Rosalind Skrevet 4. juni 2009 #6001 Del Skrevet 4. juni 2009 Og jeg ble moderert for å snakke frimodig svensk en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. juni 2009 #6002 Del Skrevet 4. juni 2009 Og jeg ble moderert for å snakke frimodig svensk en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #6003 Del Skrevet 4. juni 2009 Og jeg ble moderert for å snakke frimodig svensk en gang. Hæ? Hva sa du da? Hujedamej? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. juni 2009 #6004 Del Skrevet 4. juni 2009 Hæ? Hva sa du da? Hujedamej? Et eller annat om att knulla rundt, noe som forsåvidt er ganske morsomt i og med at kn**le ikke er det spøtt frimodig på svensk i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #6005 Del Skrevet 4. juni 2009 Et eller annat om att knulla rundt, noe som forsåvidt er ganske morsomt i og med at kn**le ikke er det spøtt frimodig på svensk i det hele tatt. Hm. Hvilken regel ble det henvist til da? Var det støtende? Svensk kn**ing er mer støtende enn norske voldtekter, lizzm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. juni 2009 #6006 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg har startet tråd, fortell, fortell Endret 4. juni 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. juni 2009 #6007 Del Skrevet 4. juni 2009 Svensk kn**ing er mer støtende enn norske voldtekter, lizzm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juni 2009 #6008 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg tenkte på akkurat det tidligere i kveld, og var spent på om du ville bringe det inn i debatten: Jeg skrev noe om bryllupsforumet som svar til en eller annen. Å trekke inn meg selv hele tiden kan jo fort virke litt sutrete og bittert. Og jeg ble moderert for å snakke frimodig svensk en gang. Et eller annat om att knulla rundt, noe som forsåvidt er ganske morsomt i og med at kn**le ikke er det spøtt frimodig på svensk i det hele tatt. Haha, det der husker jeg vagt. Men jeg tror aldri jeg fikk med meg at det faktisk ble moderert bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. juni 2009 #6009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg opptrådte visst som om jeg ikke tok TS på alvor (som vitterligen elskade att kn**la rundt på svensk ). Mot dumskapen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juni 2009 #6010 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg opptrådte visst som om jeg ikke tok TS på alvor (som vitterligen elskade att kn**la rundt på svensk ). Mot dumskapen osv. Dette stedet er fascinerende. Nå har jeg svart i nextlife-tråden, men det irriterende er at jeg ikke husker en brøkdel av det jeg har blitt moderert for. Langsur er jeg jaffal ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. juni 2009 #6011 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg ble moderert for Reidar Gjødselspreidar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 #6012 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg ble moderert for Reidar Gjødselspreidar. Det hadde jeg også glemt. Hva slags tråd var det igjen? Jeg ble litt nervøs og ute av meg første gangen jeg ble moderert siden jeg jo helst vil være snill og grei og følge reglene. Det har gått over. Men jeg vil jo helst ikke bli moderert bort da. Det er bare av og til vanskelig å vite om man tråkker over streken eller ikke, jf dagens debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. juni 2009 #6013 Del Skrevet 5. juni 2009 Det hadde jeg også glemt. Hva slags tråd var det igjen? Jeg ble litt nervøs og ute av meg første gangen jeg ble moderert siden jeg jo helst vil være snill og grei og følge reglene. Det har gått over. Men jeg vil jo helst ikke bli moderert bort da. Det er bare av og til vanskelig å vite om man tråkker over streken eller ikke, jf dagens debatt. Det var en tråd på Skråblikk der Gjest Reidar spredde møkk. Altså mente jeg at det ikke var noen avsporing, men en slags utdypning. Dette var imidlertid ingen andre enige i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. juni 2009 #6014 Del Skrevet 5. juni 2009 Det var en tråd på Skråblikk der Gjest Reidar spredde møkk. Altså mente jeg at det ikke var noen avsporing, men en slags utdypning. Dette var imidlertid ingen andre enige i. Nå husker jeg. Det var jo et glimrende poeng! Og så på Skråblikk, attpåtil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. juni 2009 #6015 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå husker jeg. Det var jo et glimrende poeng! Og så på Skråblikk, attpåtil. Ekke mye takhøyde der, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2009 #6016 Del Skrevet 5. juni 2009 Har da blitt moderert jeg også. En gang fordi jeg roste en annen bruker, og modden trodde jeg var ironisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. juni 2009 #6017 Del Skrevet 5. juni 2009 Har da blitt moderert jeg også. En gang fordi jeg roste en annen bruker, og modden trodde jeg var ironisk. Nei, sånt kan vi da ikke ha noe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. juni 2009 #6018 Del Skrevet 5. juni 2009 Men for hele tematikken, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. juni 2009 #6019 Del Skrevet 5. juni 2009 Denne tråden må jeg bare innom å lese i når jeg får tid, for nå ble jeg nysgjerrig her Men Pøbelsara: Gratla med 300 sider, selv om jeg kom for seint Og lykke til i innspurten og med festen i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. juni 2009 #6020 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg må innrømme at etter så mange år på KG, så er jeg så og si aldri i forumet lenger. Uten blogger, dagbøker og venner her inne så hadde jeg nok droppet hele KG. Dess flere brukere, regler og moderatorer det blir her dess verre diskusjoner tillates. Honnør til dere som faktisk engasjerer dere og forsøker å gjøre noe med det. Jeg er dessverre forbi det stadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå