Gjest Fjodor D. Skrevet 8. juni 2009 #6041 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6042 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå kommer jeg! Jamen - - jeg blir ikke ferdig før neste mandag, da... Men på den annen side så trenger jeg en pause, så bare kom du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 8. juni 2009 #6043 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hvis du har tenkt å ha spontan kaklefeiring av levert oppgave, kan du da værsåværsåsnill å være spontan på et tidspunkt og med varsel såpass god tid i forveien at jeg rekker å være spontan og hive meg med? Og nei, jeg aner selvfølgelg ikke om det lar seg gjøre i praksis. Sannsynligvis ikke. Endret 8. juni 2009 av Faerie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6044 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du har tenkt å ha spontan kaklefeiring av levert oppgave, kan du da værsåværsåsnill å være spontan på et tidspunkt og med varsel såpass god tid i forveien at jeg rekker å være spontan og hive meg med? Og nei, jeg aner selvfølgelg ikke om det lar seg gjøre i praksis. Sannsynligvis ikke. Kan du ikke ta en elastica? Hive deg på første og beste tog? Det hadde vært utrolig gøy om du faktisk gjorde det!! Jeg kan hente på nærmeste togstasjon - jeg har hentet kaklehøner på stasjonen før, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6045 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Kan du ikke ta en elastica? Hive deg på første og beste tog? Det hadde vært utrolig gøy om du faktisk gjorde det!! Jeg kan hente på nærmeste togstasjon - jeg har hentet kaklehøner på stasjonen før, jeg! ....jeg må bare skrive ferdig først, da.... Endret 8. juni 2009 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 8. juni 2009 #6046 Del Skrevet 8. juni 2009 Jamen - - jeg blir ikke ferdig før neste mandag, da... Men på den annen side så trenger jeg en pause, så bare kom du! Nei, jeg husket det, og dro på bibliotek og sånt i stedet. Kjøpte meg dessuten en tunika. Eller var det en superkort kjole? Kan du ikke ta en elastica? Hive deg på første og beste tog? Det hadde vært utrolig gøy om du faktisk gjorde det!! Jeg kan hente på nærmeste togstasjon - jeg har hentet kaklehøner på stasjonen før, jeg! Vi kan møte mannsterk opp på stasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 8. juni 2009 #6047 Del Skrevet 8. juni 2009 Det hadde vært kjempegøy, og selv om jeg ikke har all verdens mulighet til å farte landet rundt fra og med neste helg så har jeg iallfall all verdens tid. Vi får se hva tiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 8. juni 2009 #6048 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg bare sier det: Jeg tror jeg er hjemme til i alle fall 28. juni. De to-tre siste ukene i juli har jeg vel muligens ledig sengeplass også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 8. juni 2009 #6049 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, her kommer vi i flokker og skarer, alle vi som pleier å skrive i pøbelsaras dagbok. Stålsett deg! Har du overnattingsplass til meg, ps? Jeg tar nattoget, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 8. juni 2009 #6050 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg skulle så ønske at jeg hadde anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juni 2009 #6051 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg vil også være med... Men jeg kan ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. juni 2009 #6052 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tar kvelddstoget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 8. juni 2009 #6053 Del Skrevet 8. juni 2009 Og akkurat nå tar jeg søvntoget. Natta, pøbelsara! Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. juni 2009 #6054 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg sykler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. juni 2009 #6055 Del Skrevet 9. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 9. juni 2009 #6056 Del Skrevet 9. juni 2009 pøbelsara innom med en dose og en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 9. juni 2009 #6057 Del Skrevet 9. juni 2009 Svirrrrrrrr! Der skumla jeg hele denne siden med UTHOLDENHETSPULVER! Nå er du snart i mål, Pøbelsara, og skummet forsvinner med smellet fra den første "Endeligferdigchampagneflasken" som blir åpnet! (Ny vri på hold-ut-oppmuntrings-klem) ;hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 10. juni 2009 #6058 Del Skrevet 10. juni 2009 ....jeg må bare skrive ferdig først, da.... Si fra når du har skrevet ferdig da, jeg har en velvillig ektemann som unner meg turen! (Han er nok litt ekstra velvillig innstilt ettersom det er du som snart er ferdigskrevet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #6059 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg vet ikke enda nåpr jeg blir ferdig. Veilederen min har et heftig program fortiden, og jeg vil ha hennes endelige godkjenning før jeg leverer. Men jeg er snart ferdig med å skrive - og kommer til å bli ferdig med skrivingen til mandag. SÅ kan det bli noen dagers pause før jeg får igjen utkastet mitt til revisjon - og SÅ leverer jeg på ordentlig. Ny versjon av fin sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 11. juni 2009 #6060 Del Skrevet 11. juni 2009 Så bra, ps! Gratulerer!!! (Eller - nesten-gratulerer er kanskje mer passende. ) Lykke, lykke til med det som står igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå