Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

Heier på deg Pøbelsara :duskedame:

Og gratulerer på etterskudd med dagen til Pøbelprinsessen. Har jo gratulert inne hos meg, men så glemte jeg det her :sjenert:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

pøbelsara hei-hei-hei,

ingen "masterer" sånn som deg!

Hipp Hipp Hurra for sluttspurt og snarlig innlevering!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for heiing, snille-jenter! :klemmer:

Det går da fremover. Men det går ikke fort. På den annen side har jeg allerede for mye tekst, så her må det kuttes og presiseres istedet for å produsere så mye mer tekst, kanskje.

I kveld har jeg vært på konsert med skolekoret. :lillesky: Hjelpe meg,. så søte de var. Også vant vi en duftranke, og lotterigevinster er ikke akkurat daglig kost her i huset, så vi ble veldig glad.

I helgen blir det stort familieselskap. Hjemme hos oss. :blink: Her må ryddes og lage mat. Ergo ingen skriving. Jeg kjenner at panikken kommer sigende. :blink:

Men det går nok bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superpøblis klarer alt. :duskedame:

Mer alvorlig. Du kommer til å klare de fristene du har satt det. Du er organisert og har alt under kontroll, selv om du kanskje til tider føler det motsatte. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, dette lander du, ps! Jeg heier og heier, og ikke slit deg ut på selskapet, nå da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! :rødme: Dere skal takkes i forordet, alle som en. :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife

Ikke bare skriver du så blekket spruter, du engasjerer deg i Viktig Bebatt på KG også *bøyer seg i støvet*

Kan du outsource noe matlaging eller kakebaking til helga slik at du ikke sliter deg helt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare skriver du så blekket spruter, du engasjerer deg i Viktig Bebatt på KG også *bøyer seg i støvet*

Kan du outsource noe matlaging eller kakebaking til helga slik at du ikke sliter deg helt ut?

Jeg har jo verdens beste mann og han har outsourcet alt. Ta med mat, bestikk og servise, sa han i invitasjonen. Vi stiller med bord, stoler, terrasse og nyklippet plen. :nigo: Men jeg må jo rydde huset, og det er akkurat nå ikke spesielt rent og ordentlig. Ikke engang etter min ganske slurvete standard.

Og når det gjelder den viktige debatten, så kan jeg rett og slett ikke la være. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært flinke, alle sammen, mens jeg bare har jobbet og ikke fått med meg ting som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Elastica

Masse cred til deg, Pøbelsara. Jeg har lest ris og ros-tråden, men orker ikke lese den opprinnelige tråden. Jeg blir altfor trist av det, og kjenner at jeg må skjerme meg selv for slike ting nå. Ulempen med å være engasjert er ønsket om å være overalt hele tiden. Det går ikke.

Forresten - flinkesara! Stå på! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...