pøbelsara Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6021 Del Skrevet 5. juni 2009 Melding fra pøbelheimen: Jeg sover ikke, jeg jobber. Kommer tilbake når jeg trenger en pause, og kommer enda sterkere tilbake når jeg er ferdig. *smaker på ordet ferdig, og synes det er aldeles forlokkende deilig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 5. juni 2009 #6022 Del Skrevet 5. juni 2009 God helg, Pøbla! Ta deg nå litt velfortjent fri, for som min gode venn med masse erfaring på området sa: "Man jobber selv når man ikke jobber med slike ting som masteroppgaver." Jeg tror det ble sagt ifm at jeg ikke følte jeg kunne sove (merk at jeg hadde vært langt mindre strukturert enn deg og fikk alt på slutten ), og han hadde vikelig rett. Det går lettere om man er flink til å legge inn hyggelige avbrekk med kos, vin og søvn. Når er det du skal levere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. juni 2009 #6023 Del Skrevet 5. juni 2009 *smaker på ordet ferdig, og synes det er aldeles forlokkende deilig* Snart ferdig :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 #6024 Del Skrevet 5. juni 2009 Ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6025 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har vært til veiledning i dag! Riktignok er jeg jo ikke helt ferdig, men jeg er i nærheten. Og jeg har vært flink, om enn noe uerfaren. Jeg er glad, og nå er det champagne. Og ferdig smaker bare bedre og bedre.... Jeg vil bli ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 #6026 Del Skrevet 5. juni 2009 Ferdig er deilig og du må virkelig sørge for en feiring umiddelbart etterpå for å unngå tomhetsfølelsen. Jeg melder meg frivillig til å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6027 Del Skrevet 5. juni 2009 Ferdig er deilig og du må virkelig sørge for en feiring umiddelbart etterpå for å unngå tomhetsfølelsen. Jeg melder meg frivillig til å hjelpe. Neste mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 #6028 Del Skrevet 5. juni 2009 Neste mandag... Mandag er en like fin dag som andre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. juni 2009 #6029 Del Skrevet 5. juni 2009 Neste mandag! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 5. juni 2009 #6030 Del Skrevet 5. juni 2009 Ferdig er deilig og du må virkelig sørge for en feiring umiddelbart etterpå for å unngå tomhetsfølelsen. Jeg melder meg frivillig til å hjelpe. Jeg og. Neste mandag... Nei. Ikke neste mandag. Lørdag etter der kan jeg kanskje klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 6. juni 2009 #6031 Del Skrevet 6. juni 2009 Lykke til med dagens selskapeligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. juni 2009 #6032 Del Skrevet 6. juni 2009 Overlevd bursdagsfesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. juni 2009 #6033 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har vært til veiledning i dag! Riktignok er jeg jo ikke helt ferdig, men jeg er i nærheten. Og jeg har vært flink, om enn noe uerfaren. Jeg er glad, og nå er det champagne. Og ferdig smaker bare bedre og bedre.... Jeg vil bli ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #6034 Del Skrevet 7. juni 2009 Jess! Vi overlevde festen - og ryddingen. Og vi har kjøleskapet fullt av mat fra i går; røkelaks, spekemat, pastasalat og potetsalat. Etterpå bærer det avsted til søsteren minm, hvor vi skal feire niesen min og pøbelprinsessen litt på etterskudd - de har bursdag samme dag. ...men når skal jeg få tid til å skrive??! :rivesegihåret: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 7. juni 2009 #6035 Del Skrevet 7. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 7. juni 2009 #6036 Del Skrevet 7. juni 2009 Du ska' få en dag i mårå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. juni 2009 #6037 Del Skrevet 7. juni 2009 Hils søsteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 7. juni 2009 #6038 Del Skrevet 7. juni 2009 Ha en fin dag i dag, Pøbel. Litt sosialisering er uansett ikke dumt å bruke tiden sin på. I morgen er du klar for en ny og produktiv dag. (Jeg tenker forresten på at det hadde vært koselig om du tok med deg pøbelfamilien til hytta vår i sommer, når dere likevel er i nærheten. Hilsen hytte-ensporet-Elastica) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 7. juni 2009 #6039 Del Skrevet 7. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. juni 2009 #6040 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg vil også være med å feire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå