (på motorveien?) I Oslo sammen med barna mine"- tråden. Mye gøy her inne på KG! Jeg fant ikke denne igjen. Er den slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1014 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg fant ikke denne igjen. Er den slettet? Det ser slik ut. Trådstarter skrev at det var en fiktiv historie - så da er den vel slettet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. februar 2008 #1015 Del Skrevet 26. februar 2008 Bare vent, det dukker nok opp en frustrert fandens tippoldemor snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2008 #1016 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvor fritidsproblemer har man når man sitter her og dikter opp fiktive historier? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 27. februar 2008 #1017 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er igrunn mange potensielle, gode frustrerte historier der ute. Jeg ser for øvrig konsekvensene av slike fiktive historier - man lurer på om alt er trolling. Slik Eurydike, Badiane og deres matlikesinnede blir beskyldt for å drive på i middagstråden. Ellers er det selvsagt en del historier jeg betviler sterkt, men hovedmålet bør vel være å i utgangspunktet legge godviljen til. Og hvis min mistenkelige side tar overhånd, lar jeg rett og slett være å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. februar 2008 #1018 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg undrer meg over at folk biter på slikt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 27. februar 2008 #1019 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg undrer meg over at folk biter på slikt, jeg. Det er sant. Noen avslører man etter tre setninger i åpningsinnlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 27. februar 2008 #1020 Del Skrevet 27. februar 2008 Den teksten er så fantastisk at den kunne ha vært på ordentlig. Er den ikke er på ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå