Gjest Ulva35 Skrevet 20. juni 2009 #6101 Del Skrevet 20. juni 2009 Bjarne håkon Hansen: :roll: :roll: Ja det kan du si. Ha en fin helg Pøblesara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #6102 Del Skrevet 20. juni 2009 Ja det kan du si. Ha en fin helg Pøblesara God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. juni 2009 #6103 Del Skrevet 20. juni 2009 Bjarne håkon Hansen: :roll: :roll: "Jeg pleier ofte å ringe toppledelsen når jeg har snakket med pasienter". -Isåfall er det enda mer bekymringsverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 20. juni 2009 #6104 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva skjer med Bjarne? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. juni 2009 #6105 Del Skrevet 20. juni 2009 Rosalind da, sjekk en hvilkensomhelst nasjonal avis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 21. juni 2009 #6106 Del Skrevet 21. juni 2009 Rosalind da, sjekk en hvilkensomhelst nasjonal avis. Ok, da, jeg fikk det med meg. Hvordan går det med innspurten? Siste gjennomlesning snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. juni 2009 #6107 Del Skrevet 21. juni 2009 Bjarne håkon Hansen: :roll: :roll: Han kan vel ikke skylde på at han er blånn heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. juni 2009 #6108 Del Skrevet 23. juni 2009 Bare innom for å hilse på. Håper det går fint med innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #6109 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei, jenter! Jeg er fortsatt i innspurt, men nå er det altså ikke jeg som somler. Hun Som Vet trengte litt ekstra tid til gjennomlesning fordi privatlivet krevde litt akkurat nå, så jeg venter. Jeg regner med å høre noe ganske snart, og da er det bare å gjøre den aller siste innsatsen, så er jeg ferdig. Håper jeg. I mellomtiden har jeg litt fri. Huset er i hvertfall ryddig for første gang på lenge, og jeg har det fint. Lave skuldre og godt mot. Og i morgen skal jeg ha gjester. Det er tzatziki, hummus, bulgur til Tabuleh, fenalår (det passer altså ypperlig med middelhavstilbehør til fenalår! ), nykokte nypoteter og røkelaks i kjøleskapet. Og hvitvin, prosecco, rosé, pils og mineralvann i kjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 23. juni 2009 #6110 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei, jenter! Jeg er fortsatt i innspurt, men nå er det altså ikke jeg som somler. Hun Som Vet trengte litt ekstra tid til gjennomlesning fordi privatlivet krevde litt akkurat nå, så jeg venter. Jeg regner med å høre noe ganske snart, og da er det bare å gjøre den aller siste innsatsen, så er jeg ferdig. Håper jeg. I mellomtiden har jeg litt fri. Huset er i hvertfall ryddig for første gang på lenge, og jeg har det fint. Lave skuldre og godt mot. Og i morgen skal jeg ha gjester. Det er tzatziki, hummus, bulgur til Tabuleh, fenalår (det passer altså ypperlig med middelhavstilbehør til fenalår! ), nykokte nypoteter og røkelaks i kjøleskapet. Og hvitvin, prosecco, rosé, pils og mineralvann i kjøleskapet. Du glemte visst å sende meg invitasjon, men jeg er ikke så stor på det, kommer klokka 19 om det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #6111 Del Skrevet 23. juni 2009 Du glemte visst å sende meg invitasjon, men jeg er ikke så stor på det, kommer klokka 19 om det passer? Skal du også være med i forskegruppen vår? Vi har jo snakket mye om at vi bør ha en tverrfaglig profil, så da kan vi starte meg deg,. tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 23. juni 2009 #6112 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg vil også komme. Og hvorfor i all verden ble jeg ikke invitert på all verdens deilig iskrem? *snurt* Du har å møte opp der du vet, når du vet, ikke så alt for langt frem i tid. Og hva med en ny lunsj en eller annen dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #6113 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg vil også komme. Og hvorfor i all verden ble jeg ikke invitert på all verdens deilig iskrem? *snurt* Du har å møte opp der du vet, når du vet, ikke så alt for langt frem i tid. Og hva med en ny lunsj en eller annen dag? Ja til alt, DP. Både urte- og kakletreff og lunsj. Når skal du ha ferie? Jeg så etter deg i butikken (det gjør jeg alltid når vi kjøpte is, men du var ikke der, gitt. Neste gang vi skal ha Ben&Jerry-fest, skal jeg ringe. Du har vel sykkel? Det er jo bare nedoverbakker til meg fra deg. Det er en liten rest igjen av Chunky Monkey-isen, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 23. juni 2009 #6114 Del Skrevet 23. juni 2009 Åh. Si fra når jeg kan komme da? Men ikke neste uke, da skal jeg til andre kgdamer i en annen del av landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #6115 Del Skrevet 23. juni 2009 Åh. Si fra når jeg kan komme da? Men ikke neste uke, da skal jeg til andre kgdamer i en annen del av landet. Som vanlig her i huset, er ferieplanene litt løse. Vi er veldig ta-det-som-det-kommer, både mannen min og jeg. Men jeg er nok ikke hjemme så mye etter neste helg, tror jeg. Vi skal nemlig på to slektsstevner i samme bygd, men med 14 dagers mellomrom. Men i august, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 23. juni 2009 #6116 Del Skrevet 23. juni 2009 Freieplaner, ja. Her i huset har vi ennå ikke overikt over når vi skal ha ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 23. juni 2009 #6117 Del Skrevet 23. juni 2009 Siste fra Forum: *Hva gjør en mann god i senga? * Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 23. juni 2009 #6118 Del Skrevet 23. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 24. juni 2009 #6119 Del Skrevet 24. juni 2009 Som vanlig her i huset, er ferieplanene litt løse. Vi er veldig ta-det-som-det-kommer, både mannen min og jeg. Men jeg er nok ikke hjemme så mye etter neste helg, tror jeg. Vi skal nemlig på to slektsstevner i samme bygd, men med 14 dagers mellomrom. Men i august, kanskje? August er bra. Jeg planlegger å parkere ungene hos svigers og sende hjem mannen etter familieselskap der nede i beg av august. Om det er en drøm eller en plan er jeg litt usikker på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 24. juni 2009 #6120 Del Skrevet 24. juni 2009 Tverrfaglig er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå