pøbelsara Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #681 Del Skrevet 25. januar 2008 Det er en Søstrene Grene-butikk på Sandvika Storsenter. Samme konseptet som i København, men ikke riktig så stor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 25. januar 2008 #682 Del Skrevet 25. januar 2008 Søstrene Grenes er den ultimate smådingsebomsegreiebutikken. Finner alltid noe som nesten er nyttig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #683 Del Skrevet 25. januar 2008 Søstrene Grenes er den ultimate smådingsebomsegreiebutikken. Finner alltid noe som nesten er nyttig der Nemlig! De har mange av de tingene du aldri har tenkt over at du har savnet....før du ser dem. Som hjertemuffinsformer og "lag-din-egen-kjøleskapmagnet"-kit. Eller rosa topplue med paljetter, som vi kjøpte sist vi var det. (Til Pøbelprinsessen, da - ikke til meg. Ett sted går grensen for oss midt-i førti-åringene....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. januar 2008 #684 Del Skrevet 25. januar 2008 Hm. Kanskje jeg må ta meg en sosialantropologisk ekspedisjon til Sandvika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. januar 2008 #685 Del Skrevet 25. januar 2008 Hørtes ut som en fin butikk. Kanskje en av den typen jeg burde holde meg langt unna... Kunne fort bli dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 25. januar 2008 #686 Del Skrevet 25. januar 2008 Hørtes ut som en fin butikk. Kanskje en av den typen jeg burde holde meg langt unna... Kunne fort bli dyrt.. Det værste er at det ikke er så dyrt heller... (Hvis man klarer å begrense seg litt og ikke kjøper hele butikken da...) Hver ting koster ganske lite i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristaa Skrevet 25. januar 2008 #687 Del Skrevet 25. januar 2008 Nemlig! De har mange av de tingene du aldri har tenkt over at du har savnet....før du ser dem. Som hjertemuffinsformer og "lag-din-egen-kjøleskapmagnet"-kit. Eller rosa topplue med paljetter, som vi kjøpte sist vi var det. (Til Pøbelprinsessen, da - ikke til meg. Ett sted går grensen for oss midt-i førti-åringene....) Ang pris; nei, er ikke dyrt... Jeg har shoppet som en gal der og har aldri blitt dyrt. Min far har testet ut butikken også, han tuslet rundt med stor iver og bestemte seg for å teste ut krydderet. Antar man i morgen får dommen; han er pirkete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. januar 2008 #688 Del Skrevet 25. januar 2008 Det værste er at det ikke er så dyrt heller... (Hvis man klarer å begrense seg litt og ikke kjøper hele butikken da...) Hver ting koster ganske lite i hvertfall. Nei, det var vel heller det å begrense seg om kunne være et problem tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 25. januar 2008 #689 Del Skrevet 25. januar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. januar 2008 #690 Del Skrevet 26. januar 2008 Lørdag :juhu: Nydelig vær her, tenkte meg ut en tur snart... Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #691 Del Skrevet 27. januar 2008 God søndag! Her er det vakkert vær, og det har kommet et lite snødryss i løpet av natten. Vi har tenkt oss ut på skøyter i løpet av dagen, det skal langkokes elggryte til middag......og ellers har vi ingen planer. Både pøbelprinsessen og jeg surrer rundt i pysj og morgenkåpe (God-morgenkåpe, kaller pøbelprinsessen det.....) Den nye bilen er utrolig tøff og morsom....masse morsomme (men unødvendige) dingser og innretninger. Vi har bestemt oss for å beholde den gamle skraphaugen en stund til. Vi trenger to biler NOEN ganger, og bruksverdien på den gamle bilen overstiger helt klart det vi ville fått for den hvis vi solgte den. Ergo får den bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. januar 2008 #692 Del Skrevet 27. januar 2008 Herlig med strålende vær, og herlig å bare surre rundt om morgenen i God-morgenkåpe Så fint at dere er fornøyd med den nye bilen da, og greit å beholde den gamle når man av og til trenger to biler. Vi har også to biler, men den ene er bare ute om sommeren. En 72 amrikaner som vi er de første i Norge som har skilt på. Går ikke an å ta den ut på salta veier. Men mannen min sitter stort sett på med naboen eller tar bussen til jobb. Så stort sett har jeg bil til disposisjon. Ha en kjempefin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. januar 2008 #693 Del Skrevet 27. januar 2008 Her er det også to biler. Veldig greit. Merker hvor avhengig vi er av det når den ene er borte... nå kjører heldigvis mannen gammel bilen da. Glad for det, jeg liker ikke å krangle med bil når jeg skal noe sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #694 Del Skrevet 28. januar 2008 Ny uke!! Denne uken må jeg studere. Det bare må jeg. Også skal jeg begynne å male rommet til pøbelprinsessen. Alt er ryddet ut, og malingen står midt på gulvet og venter. Ergo er det bare å sette igang. Skal bare studere litt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. januar 2008 #695 Del Skrevet 28. januar 2008 Æsj, liker ikke sånne MÅ setninger... Har lyst på en tur ut i sola jeg, men må vel være på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. januar 2008 #696 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal tapetsere stua denne uka jeg. Male tror jeg vi venter med til sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #697 Del Skrevet 28. januar 2008 Hjelp! Har et ørlite anfall av panikk nå. Kurset jeg skal ta i vår, som jeg trodde var nettbasert - vel- det er ikke nettbasert i år. Derimot er det forelesninger. og gruppeeksamen. Og forelesningene startet forrige uke. Jeg har tatt kurset før, da, og mangler bare eksamen. Men allikevel. SÅ nå har jeg skrevet ut planen, funnet fram bok og forelesningsnotater fra sist. Og så skal jeg på forelesning i morgen. Hjelp!!! (Rolig, Pøbelsara. Du er flink til å lese. Du er meldt opp til eksamen. Alt stoffet har du vært igjennom før.....Dette klarer du helt fint.) Hjelp. To uker til første innlevering. Hjelp. *tar fram boken og starter med kapittel 10...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 28. januar 2008 #698 Del Skrevet 28. januar 2008 Søstrene Grene har jeg bare besøkt i København. Jeg innbiller meg at Søstrene Grene blir Sandvika Storsenters alibi for å ha en billigbutikk, det høres litt mer sofistikert ut enn Big og Nille. Eller var jeg litt slem og forutinntatt nå? Er den nye bilen innkjøpt med inspirasjon fra denne tråden? Ha en fin og produktiv uke, pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. januar 2008 #699 Del Skrevet 28. januar 2008 Uff, for en start på uka... Men siden du har vært igjennom stoffet før så ordner det seg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 28. januar 2008 #700 Del Skrevet 28. januar 2008 God formiddag! En liten kaffepause midt oppi all studeringen? Dette greier du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå