Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippihurra!!! Endelig ferdig!!!

Vi var nest siste gruppe som la frem oppgaven vår. Heldigvis klarte vi å fenge publikum med eksempler som illustrerte hvorfor vi syntes artikkelen vår var dårlig, på tross av at det var sent på dagen og sent i forløpet. Læreren vår var veldig fornøyd med at vi konkluderte med at vår artikkel omhandlet en god undersøkelse, men var helt elendig som forkningsartikkel å betrakte. Hun sa også at hun var velidg fornøyd med oss alle sammen, så jeg håper det kan tolkes dithen at vi har bestått foreløpig, alle sammen.

Nå skal jeg ut og hente barn i barnehagen - også har jeg lyst på noen skikkelig karbohydrater til middag.....pizza eller pasta kanskje?

Takk for alle lykkeønskninger - jeg tror det hjalp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått :hoppe:

Jeg synes det høres ut som om det har gått bra, jeg. Jeg foreslår uansett at du fråtser maksimalt i karbohydrater og godsaker i dag, det er viktig å feire seg selv, nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feirer akkurat nå med rosa champagne. Jammen har jeg en fantastisk mann - jeg har fått hjertesjokolade (riktignok med påskriften Happy Valentine's OSL - ergo plukket opp/stjålet på Gardermoen, vil jeg tro....:fnise:) OG rosa champagne. Snille mannen min!! :rødme:

Huset er fullt av bag'er med skiklær...i morgen bærer det til fjells. Jeg hadde helt glemt at det var vinterferie midt i alt eksamensmaset....:fnise: Jeg var innom Akademika etter ferdig eksamen, så nå er jeg godt rustet til neste runde med forelesninger og eksamen.

Og dere....jeg er så glad for at dere har vært innom og heiet på meg - og at dere har vært innom og ønsket meg vel overstått. Det betyr masse - og gir meg inspirasjon. Tusen takk! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en flott vinterferie!!

Kom den rosa skibuksa eller?

Takk!

.....og NEI...den har ikke kommet. Og det er jeg egentlig litt sur for, for jeg hadde på en måte sett for meg Pøbelsara svingende ned fjellsiden i rosa bukse, fin anorakk, og med en fantastisk pelslue ala russisk kunstløptrener fra ca. 1975 på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

God ferie, Pøbelsara.

Vi har ennå ikke bestemt oss for om vi skal reise i dag eller i morgen. Av erfaring vet jeg at det kan bli langt utpå dagen i morgen før vi kommer oss avgårde - og det er også litt dumt... Men det er lenge siden vi har vært hjemme en fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med vinterferie på fjellet da! Det skulle jeg gjerne ha hatt i stedet for å henge rundt på jobb. Synd med den buksen, jeg er sikker på at du hadde vært et syn i bakken i den. God tur i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått pøbelsara :)

Og ha en kjempefin vinterferie. Litt sent å si det nå men. Har ikke hatt tid til kg før i dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen av oss er enda senere ute, Ulva...

Først: gratulerer med vel overstått eksamen! Det må være en av de deiligste følelser i hele verden- når man har levert oppgaven, går ut og trekker frisk luft og tenker: "Ferdig!".

Og så håper jeg dere har det bra på fjellet. Om buksa mangler, så høres ikke pelslue anno 1975 så dumt ut, det heller. :ler: Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...