Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Melding fra pøbelheimen: Jeg sover ikke, jeg jobber. :nigo:

Kommer tilbake når jeg trenger en pause, og kommer enda sterkere tilbake når jeg er ferdig.

*smaker på ordet ferdig, og synes det er aldeles forlokkende deilig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg, Pøbla!

Ta deg nå litt velfortjent fri, for som min gode venn med masse erfaring på området sa: "Man jobber selv når man ikke jobber med slike ting som masteroppgaver." Jeg tror det ble sagt ifm at jeg ikke følte jeg kunne sove (merk at jeg hadde vært langt mindre strukturert enn deg og fikk alt på slutten :overrasket: ), og han hadde vikelig rett. Det går lettere om man er flink til å legge inn hyggelige avbrekk med kos, vin og søvn. :hjerte::)

Når er det du skal levere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smaker på ordet ferdig, og synes det er aldeles forlokkende deilig*

Snart ferdig :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig ferdig

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Jeg har vært til veiledning i dag! :hoppe: Riktignok er jeg jo ikke helt ferdig, men jeg er i nærheten. Og jeg har vært flink, om enn noe uerfaren. :)

Jeg er glad, og nå er det champagne. :skaal:

Og ferdig smaker bare bedre og bedre....

Jeg vil bli ferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig er deilig og du må virkelig sørge for en feiring umiddelbart etterpå for å unngå tomhetsfølelsen. Jeg melder meg frivillig til å hjelpe. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig er deilig og du må virkelig sørge for en feiring umiddelbart etterpå for å unngå tomhetsfølelsen. Jeg melder meg frivillig til å hjelpe. :nigo:

Neste mandag... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerie

:jepp: Jeg og.

Neste mandag... :nigo:

Nei. Ikke neste mandag. Lørdag etter der kan jeg kanskje klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Jeg har vært til veiledning i dag! :hoppe: Riktignok er jeg jo ikke helt ferdig, men jeg er i nærheten. Og jeg har vært flink, om enn noe uerfaren. :)

Jeg er glad, og nå er det champagne. :skaal:

Og ferdig smaker bare bedre og bedre....

Jeg vil bli ferdig!!

:danse::hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess! Vi overlevde festen - og ryddingen. Og vi har kjøleskapet fullt av mat fra i går; røkelaks, spekemat, pastasalat og potetsalat.

Etterpå bærer det avsted til søsteren minm, hvor vi skal feire niesen min og pøbelprinsessen litt på etterskudd - de har bursdag samme dag.

...men når skal jeg få tid til å skrive??! :rivesegihåret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Elastica

Ha en fin dag i dag, Pøbel. Litt sosialisering er uansett ikke dumt å bruke tiden sin på. I morgen er du klar for en ny og produktiv dag.

(Jeg tenker forresten på at det hadde vært koselig om du tok med deg pøbelfamilien til hytta vår i sommer, når dere likevel er i nærheten. :sol: Hilsen hytte-ensporet-Elastica)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...