Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Jeg orker heller ikke lese den - sitatene i tråden på Ris og ros var mer enn nok. Og jeg er også glad om imponert over pøbelsaras (og andres) innsats i modereringsdiskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nextlife
Men får pøbel noe svar? Nei? Er vi satt på mental ignore, hele gjengen? :fnise::

Tenker de ser på oss som stadig diskuterer dette som :rope: håpløse tilfeller som aldri lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og beklager et litt frivolt innlegg midt i en alvorlig og viktig diskusjon. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 sider! :overrasket:

:strix::vin::bolledeig::vin::strix::vin:

Fest?!? :skaal::bolledeig::strix:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker de ser på oss som stadig diskuterer dette som :rope: håpløse tilfeller som aldri lærer.

:rope: Jeg er ikke noe håpløst tilfelle!! Jeg er snart en litt mer lærd kvinne enn jeg var før, faktisk.

Men jeg synes altså helt alvorlig at det er noe som overhodet ikke henger på greip her. DP blir landsforviist for å ha skrevet tidenes aller, aller morsomste innlegg inne i bryllupsforumet, også får (...nevner ikke navn...) fortsette å spy ut av seg drit av hjertens lyst. Fordi han skriver om kvinner og ikke om duer. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ennå der at jeg synes faktisk at navnet KVINNEGUIDEN burde forplikte.

Jeg er enig! :hoppe: Dessuten er det ikke bare oss litt mer erfarne kvinner her inne - det er jo noen unge også. Og hva forteller vi dem, lissom - at det ikke er lov å snakke nedsettende om folk med annen hudfarge eller i det hele tatt diskutere duer på en litt humoristisk måte - men kvinner - dem kan man si akkurat og absolutt hva man vil om. De trenger tross alt å høre noen sannheter om seg selv slik at de kan jekke seg ned et par hakk.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fristes til å sitere Kamille-reklamen: Det er spesielt!

Veldig spesielt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife

Så enig med deg, PS :tommelopp:

Det å se den listen med sitater Ellevll hadde i et innlegg ga meg vondt i magen.

Det lyser jo galskap lang vei :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DP blir landsforviist for å ha skrevet tidenes aller, aller morsomste innlegg inne i bryllupsforumet, også får (...nevner ikke navn...) fortsette å spy ut av seg drit av hjertens lyst. Fordi han skriver om kvinner og ikke om duer. :blink:

Det var nettopp det jeg kommenterte i aktuelle tråd, jeg også. :fnise:

Herregud, vi skulle vitterlig tatt et glass rl-vin på dette en gang. Det var jo tilløp til debatt på Litteraturhusets trapp ifm den store festen, men da var vi tross alt altfor muntre. Jeg vil ikke være munter. Jeg vil hamre og rope! Til fanene!

Jeg kunne også dratt en analogi til nazister og andre ideologister (deriblant ekstremfeminister a'la Solanas og andre sadister), men det er vel fånyttes. Ytringsfriheten har virkelig en grense (som på mange andre områder synes jeg her Solstad er en lur fyr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Jeg er ikke noe håpløst tilfelle!! Jeg er snart en litt mer lærd kvinne enn jeg var før, faktisk.

Men jeg synes altså helt alvorlig at det er noe som overhodet ikke henger på greip her. DP blir landsforviist for å ha skrevet tidenes aller, aller morsomste innlegg inne i bryllupsforumet, også får (...nevner ikke navn...) fortsette å spy ut av seg drit av hjertens lyst. Fordi han skriver om kvinner og ikke om duer. :blink:

:ler:

Akkurat det der var morsomt sagt, men ellers er jeg jo enig. Det er forresten en bruker til der som ikke akkurat er noe sjarmtroll.

Man fristes til å sitere Kamille-reklamen: Det er spesielt!

Det er veldig spesielt.

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Jeg har jo skrevet mail til Dixi i dag, men mailen til Edda bør nok vente til jeg er ferdig med oppgaven.

Jeg gleder meg til å få en god forklaring på hvorfor forslag om rytmisk sportsgymnastikk og diktopplesning slettes og brukeren bannlyses fra KG, mens slike skjønne uttalelser som ellevill siterer i den nevnte tråden, de får stå.

For slik må vi jo tåle. :rope: Halloooo! Jeg forstår overhodet ikke logikken!!! Forklar, noen!!

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
For slik må vi jo tåle. :rope: Halloooo! Jeg forstår overhodet ikke logikken!!! Forklar, noen!!

Tja, Mette har jo gitt noen fine og velreflekterte forklaringer :filer:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt i villrede selv. Flere har jo spurt, på ulike måter, flere ganger. Det virker som om det er helt umulig å få noe klart svar som man kan forholde seg til.

Selvsentrert nok synes jeg det er litt spesielt at jeg blir moderert oftere og strengere enn en viss herremann, men meg om det. For ikke å snakke om den utestengelsen, det er så latterlig at man knapt kan tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Jeg er helt i villrede selv. Flere har jo spurt, på ulike måter, flere ganger. Det virker som om det er helt umulig å få noe klart svar som man kan forholde seg til.

Selvsentrert nok synes jeg det er litt spesielt at jeg blir moderert oftere og strengere enn en viss herremann, men meg om det. For ikke å snakke om den utestengelsen, det er så latterlig at man knapt kan tro det.

Jeg tenkte på akkurat det tidligere i kveld, og var spent på om du ville bringe det inn i debatten:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...