Daria Skrevet 14. februar 2008 #921 Del Skrevet 14. februar 2008 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 14. februar 2008 #922 Del Skrevet 14. februar 2008 Ajaj, rakk ikke å ønske lykke til, men håper det gikk bra for deg, pøbelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. februar 2008 #923 Del Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer så mye som ferdigeksaminert! (Det er selvfølgelig champagne i flaskene...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #924 Del Skrevet 14. februar 2008 Jippihurra!!! Endelig ferdig!!! Vi var nest siste gruppe som la frem oppgaven vår. Heldigvis klarte vi å fenge publikum med eksempler som illustrerte hvorfor vi syntes artikkelen vår var dårlig, på tross av at det var sent på dagen og sent i forløpet. Læreren vår var veldig fornøyd med at vi konkluderte med at vår artikkel omhandlet en god undersøkelse, men var helt elendig som forkningsartikkel å betrakte. Hun sa også at hun var velidg fornøyd med oss alle sammen, så jeg håper det kan tolkes dithen at vi har bestått foreløpig, alle sammen. Nå skal jeg ut og hente barn i barnehagen - også har jeg lyst på noen skikkelig karbohydrater til middag.....pizza eller pasta kanskje? Takk for alle lykkeønskninger - jeg tror det hjalp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. februar 2008 #925 Del Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer med vel overstått Jeg synes det høres ut som om det har gått bra, jeg. Jeg foreslår uansett at du fråtser maksimalt i karbohydrater og godsaker i dag, det er viktig å feire seg selv, nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. februar 2008 #926 Del Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 14. februar 2008 #927 Del Skrevet 14. februar 2008 Så herlig å kunne legge noe bak seg! Gratulerer med vel overstått, Pøbelsøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. februar 2008 #928 Del Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer med overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #929 Del Skrevet 14. februar 2008 Feirer akkurat nå med rosa champagne. Jammen har jeg en fantastisk mann - jeg har fått hjertesjokolade (riktignok med påskriften Happy Valentine's OSL - ergo plukket opp/stjålet på Gardermoen, vil jeg tro....) OG rosa champagne. Snille mannen min!! :rødme: Huset er fullt av bag'er med skiklær...i morgen bærer det til fjells. Jeg hadde helt glemt at det var vinterferie midt i alt eksamensmaset.... Jeg var innom Akademika etter ferdig eksamen, så nå er jeg godt rustet til neste runde med forelesninger og eksamen. Og dere....jeg er så glad for at dere har vært innom og heiet på meg - og at dere har vært innom og ønsket meg vel overstått. Det betyr masse - og gir meg inspirasjon. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. februar 2008 #930 Del Skrevet 14. februar 2008 Ha en flott vinterferie!! Kom den rosa skibuksa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #931 Del Skrevet 14. februar 2008 Ha en flott vinterferie!! Kom den rosa skibuksa eller? Takk! .....og NEI...den har ikke kommet. Og det er jeg egentlig litt sur for, for jeg hadde på en måte sett for meg Pøbelsara svingende ned fjellsiden i rosa bukse, fin anorakk, og med en fantastisk pelslue ala russisk kunstløptrener fra ca. 1975 på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. februar 2008 #932 Del Skrevet 15. februar 2008 Kose deg på vinterferie. Passer bra med det etter alt stresset du har hatt de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. februar 2008 #933 Del Skrevet 15. februar 2008 Gratlierer med vel overstått eksamen, kos deg på ferie <-til alle skiturene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. februar 2008 #934 Del Skrevet 15. februar 2008 Kos deg på skitur - og hils til kjente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 15. februar 2008 #935 Del Skrevet 15. februar 2008 God ferie, Pøbelsara. Vi har ennå ikke bestemt oss for om vi skal reise i dag eller i morgen. Av erfaring vet jeg at det kan bli langt utpå dagen i morgen før vi kommer oss avgårde - og det er også litt dumt... Men det er lenge siden vi har vært hjemme en fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. februar 2008 #936 Del Skrevet 15. februar 2008 Dere får ha god tur, nå må dere kose dere med velfortjent vinterferie! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. februar 2008 #937 Del Skrevet 15. februar 2008 Så deilig med vinterferie på fjellet da! Det skulle jeg gjerne ha hatt i stedet for å henge rundt på jobb. Synd med den buksen, jeg er sikker på at du hadde vært et syn i bakken i den. God tur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. februar 2008 #938 Del Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer med overstått pøbelsara Og ha en kjempefin vinterferie. Litt sent å si det nå men. Har ikke hatt tid til kg før i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 17. februar 2008 #939 Del Skrevet 17. februar 2008 Vel, noen av oss er enda senere ute, Ulva... Først: gratulerer med vel overstått eksamen! Det må være en av de deiligste følelser i hele verden- når man har levert oppgaven, går ut og trekker frisk luft og tenker: "Ferdig!". Og så håper jeg dere har det bra på fjellet. Om buksa mangler, så høres ikke pelslue anno 1975 så dumt ut, det heller. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 19. februar 2008 #940 Del Skrevet 19. februar 2008 Innom og vifter med de nye fjærene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå