Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2009 #5961 Del Skrevet 3. juni 2009 Tenk for en seier det blir når den oppgaven er levert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 3. juni 2009 #5962 Del Skrevet 3. juni 2009 Dette går så bra! *heier i innspurten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. juni 2009 #5963 Del Skrevet 3. juni 2009 Heier på deg Pøbelsara Og gratulerer på etterskudd med dagen til Pøbelprinsessen. Har jo gratulert inne hos meg, men så glemte jeg det her Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. juni 2009 #5964 Del Skrevet 3. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. juni 2009 #5965 Del Skrevet 4. juni 2009 :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 4. juni 2009 #5966 Del Skrevet 4. juni 2009 pøbelsara hei-hei-hei, ingen "masterer" sånn som deg! Hipp Hipp Hurra for sluttspurt og snarlig innlevering! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5967 Del Skrevet 4. juni 2009 Takk for heiing, snille-jenter! Det går da fremover. Men det går ikke fort. På den annen side har jeg allerede for mye tekst, så her må det kuttes og presiseres istedet for å produsere så mye mer tekst, kanskje. I kveld har jeg vært på konsert med skolekoret. Hjelpe meg,. så søte de var. Også vant vi en duftranke, og lotterigevinster er ikke akkurat daglig kost her i huset, så vi ble veldig glad. I helgen blir det stort familieselskap. Hjemme hos oss. Her må ryddes og lage mat. Ergo ingen skriving. Jeg kjenner at panikken kommer sigende. Men det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. juni 2009 #5968 Del Skrevet 4. juni 2009 Superpøblis klarer alt. Mer alvorlig. Du kommer til å klare de fristene du har satt det. Du er organisert og har alt under kontroll, selv om du kanskje til tider føler det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. juni 2009 #5969 Del Skrevet 4. juni 2009 Jada, dette lander du, ps! Jeg heier og heier, og ikke slit deg ut på selskapet, nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. juni 2009 #5970 Del Skrevet 4. juni 2009 Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5971 Del Skrevet 4. juni 2009 Åh! :rødme: Dere skal takkes i forordet, alle som en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. juni 2009 #5972 Del Skrevet 4. juni 2009 Hermegåsa! Nå har vi snart trehundresidersfest, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. juni 2009 #5973 Del Skrevet 4. juni 2009 Klart det går bra! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. juni 2009 #5974 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke bare skriver du så blekket spruter, du engasjerer deg i Viktig Bebatt på KG også *bøyer seg i støvet* Kan du outsource noe matlaging eller kakebaking til helga slik at du ikke sliter deg helt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5975 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke bare skriver du så blekket spruter, du engasjerer deg i Viktig Bebatt på KG også *bøyer seg i støvet* Kan du outsource noe matlaging eller kakebaking til helga slik at du ikke sliter deg helt ut? Jeg har jo verdens beste mann og han har outsourcet alt. Ta med mat, bestikk og servise, sa han i invitasjonen. Vi stiller med bord, stoler, terrasse og nyklippet plen. Men jeg må jo rydde huset, og det er akkurat nå ikke spesielt rent og ordentlig. Ikke engang etter min ganske slurvete standard. Og når det gjelder den viktige debatten, så kan jeg rett og slett ikke la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. juni 2009 #5976 Del Skrevet 4. juni 2009 Dere har vært flinke, alle sammen, mens jeg bare har jobbet og ikke fått med meg ting som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. juni 2009 #5977 Del Skrevet 4. juni 2009 Og jeg som ikke har jobbet og ikke fått med meg hva som skjer. Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5978 Del Skrevet 4. juni 2009 Denne tråden. Jeg blir sint og opprørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. juni 2009 #5979 Del Skrevet 4. juni 2009 Masse cred til deg, Pøbelsara. Jeg har lest ris og ros-tråden, men orker ikke lese den opprinnelige tråden. Jeg blir altfor trist av det, og kjenner at jeg må skjerme meg selv for slike ting nå. Ulempen med å være engasjert er ønsket om å være overalt hele tiden. Det går ikke. Forresten - flinkesara! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. juni 2009 #5980 Del Skrevet 4. juni 2009 Denne tråden. Jeg blir sint og opprørt. Herrejesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå