ashera Skrevet 24. januar 2008 #661 Del Skrevet 24. januar 2008 Du blir holdt utenfor. *hører Jan Eggum i bakgrunnen* Skiskole er forresten fine greier. Begge våre deltok på skiforeningens skiskole gjennom barnehagen, og opplegget var veldig bra. Dessverre er det ikke mye skiføre her nå, onsdagens "snøfall" var nærmest en vits. Ikke for det, de tre - fire siste helgene har minst et familiemedlem vært sykt, så det hadde ikke vært så greit å dra på tur uansett, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. januar 2008 #662 Del Skrevet 24. januar 2008 Innom med en liten torsdag og kommer sterkere tilbake senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. januar 2008 #663 Del Skrevet 24. januar 2008 Tusen takk. Du er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #664 Del Skrevet 24. januar 2008 Tusen takk. Du er en :-D mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #665 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hei! Dewn siste uken har det vært flere ettermiddager hvor det har vært noen utrolig vakre perlemorskyer på himmelen. Dette bildet tok jeg for noen dager siden. Hva er perlemorskyer? Endret 12. desember 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. januar 2008 #666 Del Skrevet 24. januar 2008 Vakkert, vakkert! Jeg har nytt synet i hele ettermiddag, har kontorvindu mot sørøst. Har vært vitne til utrolige fargeskifter ettersom det har mørknet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 24. januar 2008 #667 Del Skrevet 24. januar 2008 Nydelig bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. januar 2008 #668 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei! Dewn siste uken har det vært flere ettermiddager hvor det har vært noen utrolig vakre perlemorskyer på himmelen. Dette bildet tok jeg for noen dager siden. Hva er perlemorskyer? Vakkert, vakkert! Jeg har nytt synet i hele ettermiddag, har kontorvindu mot sørøst. Har vært vitne til utrolige fargeskifter ettersom det har mørknet! Tror kanskje vi bor i samme område. Jeg ble stående å stirre på himmelen da jeg kom hjem i ettermiddag. Det var små "vinduer" av perlemorskyer. Kamera var tomt for batteri og mobilen ga ikke så fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #669 Del Skrevet 24. januar 2008 Innom og hilser på :bukke: Har jo sett deg inne hos Dallis og ble nysgjerrig... Hallois!! Velkommen - så hyggelig med besøk! Takk for vakre blomster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #670 Del Skrevet 24. januar 2008 Tror kanskje vi bor i samme område. Jeg ble stående å stirre på himmelen da jeg kom hjem i ettermiddag. Det var små "vinduer" av perlemorskyer. Kamera var tomt for batteri og mobilen ga ikke så fine bilder. Vi gjør det! (Bor i samme område, altså.) De små vinduene av skyer var utrolig fine i dag..... ikke så sammenhengende som den dagen jeg tok bildet, men små medaljonger spredt utover himmelen. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. januar 2008 #671 Del Skrevet 24. januar 2008 Dewn siste uken har det vært flere ettermiddager hvor det har vært noen utrolig vakre perlemorskyer på himmelen. Hatt det flere dager her også. kjempeflott syn :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 24. januar 2008 #672 Del Skrevet 24. januar 2008 For et nydelig bilde Jeg har kontorvindu mot nord og gikk helt glipp av dette i dag. Dessuten har jeg jo vært en menneskelig tordensky hele dagen og hadde sikkert ikke lagt merke til det uansett. Desto bedre at jeg fikk se det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2008 #673 Del Skrevet 24. januar 2008 Glemte å se ut i dag, men det var slike skyer her på søndag. VAKKERT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #674 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Fredag!!! Og nå er bilen solgt og levert til den nye eieren....det var en lettelse. Dessuten får vi helt ny bil i ettermiddag, og det blir gøy!! Pøbelprinsessen er litt syk idag, så hun er hjemme. Akkurat nå er hun i ferd med å gå gjennom og sortere alle lekene sine. Hun har fått mange morsomme pappkofferter i forskjellige størrelser til lekene sine. (Kjøpt på Søstrene Grene - helt geniale, og veldig billige) For å unngå at hun mister interessen underveis, får jeg vel hjelpe henne litt snart. Må bare ta en liten frokostrunde på KG først. Dagens champagne er Nicolas Feuilatte brut. Den er god, og vi drikker den ganske ofte, fordi den er fast sortiment i tax-free-butikken på gardermoen. Endret 25. januar 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. januar 2008 #675 Del Skrevet 25. januar 2008 Pøbelsara Gratulerer med levert bil og ny bil som kommer. Blir bra kan jeg tenke meg :-D Du og pøbelprinsessen får kose dere med ryddingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. januar 2008 #676 Del Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer med ny og god bedring til pøbelprinsessen. Kjempefint bilde du hadde lagt ut. Vil ha sånne skyer her også. Her er bare mørke skyer og i dag igjen. Og noen skikkelige vindkuler innemellom. Torden og lyn har det meldt også. Ha en kjempefin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. januar 2008 #677 Del Skrevet 25. januar 2008 Takk for gode råd, Pøbelsara. Veldig glad for alle tips jeg kan få :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. januar 2008 #678 Del Skrevet 25. januar 2008 Flere Søstrene Grene-fans her , altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #679 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes Søstrene Grene har mye fint, og var alltid innom når jeg var i København. Nå er de jo kommet til nabolaget mitt, da.....så nå behøver jeg ikke reise til København for å kjøpe kalendergaver og pappkofferter!! Vi har fått den nye bilen, og den er riktig fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. januar 2008 #680 Del Skrevet 25. januar 2008 Har Søstrene Grene åpnet butikk i Oslo? Får jo ikke med meg noe når jeg bor utenbys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå