Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Freieplaner, ja.

Her i huset har vi ennå ikke overikt over når vi skal ha ferie :fnise:

Samme her - da vi endelig fikk tid til å snakke om det forleden dag ble vel ferien i praksis avlyst pga manglende planlegging og vedvarende arbeidspress. :roll:

Godt det ikke bare er meg som føler meg utenfor i standardsamtalen over alle på denne tiden av året, dvs den som dreier seg om hvor man skal reise og når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen standardsamtaler her, heller. Vi er den nye standarden! :tommelsmil:

Men jeg burde kommet meg ut, i det minste. Det er jo sommerferie rett utenfor døra også. Man skulle hatt balkong (evt. bodd i sykkelavstand til eierinnen av denne dagboden). :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: pøbelsara

Godt at skuldrene har senket seg, og at du er ved godt mot, nå er det bare å vente, så høster du stort etter lang tids såing. :hug:

PS. Enig med deg at Middelshavstilbehør passer til spekemat. :)

Man skulle hatt balkong (evt. bodd i sykkelavstand til eierinnen av denne dagboden). :sjarmor:

Dagboden,aftensboden,nattboden, morgenboden? Finnes det boder som alternativ til balkong? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder den der, er jo Ps og jeg lidelsefeller, jfr. ydmykelsen sist helt på CLS: :fnise: Så gni det inn du, Shaun. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ball::nigo:

(sorry, men jeg kunne bare ikke dy meg... :sjenert: )

:(

Sånn gikk det denne gangen! Jeg hadde gjester, så jeg så ikke kampen. Men mangelen av jubelbrøl fra mannen gjorde at jeg forsto hvor det bar.

Jeg har hørt at du har RBK-dopapir, Shaun. Er det sant? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagboden,aftensboden,nattboden, morgenboden? Finnes det boder som alternativ til balkong? :klø:

:fnise:

Nattboden høres fristende ut. Forresten innser jeg først nå hvor tragisk det var å skrive sykkelavstand. :grine:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Sånn gikk det denne gangen! Jeg hadde gjester, så jeg så ikke kampen. Men mangelen av jubelbrøl fra mannen gjorde at jeg forsto hvor det bar.

Nei, men jeg kan godt kjøpe en pose RBK-kaffe og sende nedover til deg. :jepp:

edit: måtte bare rette en liten skrivefeil...

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er tilbake fra sommerhuset. Nydelig vær, deilig badevann, vakkert som alltid. Men MASSE mus! :sjokk: Det rett og slett krydde av dem! Overalt! Når vi satt ute om kvelden hoppet de rundt i busker, kratt, på plenen, under grillen....overalt. Jeg er ikke helt fornøyd med det. :blink:

Nå har vi lagt ut musegift. :ond:

Og etterpå er det fotballkamp! :ball:

Heia de blaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en supereffektiv musefanger du kan få låne. :sjarmor: Kosete og pen er han, også (nei, jeg snakker ikke om mannen!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med velfortjent! :tommelsmil:

Og de der musene vet jeg ikke helt om jeg liker, særlig hvis det er vanlig å tisse i de samme buskene (jeg minnes en festlig utetisseepisode fra i fjor :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: pøbelsara

Grattis med seieren!!! :duskedame:

Det var en underholdende kamp!

:hug:

PS. Mus er søte,men ikke i slikt omfang, da er det mat for mons.. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...