Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Gjest Morgan le Fay

Hva skal jeg si, da? Jeg både kler rosa og liker det, og lyseblått, også. Derimot hater jeg alt som blinger og glitrer, og er lite fan av tyll, tiaraer og strutteskjørt. Den delen er det andre som tar seg av. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kler ikke rosa, i alle fall ikke i sart pastell, men tør ikke oppgi hvor mange rosa kjoler jeg har :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Hva skal jeg si, da? Jeg både kler rosa og liker det, og lyseblått, også. Derimot hater jeg alt som blinger og glitrer, og er lite fan av tyll, tiaraer og strutteskjørt. Den delen er det andre som tar seg av. :fnise:

Jeg fikk rett og slett noen veldig rare syn for øynene mine nå. Er det noe du ikke har fortalt, Morgan? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller først: :hoho: Så morsomme dere er her i boken min!!

Og deretter: En innrømmelse........

:rodme:

Jeg må innrømme at jeg:

1) Kler rosa. Og jeg bruker endel rosa.

(Lurer på om jeg skal legge ut en tråd på skjønnhet og velvære, hvor jeg spør om jeg, på tross av min høye alder, kan bruke min rosa blondekjole og ha utslått hår.)

2) Også bruker tyllskjørt. Ikke hver dag, men jeg har flere som jeg bruker jevnlig. Aller best liker jeg kombinasjonen tyllskjørt (under annet skjørt) og Ilse Jacobsen gummistøvler.

3) Det aller fineste jeg fikk til jul (ved siden av lysestaken) var en rosa Ilse Jacobsen sydvest. Jippihurra for snille lillesøstre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay
Jeg fikk rett og slett noen veldig rare syn for øynene mine nå. Er det noe du ikke har fortalt, Morgan? :fnise:

Jeg ser tvetydigheten selv nå, ja. :fnise: Det jeg mente, var nok at mine to nieser på hhv. fem og snart seks begge er vaskeekte prinsesser. Far selv går akkurat nå rundt i turbukse og hvit t-skjorte, og jeg mistenker ham for å ha rosaskrekk, om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg liker også tyllskjørt, i grunnen alle skjørt. De trenger ikke være rosa da.

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dere har kost dere her inne med litt småkjekling -

så har jeg solgt møkkabilen! :juhu: :skaal:

(Nå må det tillegges at den mest sannsynlig ikke er noen møkkabil lenger etter at den fikk ny motor. Men solgt er den, åkke som...... :juhu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

Og mens enkelte har sittet klar med popcornet, har jeg skylt ut hårfarge, og fikset og sminket meg. Mannen bare rister på hodet over akkurat den biten. :ler:

Gratulerer med solgt møkkabil! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Og mens enkelte har sittet klar med popcornet, har jeg skylt ut hårfarge, og fikset og sminket meg. Mannen bare rister på hodet over akkurat den biten. :ler:

Gratulerer med solgt møkkabil! :reise:

Takk!! Jeg tror jammen jeg må legge en flaske champis på kjøl. Jammen er jeg flink!

(....forøvrig minnet du meg på at jeg fortsatt ikke har utført hårfargingen jeg planla forrige helg.....i morgen, kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha finlest Jente79 sitt innlegg finner jeg det nødvendig å presisere at jeg ikke eier et eneste rosa klesplagg.

:fnise: Kan jo være at du kler det bedre enn meg... Har lært et par ting, jeg kan ikke være en rosa kledd blondine... Kler ingen av delene, får ansiktet mitt til å se knallrødt ut...

Godt jeg trives i de fleste andre farger og med mørkt hår ;)

Må innrømme at jeg hadde en periode med veldig kjedelig kles stil. eide ikke et skjørt omtrent. Etter som jeg ble eldre og lærte litt mer har jeg funnet ut at en kan finne så mye som er fint selv om man ikke har en A4 kropp.

Men er ikke flink nok til å bruke det i hverdagen da...

:ler:

Gratulerer med solgt bil :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Hvilken av dem?

Og det var dine egne ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...